Viimased kommentaarid

Plaanis oli AB-ga aprilli lõpus lend Tallinn-Stockholm, kaks inimest. Alguses tegin selle refundi taotluse, seda jäingi ootama. Siis tuli 30.03 AB-lt endalt infoga e-mail selle kohta, et võimalus ka voucher saada. Täitsin vormi ära ja jäin ootama. Kaks päeva hiljem 1.aprillil oli voucher (esialgsed piletihinnad + 20 eur per inimene juures) e-postil olemas. Kehtib kuni 31.05.2021. 

Voucheril info: This gift e-voucher (GVO) can be used as a form of payment for booking flights on airBaltic.com, as well as a form of payment for tickets and / or extra services (baggage, meals, seats, service fee, etc.) when you contact our call center or airport ticket office. Multiple gift e-vouchers can be used simultaneously. If the total amount of purchase exceeds the value of the gift e-voucher(s) any difference must be paid by card. Gift e-vouchers are non-refundable. A voucher must be redeemed within the time frame stated above. Alternatively, its value is lost. The validity of the gift e-voucher cannot be extended. If the gift e-voucher terms state that it must be fully redeemed at once then, in case it is partially redeemed, the remaining balance is lost. A voucher can be used to book flights for any person, unless the gift e-voucher states that the recipient must be a passenger or one of the passengers.

Travel e-Vouchers cannot be used in the Corporate booking engine. Any further processing of a booking paid partly or in whole by gift e-voucher will comply with the standard airBaltic fare rules and charges according to the chosen booking class. All disputes that may arise shall be solved in accordance with the Law of the Republic of Latvia.

Seega tundub olevat okei diil, nagunii on tulevikus nendega lendamist ja hea võimalus kuidas voucher ära kasutada.

Mulle küll pildid meeldisid, andsid hea illustratsiooni jutule juurde ja postitus ise hea ülevaate sellisest reisist - aitäh!

Eelmisel suve lõpul-sügise algul sai nädal aega Põhja-Makedoonias veedetud. Olime Ohridi ääres, aga teisel poole Ohridit - Strugas. Struga ise on üsna pisike selline Haapsalu mõõtu linnake, mis eriliselt millegagi silma ei paista, kui vast just helesinise jõega, mis keset linna voolab.Skopjes sai veedetud kokku vaid pool päeva ja see kindlasti pole piisav selle nägemiseks - eelnevalt on juba üsna hästi ära toodud Skopje vaatamisväärsused. Ohridi linn on aga Põhja-Makedoonias täiesti must-visit koht. Septembri alguses oli selline 27-28 kraadi sooja, vesi täiesti helesinine ja selles linnas on ajalugu küll ja veel. Mööda promenaadi jalutada kivipaljandit mööda üles Ohridi Samueli kindluse juurde või minna alla ja jalutada palkteel mööda jõeäärt - mõlemad on väga head variandid. Arhitektuur ja majad on väga omapärased. Igal juhul jäi ka Ohridi reis lühikeseks ja tulevikus kunagi läheksin hea meelega sinna tagasi. Põhja-Makedoonia on eestlasele ka üsnagi odav riik, seega miks mitte.

Käisin oktoobri lõpus enne 1.novembri pagasipoliitika muutumist reisil Madridis. Sinnalend oli suunal Tallinn-Milano-Madrid. Sel hetkel oli veel see, et non-priority pandi lihtsalt bag tag peale ja said tasuta alla ära anda. Tallinnas polnud mingit probleemi, küsisiti lihtsalt, kas oled priority, kui ei, said kollase lipiku peale. Jamaks läks Milanos - olin täiesti teadlik, et minu käsipagasi kohver on umbes 5 cm kõrgem, kui tegelikult olla võis. Kõik teised mõõdud olid korras ja pagasi kaal konkreetsel hetkel oli circa 7,5 kg. Kuna Tallinnast Ryanairiga lennates polnud mingit muret, siis ei leidnud, et ka Milanos oleks muretsemiseks põhjust - see oli muidugi enneaegne kindlustunne. Milanos pardalemineku järjekorras seistes tuli Ryanairi klienditeenindaja mulle midagi itaalia keeles ütlema. Järgmisel hetkel kordas ta seda juba inglise keeles, et pean oma pagasi mahutama nende pagasimõõdikusse vms. No selge - siis juba teadsin, et ega ta sinna kõrguse poolest ära ei mahu - ja ei mahtunudki. Mis siis ikka, lennule tahtsin saada ja maksin 50 eurot selle 5 cm eest. Küsisin ka seal Ryanairi esindajatelt, et kuidas nii, et ühes riigis ja ühes lennujaamas ei huvitanud kedagi ja sama firmaga teises riigis maksan, selle peale ühmati, et neid ei huvita, mis Tallinnas tehti või tegemata jäeti. Selge - 50 euri vaesem ja Madridis esimeseks eesmärgiks uue kohvri ostmine, et tagasilennates (siis oli 3 lendu), midagi maksma ei peaks. Seega - ei ole see ikka midagi nii, et "võib julgelt suurema kohvri võtta", pigem olla kindel ja selle uue pagasipoliitikaga nööritakse veel enam. 

Minu kogemuste järgi ei ole mul kunagi pagasit kaalutud - Ecolinesil on pagasiruumi päris palju ja olen näinud teistel inimestel nii väga suuri kohvreid kui ka pisikesi kotte. Loodan, et sellest on sulle abi! :)

Ja veel - tegime üpriski palju pause. Ka sellistes kohtades, kus oli ümberistumine, venis see "10 minutit" pigem 15-20 pikkuseks, kuid bussid jõudsid ikkagi ilusti õigel ajal sihtkohta. 

Käisin just Berliinis, ümberistumistega Riias ja Marijampoles. Berliini sõites tuli Riias välja, et buss millel oleme on nagunii juba Berliini sõitmas ning reisisaatja ütles, et me ei pea bussi üldse vahetamagi. Tagasi tulles oli sama olukord, et esimene buss alustas sõitu hiljem - reisisaatjalt küsides ta ütles, et pole vaja muretseda, kuna enamustel sõitudel korjavad reisisaatjad sõidu ajaks pileti ära, siis on neil ülevaade sellest kui paljud inimesed peavad järgmise bussi peale jõudma. Pealegi pole teie kindlasti ainsad, kes sama marsruuti sõidavad ning kui Ecolinesi buss on ka see, millele jõudma peate, pole vaja muretseda :)