Reis Britania- Skotis 22.07-29.07 oli üks kõige ebaprofessionaalsetest reisidest, ma kunagi olen osalenud. Kogu ekskursioon oli üks pikk bussisõit ühest suveniirpoest teiseni. Ei olnud ühtegi professionaalset ekskursiooni, rühm tuli bussist maha tasuta parklas ja giidi poolt oli antud vaba aeg vaatamisväärtusi eseseisvaks vaatamiseks. Aba aeg oli varjeerunud, kuid record oli 30 minutit terve linna läbi vaatamiseks. Toitumine ei olnud läbi mõeldud üldse, v.a. hommikusöögid hotellis kel 7 hommikul. Terve päeva jooksul oli pakutud kas osta midagi tanklas või otsida söögikohta linna vaatamise asemel. Paljud kohad, mi solid mainitud kavas, pole külastanud või lihtsalt sõitsime mööda. Eriti tahaks mainida giidi ebaprofessionaalne tase. Oli väga vähe info info riigi ajaloo kohta, enamasti tühi jutt eelmiste reiside kohta, anekdoodid jne. Lemmikfraasid “vaadake vasakule – seal on traktor; vaadake paremal on lennuk; siin on ilus, aga me ei peatu; ma ei tea; see ei ole minu kompetensis” Giidi jaoks ei ole piisav ainult keele valdamine, ta peab teadma riigi, kus ta teeb ekskursiooni. Reisist on jäänud ainult halvad muljed. Ebaprofessionaalne töö rikkus kogu reisi imeilusaal maal. Ainuke positiivne mulje on jätnud tore rühm, mis koosnes väga meeldivatest ja intelegentsetest inimestest, kes püüdsid mitte väljendada oma negatiivseid emotsioone , mis tekkisid sellest reisist. TensiReisid soovitan rohkem tähelepanu pöörata reiside kava koostamisele ja oma töötajate värbamisele.
Ka kaebus võiks siis olla professionaalselt koostatud, kummalise mulje jätab praegu, esimene postitus ka.
Ei ole kunagi reisinud Tensiga aga teema algataja oleks võinud oma postituse enne salvestamist läbi lugeda. Selline vigane kirjutis häirib tõsiselt ja jätab kirjutajast üsna lohaka mulje. Ja tänu sellele ei suuda ka autori pretensiooni Tensi suhtes väga tõsiselt võtta.
Teema algataja emakeel pole ilmselt eesti keel. Seda arvestades isegi väga hästi kirjutatud. Aga jah, mina oleks tema asemel mõnel eestlasel lasknud selle enne postitamist üle vaadata ja keeleliselt kohendada.
Inimene hoiatab teisi ebaproffessionaalse reisikorraldaja eest aga teie loete ainult kirjavigu kokku! Siin palju hullemaid kirjavigadega küsijaid. Vähemalt kes tahab saab oma info ilusti kätte :)
mariom, mis teha, arvamuse / hoiatuse juures loeb ka arvaja isik. Kui tahad, et sind kuulatakse ja usutakse, siis ole kuulaja suhtes viisakas!
Kas see foorum nüüd professionaalsete kaebuste jaoks on... Mind häirivad väga eestlaste jämedad ortograafilised vead emakeeles, samas pean lugu teiskeelsest inimesest, kes on vaeva näinud eesti keele õppimisel, julgeb ja oskab end väljendada. Peamine on ikka, et firmad valmistaksid pakutavaid reise paremini ette ja sõitjatel oleks reisist hea meel. Ühtlasi avaldan tunnustust Tripile keelelise korrektuuri eest paljudes kommentaarides.
Vabandan kirjavigade pärast, sest eesti keel ei ole minu emakeel. Aga omas kommentaaris tahtsin hoiatada reisijaid ebaprofessionaalse töö eest. Head puhkust kõigile.