Autoga Tartust Saksamaale detsembri lõpus

Plaanin minna siis Saksamaale detsembri lõpus ja kogu reis peaks kestma umbes nädal. Kas on väga hulljulge ettevõtmine, plaanin minna läbi poola ja ikka maad mõõda-et näeks ka ilma ja vaatamisväärsusi-kui neid teepeal on. Küsimus -kas läbi Kaliningradi on võimalik sõita-see vist venemaa või kuidas? Muidu oleks tore mööda mereäärt sõita!

1
23

Mis siin hulljulget on? Seda trassi sõidavad tuhanded inimesed iga päev - nii kommertseesmärkidel kui puhkuse puhul on see üks kõige sõidetavamaid marsruute Eestist üleüldse. Või peaks nimetama hulljulguseks seda, et pead kihutama nagu segane, kui tahad midagi näha ka? Kui autoga plaan minna, siis kulub nii minekule kui tulekule juba praktiliselt 2 päeva (sõltuvalt sellest, kuhu sa Saksamaal tahad minna. Ülejäänud 3 päeva sisustamisel palju edu! Näed vähemalt palju kilomeetriposte ja liiklusmärke.

0
0

Hulljulget niipalju et sel ajal lumi,talv ja jõulud jne. teeolud jms. Plaanin ikka näha ja vaadata ka lätit, leedut, poolat jne.

0
0

Siis sa kahjuks Saksamaale ei jõua.

0
0

kaliningradist läbisõiduks peab olema vene viisa. kui saadki selle, siiis raskeks läheb, kun see on sõjaväeosi täis. teenisin sealkandis.

0
0

Ära unusta lamellrehve.

0
0

Kesk-Saksast lõuna poole jäävad alad peaksid "sel kellaajal" (dets.) veel lumeta olema. Või kui näedki lund, siis on see rohkem rikutud kliima vimka, kui reegel. Ise pole südatalvel sealkandis käinud, kuid Kõlnist mööda maanteid mõõtes 100km ida pool asub selline koht, nagu Oberhövels ja seal üks majutusega tegelev härra rääkis lumest imelugusid, mis mulle päris naljakad tundusid. Nimelt sai maandutud sinna selle aasta veebruari lõpus, kui meil siin veel 20 ja üle selle külmakraadid valitsesid. Wissenis hakkas palav. Temperatuur oli päeval u. +10-15 kraadi. Too kohalik, Thomas, ütles, et 15 kraadi külma on igal talvel olnud, kuid see lühiajaline nähtus. Lumega olla lood sellised, et kui hommikul maa valge, siis peab suusatama minekuga kiirustama ,sest lõunane päike teeb kiire sulatustöö. Siiski-siiski tasub alati halvimaks valmis olla. Tulid meilgi veel märtsi lõpus suureks kasuks enne Eestimaalt lahkumist alla kruvitud uued lamellrehvid. Andsid tohutu eelise liikluses, kui ühel päeval Brüsselisse sõites sattusime väga tõsise raheraju alla ja kiirtee sai pea kümne km ulatuses justkui jämesoolakihiga kaetud, milles kohalikud oma suvekatega takerdusid. Teine laks tõsisemat (sealses mõistes) lund sadas veel märtsi lõpuski. Kümme cm sulas teedelt kohe, liiklus on tihe, kuid heinamaa jäi paariks päevaks kerge katte alla. Soovitan just rohkem lõuna pool ringi vaadata. Olles ise elanud kümme aastat Kagu-Eesti kuplitel ei paku põhjapoolne Saksamaa oma lauskmaaga just mitte kõige ilusamat vaatepilti.

Veebruar- märts album kesk-saksas: http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/index.html

0
0

Läbi Venemaa nüüd küll ei soovita minna. Siiski see vaid minu vaade.

Siiski, võiksid paika panna lõpp-punkti. Berliin? Siis näed küll pigem Saksamaa üht kiirteed ning Berliini ennast. Kindlasti jääb sul nägemata tõeline kiirtee ning mäed.

Poolas vaatamisväärsus, mmm ehk Warsav ja õhtul on eriti kena tulederohke. Päeval ehk külade ja linnadevahelised palvekojad :-)ning ei midagi muud.

Samas , kui tahad ringi vaadata, siis ei pruugi nädala ajaga välja tulla. Mõelge sellele samuti, mitu reaalset lubadega reisijat teil on? Kas plaanite sõita 12tundi/24 tundi? e Soovitan kõigil võimalusel külastada Austriat ja sealt saate õige vaatamisväärsuse. Mäed ja tunnelid (kohati ca 7km tunnelid).

Siiski detembris pole Austrias käinud, kuidas on vaade siis , seda ei oska kometerida hetkel.

Igatahes tasub reis ettevõtta!!!

0
0

Kui härra kirjutab, et soovib nädalase ajakava raames Lätit, Leedut ja Poolat vaadata, pole Lõuna-Saksa ja Austria soovitustega küll midagi peale hakata.

Ja kui lund on, siis just lõunas, mägedes.

0
0

Mööda mereäärt minek sööb ropult aega. Seega nädal päris lühike aeg. Kaliningrad unusta ära. Vaja on vene viisat ja seal on väga palju sõjaväge. Kuna tundub, et SA pole enne niimoodi reisil käinud, siis saad paraja kogemuse, mida järgmine kord mitte teha ja mida üldse tahad.

0
0

Olen käinud Bremenis 5 päevaga. Ööpäev sõit sinna, ööpäev tagasi. Sõit on väsitav küll aga kohapeal puhkad välja. Endal plaanis samal ajal arvatavasti Berliini ja Berlin-Tropicu külastus. Kuna olen sama trassi sõitnud esmakordselt juba 91 aastal arvan, et 7-9 päevaks on see parim. Ei ole ainult kiirteel uhamine. Endal tegelikult sama plaan juba aastaid minna läbi Kaliningradi oblasti läbi Niida poolsaare. Aga see peaks toimuma südasuvel. Vene poole peal pidid olema üliaukus teed. Võid auto põhjalikult ära lõhkuda. Eriti veel talvel. Aga iseenesest marsruut ülihuvitav: Niida liivaluited-Vene pool tunduvalt suuremad kui Leedus,vana Saksa Köningsberg, Poola Sopot ja Gdansk. Nii palju olen uurinud, et täitsa mereäärt pidi ei saa. Peab läbi Köningsbergi sõitma. Ees on alveelaevade baasid. Pidid olema nagu maaalused linnad, teavad mõned meie mehed rääkida. Aga võib olla keegi teab täpsemal võib olla saab otse autoga ka, küsimus suurele ringile ? Ise olen sõitnud 2004 a. ka Augustow-Olsztyn trassi. Ülikitsas tee oli tollel ajal. Suurte tammepuud vahel uhad koos väikeste Polski Fiatidega.

0
0

Ka sellel suvel oli see tee samas seisus. Mulle meeldis, liiklus oli suhteliselt rahulik ja nägi ka teistmoodi Poolat.

0
0

15 oktoober, 2007 - 09:04 kommenteerija on küll siis oma neljarattaliselt viimast võtnud kui ööpeävaga 2000 km suutis läbida, mis teeb ca 83 km/h. Meeldetuletuseks, et vahepeal on ka linnad kus kiirusepiirangud, päeval ummikud (eriti Varssav) ja ka piiripunktid kus just sajaga läbi kimada ei õnnestu. Olen ise seda teed sõitnud ja mitte just aeglasel kiirusel aga minu mäletamist mööda 24 h küll seda läbida ei õnnestunud... Talvel aga võimalusel küll ei võtaks seda teekonda ette. Tallinnast läheb ju Saksamaale ka laev, mina soovitaks vähemalt ühe otsa teekonnast laevaga läbida, milleks ennast piinata autoroolis.

0
0

Tegemist on Võruga, mis on Tallinnast 260 km lõunas. Omal ajal sai isegi Hollandist mitmeid kordi pandud ühe jutiga Tartusse autoturgu. Muidugi oli see väsitav aga riski väärt ! Ega ma kurat ei hakka Tallinna kaudu sõitma Saksamaaale, kui Lõuna-Eesti ja Liivimaa pealinn Riia asub 200 km kaugusel. Ma arvan, et Tallinna mehed pole Pihkva - Riia kiviteele kunagi elus pääsenud, sellest ka ju sõit kiirem.

0
0

arvan et jah ei ole mul mõtet ju Tartust Tallinna sõita, ja sealt laevaga saksa-selle ajaga olen juba vaata et leedus ja peaeesmärk ei ole ju saksamaa vaid ikka poola, leedu ka kuna ei ole kordagi seal viibinud

0
0

Peale Schengeni avanemist 21.12.2007 piiride kadudes on võimalik see vahemaa läbi sõita ka tunduvalt kiiremini.

0
0
1
23
Lennupakkumised
Reisikaaslased