AirBalticu lennu kohta saad vastuse siit:
https://www.barcelona-airport.com/eng/airlines/air-baltic
Ja seal saad ka konkreetset lendu kontrollida.
RyanAiri kohta info siin:
https://www.barcelona-airport.com/eng/airlines/ryanair
Sama lugu, saad ka konkreetset lendu kontrollida.
Sedasama kinnitatakse ka siin:
https://www.aeropuertobarcelona-elprat.com/ingl/aerolineas/AirBaltic.php
https://www.aeropuertobarcelona-elprat.com/ingl/aerolineas/Ryanair.php
Nii et "by default" on mõlemad T2 terminalis. Kindluse mõttes aga tasub oma lendu ikkagi üle kontrollida, sest "In some cases this terminal can change"..
Terminale tuleb jah täpselt vaadata, kuhu lennuk läheb:) Mul on korra Barcelona ja Ryanairiga olnud nii, et ostsin kiiruga odavad piletid ja ega ma uurinud, et neil oli sihtkoha Barcelona taga väikselt sulgudes Girona. Kui õhtul maandusime, siis vaatasime, et maru imelik ja nagu võõras lennujaam(varasemalt mõned korrad käidud) ja pime ja tühi ja vähe rahvast:) kui autorendifirmat hakkasime otsima, siis selgus, et oleme veidi teises kohas kuhu plaanisime maanduda :))
Lennata kahe eraldi piletiga 1h35min vahega (eriti arvestades, mis praegu lennunduses toimub) on täielik vene rulett.
Ükski kindlustus ilmselt sellisel puhul mahajäämist ei kata.
Siiras soovitus on minna Barcelonasse päev või paar varem ja nautida aega Kataloonia pealinnas, selle asemel et jätkulennule jõudmise pärast konstantses stressiseisundis viibida.
Kui äraantavat pagasit on, tuleb see Barcelonas välja võtta ja uuesti registreerida. Samuti on uus turvakontroll vajalik. Igal pool võivad olla järjekorrad. Lennud võivad hilineda, graafikud võivad muutuda jne...
Girona piletite ostu korral pole siin täpsemate Terminalide uurimisega või mitte-uurimisega midagi pistmist. Aga eks väike õppetund ikka, hea et vähemalt suhtute ka tagantjärgi väikese positiivse muigega.
Teemaalgatajale aga, juhul kui ikka mõlemad piletid on ilusasti BCN, siis jõuab 1:35 puhul igati mistahes BCN Terminalide/Väravate seas pärale (kui just 1. lend väga nihkesse ei lähe). Ning p.s. - kõik "etteantud" terminalide saabumis-väljumisinfo alati reaalsuses ei pruugi 100% realiseeruda, ning siis pole sul sellest "ette teadmisest" midagi kasu. Vahel tuleb sul maandumistel hoopis bussi komberdada ja viiakse bussiga üsna ootamatutesse nurgakestesse, kust siis oma kiiremaid spurte taas alustad...
GIRONA on õppetund teistele, vähem kogenutele, sest jah nad tihti reklaamivad seda kui Barcelonat , kuigi müües ja piletil ju siiski teised tähe lühendid. Nende kahe vahemaa on 102 km :) Sama on mitmete teiste suurte linnadega ning ALATI on vaja ENNE makse sooritamist 100 x kõiki asjaolusid üle kontrollida. Lühendid, kuupäevad, kella ajad jne. Eriti jätkulendudega vaadata, et need kõik oleksid õiged. Mõnikord on jätkulend ööl/varahommikul st ka kuupäeva muutust .
Muudest lennunduses ette tulevatest seiklustest pole me keegi kaitstud. Ja selle nimel päev varem lennata ja tekitada lisakulusid pole kah mõistlik. Siis võiks juba kalli otselennuga minna.
Pealegi ma loodan nüüd samas Terminalis, et ma saan transiidi alast väljumata õigesse väravasse otse ja pole vaja turvatsooni läbida. Lisaks reisin käsipagasiga. Muidu ju sellist mõtet ei kaalukski.
(T2A, T2B või T2C), kellel on juba pardakaart, ilma pagasita või käsipagasiga sihtkohta, ei pea pardaleminekualalt lahkuma, kuna terminali T2 pardaleminekualad (T2A, T2B ja T2C) on omavahel ühendatud mööda koridori ja nendevaheline maksimaalne jalutuskäigu kaugus on 7 minutit.
Riiast ümberistumine on kõige mõnusam mis olla saab, Antud juhul oli hind ja ühe päevaga lend oluline. Sobis, kogu teekond kokku maksis umbes 100€ ajaliselt ka igati mõnus. Olen selliseid variante ennegi kasutanud ja rahul. Ainus mis huvitas oli teminal Barcelonas. Sellel ka vastus käes ja tänatud. Ärme jätka selle teema all uute probleemide leiutamisega.
Kelle budgett lubab ostab otselennule 300-400€pileti.