Indrek k

Reisisell, liitus Tripiga 1 aasta tagasi

11 meeldimist
0 postitust
15 kommentaari

11 külastatud riiki, 6% maailma 195st riigist

2 külastatud linna või piirkonda

Viimased kommentaarid

Kui lendamine on protsess omaette siis võib ka Eestist Lätti läbi Saksamaa lennata.Kui on soov punktist A punkti B jõuda võimalikult vähese ajakuluga tuleb võtta see kes otse lendab aga kui ikka otse ei saa siis hakkab enamikul kindlasti ikkagi mängima olulist rolli pileti hind, mitte vedaja maine.

Ega vist väga palju vahet pole kes lennutab aga raha hakkab võibolla siis tagasi saama kui kui uut raha hakkab kottidega peale tulema(taastub mingiski mõttes normaalne regulaarliiklus)

Kas pole töörände lubamine variserlik suhtumine asjasse ,kas need töölised käivad mööda kiletunneleid töö ja kodu vahel,kas nad istuvad  24/7 kodus lukus ukse taga ,isegi midagi juhuslikku katsumata ukse taguses ruumis. Kas  töö juures suudavad nad Itaaliast ,Venemaalt tulnud kolleegist 2 meetri kaugusel olla kui on vaja meetri pikkust asja tõsta,mida just katsus üks Hispaanlane  ja siis läheb midagi kogemata silma ,tõmbad juhuslikult käega üle näo ja asi ongi käes.

Juba paanika alguse teisel päeval kui naine saatis poest soola tooma  mida oli täpselt üks pakk suures poes riiulil ja ta vedeles X asendis ,sain ma aru ,et seda on käperdanud kümned kodanikud.Ja kui veel kassapidaja, kellel olid käes kummikindad mis olid mustad  nagu aiatõõlisel võttis eelmiselt kliendilt vastu sularaha ja siis keerutas seda soola pakki ,et piiks kätte saada.Ühesõnaga kontakte kui palju.

Kogu selles kinni lahti teemas on sama palju vastuolusid nagu vihmaga poolenisti lahti teha vihmavari ja öelda vist nii on ikka parem.

Ilmselgelt me peame ka selle haigusega õppima koos elama  nagu paljude teistega aga reisida nii ,et vaadata seda  maja või kaljut mingi transpordivahendi aknast ma ette ei kujuta ja mina ilma kohaliku köögita reisimist veel vähem.

Kui palju on üldse neid ,kes ei ole hõlptulu peal väljas?

Kõige lähemalt igasugu piletimüügi platvormid ,meie müüme ,vedaja vastutab? Meie oleme oma papi kätte saanud ,edasi vaadake ise.

Suurem mure ongi ju tulles ,kodus ikka inimestel enamasti kaal olemas  aga lähed suvitama ,tahad ühteist paremat kaasa tuua.Ole siis see hiromant ja ennusta palju miski kaalub.

Leiab ka Ikla-Kaunas otsal mida vaadata,vähemalt mina leidsin,Kaunas -Augustow nagu ei otsinudki

Kes kihutab nädalaga euroopale ringi peale ,kes lendab lennukiga üle ja teatab ,et nii mitmes riigis käisin aga kellele ei piisa isegi Hiiumaa avastamiseks nädalast.

Mai lõpuks oli lennureis Maltale ja septembri alguseks autoreis lõunaeuroopa poole plaanis,ühtteist ka broneeritud aga õnneks kõik ilma ettemaksuta ,sai just nimelt selliselt vaadatud ,et äkki leiab midagi paremat ja siis saab muuta.Kõikide asjade kondikava sai juba jaanuari algupoole tehtud aga eks aeg annab arutust.

Sama seis siin ,mai viimaseks nädalaks piletid  kahele 224 edasi tagasi,sobiks ka augusti lõpp aga küsivad 208 euri juurde!

Tuleb vist rahulikult oodata.

Iga asi mida arutult tarbida tekitab lõpuks üleküllastust.Kui inimese jaoks on Eesti Tallinn ja Tallinna lennujaam , kust saab maailma avastama minna  ja alles nüüd tuleb meelde ,et meil on ka ilusaid kohti mida avastada  .siis on ka asi pisut nihkes.Kui ikka Eesti ja ka lõunanaabrid on korralikult läbi vaadatud tahaks ka kaugemaid maid näha.

Mai lõppu on või karta on ,et oli selline suvealustus lõunapoole planeeritud ja sügiseks suvepikenduseks pikem autoreis plaanitud.Äkki midagi ikka õnnestub,broneeringuid veel tühistama ei hakka.

Kas see nüüd ületarbimine on kui esimene oleks olnud lapsel külas käimine ja teine puhtalt puhkusereis ei tea.

Enda tutvusringigi kuulub inimesi kelle jaoks on välismaareis Valmiera Depo ehituspoe külastamine ja siseturism Jõhvi -Narva aga ausalt las inimene käib parem aastaga 18 riiki läbi kui tiirutab terve elu oma koduküla ümber,vähemalt on millest rääkida .

Aga paljuski näitab see olukord mis praegu on ,et pole see maailm nii sõbralik ühti kui paistab.

Ärilisest seisukohast miks peaks lennufirma sõidu ära jätma?Vähemalt Maltal pannakse 14 päevaks saabujad karantiini,ilmselt kui kohe tagasi saata ei saa.Lennukeeldu ju pole peale pandud ,järelikult lendavad tühjalt  kui kedagi peale ei tule ja pole vaja midagi kellelegi tagasi maksta ega ringi bookida.

Eespool mainiti ,et idaeurooplased on oma liikluskultuuri ka euroopasse viinud.Maltal käies pakkus poeg ,et ta sõidutab meid  kuna liiklus on seal  hectic,kõige parem on tõlge vast rahutu või midagi sinna poole.Sõitsin seal ise ka ,jah autosid on seal palju ja pisikesed,lendavad nagu putukaparved aga ainuke mis tundus seal hecitc olema oli oma laps,kah ida-eurooplane.

Suve alguses kui olid puhkusepäevad paigas mõtlesin, et kuhugi lõunasse,näiteks Horvaatia,Itaalia kanti minna.Minule sobival ajal olid lennukipiletid nii kirved ,et isegi kahekesi sõites oleks olnud rahaliselt kasulikum autoga minna koos autosõidu kuludega.

Lugeda söömist ja ööbimist sõidu ajal kuluks on küll väiklane ja pealegi ei pea sirge jalaga tormama sooja mere äärde vaid võib ka tee peal huvitavat vaadata.Ma arvan,et teha kolm nädalast reisi lennuki ja rendikatega on tüki maad kallim kui kolme nädalane autoreis ja pealekauba näeb ka rohkem.
Mul küll lõppes asi  odavate lennupiletitega Maltale aga kahest puhkusenädalast  üks läks sisuliselt aia taha kuna lennugraafikud on sellised aga vähemalt sai lapsel külas käia,
Alati ei ole võimalik puhkust lennukite järgi sättida ja nii jääbki üle reis autoga teha!

Juunis ostsin Maltale edasi  tagasi piletid kahele koos priority ja kindla istekohaga  288 euri.Mõtlesin ,et panen veel enne kui lõunapool ka jahedaks läheb kuskil varbad sooja vette likku aga selle raha eest saab küll ainult vastu kõrvu.Kui täna tahta samadel tingimustel ,päris trussikukotiga ei tahaks,oktoobri lõpus käia siis Maltale saaks 560 ja Küprosele 890 euri eest,pisut kirves,tuleb sobivamat hetke oodata ja selle rahaga peaks ka kaugemale saama!

Kaks nädalat tagasi käisin lendamas ,naisel on õlgades ja seljas  hulgim metalli,detektorid ei hakanud ei siin ei seal pool piiksuma.Eelneval küsimisel Tallinna lennujaamast öeldi ,et ei ole vaja mingit arstipaberit ja kahtluse korral tehakse visuaalne kontroll.Reeglina jäävad ju sellistest oppidest ka armid järele.

Eelmisel suvel käidud ja sularaha oli vaja Hundikoopasse sissepääsul ja ka Malborki lossis kõige kõrgemasse torni pääsemiseks korjasid tädid raha.Sattusin 15 .augustil ,neil seal suur püha,Gdanskisse ja Toruni ja mõlemas linnas olid laadad kus asi käis sularahas.Kui päris iga senti ei loe siis sularahaautomaate on igal nurgal.