Viimased kommentaarid

Tehtud just USA trip TLL-SFO-LAX-ORD-TLL ning kinnitan sulle, et iseenda meelerahu huvides vaheta raha Tavidis ära. 


1. Kui tekib kasvõi mingi teema tollis (kes sa oled ja miks), siis on ette näidata sulapakki. Linnalegendid räägivad, et riskirühma kuuluvate isikutega (kellele meeldiks USAsse jäädagi) on mindud ka ATMi automaadi juurde, et "näita et sul on vajalik elamise raha olemas".

2. SFO customs on viimasel ajal nii umbes, et võid seal oodata ka 3h järjekorras, ise sain viimane kord 2h hakkama. Kui mõtled veel peale 3h seismist, et otsid selle soodsa valuutavahetuse üles siis... no mina ei jaksaks.

3. Isegi kui veebis näidatakse sulel ülisoodsa kursiga imedemaad SFOs, siis reaalsuses ega nad ju teenustasusi sul veebis ei näita. See võib olla ka igavene konspiraator minus, kes räägib.

Pigem aga karta kui kahetseda!

Nt Gjensidige tingimused, p 4.8:

Reisitõrke streigi ja pankroti lisakaitse kindlustusjuhtumiks on eelnevalt tasutud reisi ärajäämine või hilinemine, kui selle põhjuseks on:
4.8.1. transpordiettevõtte, seda teenindava ettevõtte (nt lennujaama) või reisipaketis sisalduva teenuseosutaja (nt hotelli) töökatkestus, streik või maksevõimetus (sh pankrot). Sellisel juhul hüvitab kindlustusandja punktides 4.10 või 4.13 nimetatud kahju. Eelnev ei hõlma reisikorraldaja või -büroo maksevõimetuse tõttu tekkinud reisitõrget.

Pole kindel, kuid minu teada saab selle osta ju ka hiljem, kuid hakkab kehtima 72h peale (poliisi) ostu, mitte peale piletite ostu. Või olen millestki valesti aru saanud..?

EDIT: Tõesti, reisifirma pankrotti ei kata, kuid see polnud ka OP küsimus.

Enamuse seltside pakutavad 'reisitõrke lisakaitse' peaksid lennufirma pankroti ära katma, vähemalt teoorias. Praktikas pole vajadust olnud, kuid alati kui ise kindlustust ostan teen selle linnukese ka. See hakkab kehtima olenevalt seltsist - mõe puhul 72h, mõne puhul nädal ja mõne puhul koheselt.