
Rohkem kui 5 minutiline klipp räägib loo esimest korda Tais olevast Briti seljakotireisijast Jamesist, kes jäi Tais ilma rahast ja asjadest. Peojärgses suhteliselt väsinud ja tülpinud olekus James ei häbene välja öelda, et ta vihkab Taid. Mis edasi juhtub, võib juba juuresolevast videost vaadata. Igal juhul lõppeb kõik hästi.
Lugu tundus taidele üsna usutav ja Tai ajakirjanduski kajastas klipi ilmumist. Arvati, et see on filmitud reaalse turisti poolt. Kuid üsna varsti avalikustas romantilise komöödia kategooriasse liigitatud filmi peategelast Jamesi kehastanud näitleja, et filmi tegemist rahastas Tai Turismiamet TAT. Samas puuduvad videos igasugused viited Tai Turismiameti kohta ja ka video
riputas äsja registreerinud kasutaja. Selline salatsemine andis paljudele kohalikele põhjuse Tai Turismiametit kritiseerida. Aga salatsemisest veelgi rohkem tekitas taidele küsimusi kampaanias kasutatud stiil.Tai Turismiamet selgitas, et filmis kasutatud tagurpidi psühholoogia valik tugines uuringutele, mis näitasid, et selline strateegia töötab tulemuslikumalt kui järjekordne tavalises stiilis reklaamfilm. Ilmselt on Tai Turismiameti inimestel õigus, sest see videoklipp on esimese 10 päevaga kogunud üle 1,6 miljoni vaatamise.
Tai Turismiamet näeb video sihtgrupina nii Tai kohalikke elanikke kui välisturiste. Tai inimestele soovitakse meelde tuletada, kui oluline on olla hea võõrustaja ning aidata turiste, selle asemel, et nende pealt igal viisil kasu lõigata. Välisturiste püütakse aga näidata, et Tai suurepäraste randade kõrval leiab riigist lahked ja abivalmid inimesed.
Võimalik, et tulevikus tuleb Tai Turismiametilt veel midagi ebatavalist, sest jutuks olev videoklipp on vaid osa suurejoonelisest kampaaniast, mille abil püütakse parandada Tai kuvandit välisriikides ja meelitada riiki rohkem turiste. Muretsemiseks on natuke ka põhjust, sest 2014. aasta saab üle paljude aastate olema esimene kord, kui Taid külastavate turistide arv võrreldes eelmise aastaga langeb. 2013. aastal (mis oli Taile rekordiline) külastas Taid 26,7 miljonit välisturisti.
Lugu iseenesest on nagu muinasjutus või romantilises filmis aga lähenemine on väga hea ja see mõjub. Vähemalt mul tekkis kohe igatsus taas Taisse sõita. Ootan huviga kampaania jätku millega nad veel suudavad üllatada. Kas me ei saaks midagi sellist teha turistide meelitamiseks Eestisse?