Viimased kommentaarid

Mina sain 15. august raha tagasi, lend pidi olema 17. mai.

Avalduse tegin nii AirBalticule kui ka MyTripile 16. märts, aga ega enne midagi ei juhtunud kuni ma enne lennu algust nende UK numbrile (Eesti number ei olnud kasutuses) helistasin ja raha tagasi nõudsin.

Võeti maha küll 30€ fee, kuna nõudsin tagastust, aga olin sellega juba arvestanud - oli ühe broneeringu all 4 piletit, nii et ei olnud teab kui suur kaotus.

Ma soovitan sinna helistada, kui te seda veel teinud ei ole, meilide saatmine väga ei toimi.

Tuli samamoodi 12. august kiri, et MyTrip tagastab kogu summa miinus 30 EUR fee, millega ma telefoni teel olin nõustunud. Lõpp hea, kõik hea.

Kas keegi on MyTripist midagi kuulnud? Need "generic" kirjad üsna väsitavad juba.

Olid ka piletid ostetud MyTripist läbi AirBalticu, ping-pongitati kuu aega kuni lõpuks sain MyTripist tagasisidet, et saan ainult osalise tagasimakse. 

Lisaks nad ilmselt tahavad oma mingid tasud ka sealt maha võtta (30 per inimene?). AirBaltic samas selgelt mulle öelnud, et nad pakuvad full refundi neile kes valivad tühistamise, mitte kupongi.

MyTrip ootab 24h jooksul tagasisidet, et mis ma edasi teen, püüdsin nüüd igatpidi olukorda neile selgitada (viited, screenshotid), et ootan full refundi - loodetavasti loobuvad vaidlemast. Nende argument, et lennufirma lihtsalt ei maksa ka ei päde.

Chargebackiga mõtlesin ähvardada, aga samas ma ei ole kindel kas see üldse läbi läheks kui mingit kombo-hüvitamist (partial refund or a limited tax refund) on mulle Mytrip tegelt meili teel pakkunud ja ma tunnistan, et ma eos ostsin basic piletid - mida tegelikult justkui tühistada ei saakski. MasterCard tõenäoliselt lähtub siiski Mytripi tingimustest, mida ma täielikult pole veel läbi töödelnud.

Üksi võib-olla ei viitsikski nii palju jageleda, aga ostsin viiele inimesele enda krediitkaardiga pileti, nii et motti on.

Käisime Itaalias augusti alguses, Puglia piirkonnas. Rentisime Bari lennujaama Hertzist 0 omavastutusega supercover paketiga autod. Maksma läks 10 päeva ~580 eurot, saime automaatkastiga Ford Focus SW. Kohapeal pakuti ainult õnnetusjuhtumikindlustust - valuraha isikukahju puhul jms. Kui täispaketti ei võta, siis kohapeal hakataksegi lisakaitseid müüma.Minu kindel soovitus on küsida pakkumist Eesti kontoritest - Hertz ja Avis tegid meile parimad pakkumised. Europcar ei saanud päris 0 omavastutust pakkuda väidetavalt piirkonna pärast - võib-olla Napolis saab. Sixt ütles mulle põhimõtteliselt, et "mine vaata kodulehelt, sellised hinnad ongi". Minu üllatus oli igal juhul suur kui Eesti teenindaja pakkus meile 2 korda odavamaid hindasid kui ma nende kodulehelt oleks saanud. Meil oli kaetud 0 omavastutusega ka rehvid, auto põhi, peeglid-klaasid jms. Broneeriti ainult kütuseraha, kui peaksime tühjema paagiga tagasi tooma kui "full".Meie hinnad olid muidugi madalamad ka ilmselt selle pärast, et rentisime korraga 3 autot ja tegime seda 3 kuud enne, aga küsija suu pihta ei lööda.Hertziga ei olnud meil mitte mingeid probleeme, viisime täispaagiga auto tagasi ja kuna oli 0 omavastutus, siis põhimõtteliselt ei vaadatud autosid ülegi.Soovitan vältida kohalikke ettevõtteid - suuremate nimedega on üldiselt vähem probleeme. Ka seda tuleb vaadata, et kohalikud rendifirmad võivad lennujaamast eemal olla - ehk siis te peate veel suurema ajavaruga arvetada. Rahvusvahelistel rendifirmadel on oma kioskid ikkagi lennujaamas.Ei ole kunagi rentinud autot nii, et oleks autol omavastutus, aga kui kasutada mõnda maaklerit või kindlustusandjat - nt. rentalcars.com või AXA (pakuvad aastast kindlustust ja katavad avarii puhul omavastutuse), siis nende 0 omavastutuse paketti kasutades on jah nii, et ise maksad kahju kinni, siis saad nende käest taotleda. Kui lihtne või raske on see raha sealt kätte saada, seda ei oska kommenteerida. Lähtun alati põhimõttest, et maksan pigem rohkem ja säästan enda närve ning aega. Kindlasti on inimesi kellel läheb ka kohalike firmadega hästi, aga olen kunagi Marokos sellise teemaga jagelenud ja - never again. Mis puudutab auto tagastamist/võtmist sellel ajal kui kontor on kinni, siis kõige parem on neilt otse küsida, usun, et variant leitakse - see võib lihtsalt veidi rohkem maksta. 

Tänud kommentaaride eest, eks vaatame mis siis saab. Ma lõpuks maksin nüüd veel 20 naela juurde ja bookisin hoopis premiumi, vaatasin flyertalk foorumit ka, eks ma siis vingun nii kaua kuni antakse midagi mis meeldib, kui parasjagu ei leia midagi head :D

Avastasin vahepeal, et Dodge Charger on full size Nationali meelest, nii et läheks hea meelega selle peale välja. Hind on ainult £5 rohkem kolme päeva eest. Samas ei oska nagu midagi oodata, mis siis kui Chargerit pole, Mondeoga (Fusion) ei taha ka lõpetada. Eks peab kohapeal siis läbi hakkama rääkima :)

Tahtsin Nationali kohta uurida, ei suuda hetkel otsustada, kas minna riski peale välja ja bookida SFOs £99 eest midsize ja vaadata see Emerald Aisle üle (tegin kasutaja) või võtta kohe premium £126 eest ja saada sealt veel luxury upgrade (väiksema summa eest kui midsize pealt makstes)? Mis siis kui ükski premium autodest ei meeldi, kas saan ikkagi minna Emerald Aisle'i vaatama? Ei suuda nagu otsustada, fullsize on 5 naela kallim kui midsize, aga samas tahaks ideaalis mingit kõvemat ameeriklast, hyundaiga ei tahaks sealt välja sõita. See, et midsizega autosid saab valida, intrigeerib hullult, samas ei ole SFO EA kohta midagi head veel lugenud. Samas saan aru, et see käib suht seinast seina.

Olen ise hetkel Alanyas ja ma soovitan küll kõiki kolme võtta. Pangaautomaadist välja võtta ei soovita, sest võetakse teenustasu. Praegu on kurss vist 2,35 euro ja tõuseb iga päev. Ühel hetkel oleks võinud dollareid ka vaja minna kui ekskursiooni eest taheti 37 eurot või 37 dollarit. Vahe on ikka sees, aga meil polnud dollareid. Üldiselt tasub siiski tõesti liiridega arvestada, sest söögikohtades on ka näiteks kas süsteem selline, et 10 eurot = 20 liiri, siis juba eurodega maksmisel igal juhul kaotad. Eurosid tasub aga selle pärast kaasa võtta, et valuutavahetuses neid liirideks vahetada, sest niikuinii saavad liirid mingi hetk otsa :D

Tere, tahan minna juuli esimesel nädalal (5.- 6. paiku) New Yorki ja tagasi tulla augusti lõpus (võib ka 31. olla). Tean, et natuke hilja peale olen jäänud, et midagi eriti odavat leida, aga ei olnud enne reisis väga kindel. Küsin selle pärast piletiabi, et ma ei ole mujale lennanud kui Oslosse ja Moskvasse ning ei ole väga kursis teiste lennufirmadega, mis üle Atlandi lendavad. Mul õnnestus Londonist New Yorki ja tagasi leida 7000 kanti piletid, aga teine asi on veel Londonisse saamise hind. Kuulsin ka sellest 5555 krooni kampaaniast, aga ma vist ei mahu sinna sisse oma kuupäevadega

Käisin üleeelmine aasta, selles mõttes, et karta midagi hindade suhtes pole. Olin ainult Bratislavas ja mulle ausalt öeldes üldse ei meeldinud, selline ülimalt ebameeldiv linn. Eks see ole muidugi maitse asi, minu arvamust mõjutasid võib-olla hunnik kodutuid ja narkomaane, keda igal sammul nägin. Üldiselt Poolas ja Slovakkis hinnaklassid Eestist suurt ei erine, oleneb piirkonnast ja nii. Ainus asi, mis mul eriti meeles on see, et millegi pärast maksis nätsupakk ligi 10 eeki, aga võib-olla oli asi just selle tanklas, kes teab :D

Mõned hinnad ka (Slovakkia, Bratislava):

Pearoog Bratislava restoranis: 150 - 300 SKK Baguette : 25 - 35 SKK Guljašš : 80 - 100 SKK Pool liitrit õlut : 20 - 35 SKK Kokteilid : 100 - 150 SKK Coca-Cola vms: 18 - 30 SKK Jäätis: 8 SKK

Kurss on kuskil 0,48 vist hetkel

Kui midagi meelde tuleb, siis lisan.

Tundub, et nii tõesti on

"The Maltese government entered ERM II on 4 May 2005, and adopted the euro as the country's currency on 1 January 2008.[19] Maltese euro coins feature the Maltese cross on €2 and €1 coins, the Maltese Coat of Arms on the €0.50, €0.20 and €0.10 coins, and the Mnajdra Temples on the €0.05, €0.02 and €0.01 coins.[20]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Malta

Ok, loodan, et probleeme ei tule :) Aitäh