AirBaltic: äriklassi upgrade’ile on suur nõudlus
veigo
veigo
11. mai 13:11

AirBaltic lisas 2024. aasta detsembris reisijatele võimaluse teha pakkumine upgrade’iks äriklassi. Tänaseks on tehtud üle 7500 eduka pakkumise, teatab lennufirma.

Äriklassi upgrade'i tegemine on küllalt lihtne. 7 päeva enne väljalendu saadetakse reisijale kutse teha pakkumine äriklassi lennuks. Upgrade’i hind sõltub lennu pikkusest ja nõudlusest, odavaim pakkumine algab 60 eurost. Eduka pakkumise korral saadetakse hiljemalt 12 tundi enne lendu kinnituskiri.

Populaarseimad marsruudid upgrade teenusele on seni olnud lennud Riiast Viini, Pariisi ja Tallinnasse, kus teenusklassi tõstmise hind algab vastavalt 85, 95 ja 65 eurost.

Seotud teema Trip.ee foorumis: AirBaltic upgrade

Või siis lugege järjekordset jura Postimehest ja saate tasuta upgrade :D

Kahjuks tasuline artikkel, aga juba algus oli täielik jama.

0
0

Tallinn-Riia lend kestab tervelt 25 minutit, millest 10-15min on sul rihmad kinni ja teenindust ei toimu.
Kohe, kui kõrgus käes, visatakse sulle ette väike juustuvaagen, mille pead 5 minutiga ära kugistama, kõrvale jõuad kallata ühe kokteili.
Pigem osta lihtsalt lounge pääse ja naudi enne lendu.

0
0

Täiesti mõttetu asi. Taotlemine käib umbes nii nagu kirjutaks kirja jõuluvanale, mitte veebivormi abil. Proovisin teha lihtsalt raha eest upgrade'i. Sellist võimalust üldse ei leidnud. Ainult lennujaamas said töötajad suure vaevaga kusagilt mingile võimalusele ligi, aga 149€ TLL-MUC eest juurde maksta oli mõttetu. Põhiline soov oli jalaruumi juurde saada, aga economy varuväljapääsu istmed olid juba võetud ja äriklassis seisneb jalaruum selles, et saad ennast diagonaalis istuma sättida, sest kõrvaliste tühi. Söögid/joogid on AirBalticu äriklassis muidu head, aga mitte nii head, et nende eest 150€ segment maksta. Kohe ei raatsinud pileteid äriklassis osta, sest hinnavahe oli mitte kaks vaid kolm korda. Seda oli natuke paljuvõitu. Õnneks olid ülejäänud neli segmenti reisist Luftiga. Kolmel nendest sain koos naisega tasuta upgrade'i äriklassi ja MUC-FRA lendas B787 kus kuldkliendid said valida koha premium economy's, kus nii laiust kui jalaruumi piisavalt. Pooletunnine lend voodiks käival istmel (äriklassis) olekski natuke imelik olnud.

Postimehe jutt oli jah täielik jura. Nii lolli juttu pole ammu lugenud.

0
0
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Seesam
Sisuturundus
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased