Viimased kommentaarid
Ha Longi lahel olen käinud.
Millisest kruiisist täpsemalt on jutt?
Ise läksin Hanoist Cat Ba saare kaudu, mis ongi nagu baasiks sellistele trippidele lahele..
Reisi Hanoist Cat Ba'le ja tagasi võtsin oma Hanoi vanalinna hotellist. Ei maksnud küll mingit suurt raha. Pigem oli hoopis väga väike raha meie mõistes.
Buss tuli hommikul hotelli juurde järele ning viis sadamasse, kus siis mootorpaadiga (midagi meie Lindaliinide laevade taolisega) viidi Cat Ba saarele. Seal tuli juba sadamasse vastu minivan, mis viis meid edasi otse hotelli, mille olin eelnevalt ise broneerinud imeodava hinna eest (kui ma ei eksi, siis 13 USD/öö) ja mis asus kohe "pealinna" südames.
Vaade hotellist oli lihtsalt super - otse kümnetele laevadele praktiliselt akna all. Eriti pimedas väga efektne.
Trippe lahele pakutakse seal igas hotellis ja müügiletis.
Enda hotellist siis võtsimegi ühe päeva tripi Ha Longi lahele. Ei maksnud ka eriti midagi.
Hommikul bussiga viidi sadamasse laeva peale ja õhtul toodi tagasi hotelli. Söögid laeval olid ka hinnas.
Kahjuks on sellest juba mõni aasta möödas ja täpseid summasid ma ei mäleta aga igatahes võin öelda, et kõik oli väga odav.
Mina sellist trippi netist küll ei telliks. Ilmselt maksad kohapeal Cat Ba'l suvalisest kohast võttes oluliselt vähem.

Siin ka link infole, kuidas Hanoist Cat Ba'le saab kui soov omapäi minna.

@ mees80

Ja kuidas sinu kommentaar haakub käesoleva teemaga?
Minu jaoks arusaamatu.
Üks peaaegu 10 aastat tagasi alguse saanud teema ka lugemiseks siia juurde:

See on muidugi hea uudis. Isegi Emirates'i lennud LED'st Bangkokki on väga mõistliku hinnaga.
Ainult et kui viibid reisil üle 30 päeva, siis peab uue viisa tegema. Kas ikka antakse nii tihti?
Kui äkki ei anta, siis kuidas tagasi koju saab?
Pikemaks ajaks ühes kohas peatumiseks on Tais mõistlik rentida korter kuutasuga. Kokkuhoid on väga korralik.
Otsida saab neid näiteks:




Arvestada tuleb kindlasti põhihinnale lisanduva vee- ja elektritasuga. Lisanduda võib ka koristustasu väljaregistreerimisel.

Mina ei ole ausalt öeldes aru saanud, mis paganama mõõtühik on se Tais kasutatav "unit" elektrikulu mõõtmiseks. Olen küsinud siit ja sealt aga selget vastust polegi saanud.

@ berliner
Bang Saray ütleb mulle nii mõndagi. Olen seal kahel korral peatunud ja rahul olnud. Rahulik ja vaikne.
Ilmselt on tegemist Bangkok Airways lennuga, mis maandub BKK's. Sel juhul on 2 tundi okei.
Kuigi ma ei saa aru, miks oli vaja osta kallim pilet kahe vahemaandumisega kui oleks saanud ka odavama pileti ühe vahemaandumisega ainult Moskvas.
Rääkimata sellest, et see üheotsapilet maksab ilmselt sama palju kui edasi-tagasi pilet Tallinnast.

Kui tahad täpselt teada saada, siis võid kirjutada mulle privasse, lisades kuupäeva ja lennu aja.
Oleks ikka täpsemat infot vaja.
Kõige lihtsam oleks teada päev ja kellaaeg.
Või siis  - kus on vahemaandumine Bangkoki ja Tallinna vahel või kas on sealt otselend?
Variante on palju ju.
Broneeringus peaks ju kõik näha olema. Miks sealt ei vaata?

P.S Ainult kahetunnine vahe lendude vahel erinevates Bangkoki lennujaamades ilmselt jätaks su Tallinna poole minevalt lennult maha.

HKT-DMK lend võib veidi hilineda. Ning arvestada tuleb ka terminalist takso saamise võimaliku järjekorraga (mida küll ilmtingimata seal olema ei pea sellel hetkel).
DMK-BKK taksoga võtab umbes 40 minutit (aga võib ka kauem).
BKK lennujaamas on kindlasti pagasi äraandmise järjekord (tihti kuni 30 minutit või ka rohkem) ning passikontrolli järjekord (tavaliselt 30 minutit ja rohkem).
Passikontrollist lennu väravani võib BKK's olla väga pikk maa minna.
Ning lennu värav suletakse reeglina 30 minutit enne väljalendu.
Arvuta siis ise.
Sihanoukvillest maad mööda Vietnami minnes minu teada viisat piiril teha ei saa (parandage mind kui ma eksin).
Aga seda saab teha Sihanoukville's asuvas Vietnami saatkonnas, kust selle samal päeval ka kätte saab.

Lisainfo siin:

Siem Reapi lennujaamas saab viisat küll. Aga sularaha dollarites peab selleks olema.
Vietnam

Postitusest ei ole aru saada, kas riikidesse sisenemine toimub suurema lennujaama kaudu või mitte. Sellest võivad sõltuda viisa taotlemise tingimused.

Teemad:


Ise olen approval letter'i  paar aastat tagasi teinud siin:

Nüüd saaba aga Vietnami viisat ka lihtsamini:

Kambodža

Teemad:




Ise olen teinud lennujaamas ilma igasuguse ettetellimiseta. Aega läks vast 30 minutit kuna üsna pikk üldjärjekord oli.

Loe kindlasti Tripi teemad läbi (vähemalt uuemad postitused kui kõike ei viitsi) ja kõik saab selgeks.
@ jaanusm

Ma olen korduvalt varem leidnud odavaid pileteid Aasia riikidevahelistele lendudele nimelt sealtkaudu.
Samuti olen varem leidnud nimelt Don Mueangist väljuvaid superodavaid lende, näiteks Bangkokist Hanoisse Jetstariga, Indoneesiasse Air Asiaga, Vientianesse Nok Airiga jne jne.
Azairiga on mugav otsida selliseid odavaid lende oma erisoovidele nagu näiteks: 12-16 päeva, väga paindlikus vahemikus 2 november kuni 6 detsember, sihtkoht "anywhere".
Teiste otsingumootoritega on selliste tingimustega piletite leidmine palju keerulisem ning mitmeetapiline.
Minu teada saab mujal panna valikusse maksimaalselt pluss-miinus 3 päeva välja- ja tagasilennuaja ning "anywhere" võimalust igal pool mujal alati ei olegi.
Või ma eksin?
Mida siis soovitaksid, et selliseid lendusid leida? Millised on veel sama paindlikud otsingumootorid nimelt Aasia riikidevaheliste lendude leidmiseks?
Nüüd on Tripiga ka mingi error. Eelmist postitust millegipärast muuta ei saa. Viskab lihtsalt valge lehe ette.

Aga DMK peale siis Azair kirjutab - "Airport doesn't exist" ning otsingut ei teostata.
Otsin Aasia siselende Azairis ja millegipärast ei tunnista Azair enam Bangkoki Don Mueangi lennujaama.
Kui valida Bankok (all airports) siis seal on DMK küll näha aga nii kui otsingut tegema hakata, annab errori.
Kas on arvamusi - miks küll nii?

Kas ei oleks võimalik teemade listis iga teema juurde lisada nupukest "Märgi see teema loetuks"?
Või siis teemade listi juurde üldist nuppu "Märgi kõik teemad loetuks"?
Ei ole ju inimestel huvi absoluutselt kõiki foorumi teemasid lugeda. Aga selleks, et punast (uute kommentaaride) märget ebahuvitavate teemade juurest minema saada, peab kõik teemad avama ja alles siis saab pildi puhtaks.
Kui loen ainult mind huvitavad teemad läbi, jääb ikka alles hunnik punasega märgistatud teemasid, mida nagu lugeda ei tahaks aga avama ikka pean kuna tahan pilti puhtana hoida.. Ja seda iga uue postituse järel selles teemas...
Muidugi lisandub siis teemale ka üks "lugeja", kuigi reaalselt ma seda teemat üldse ei lugenudki.
Punased ning lugeja jaoks ebahuvitava sisuga teemad ajavad pildi nagu liiga kirjuks.
Loodan, et mu mõte on arusaadav.
@ henry777
"...kohti HEL - PVG lennule ( mis ongi põhiline ) sain läbi klienditeeninduse. Kirjutasin bookingu numbri ja mis kohti tahan. Tund möödas ja sain kinnituse."

Kas said kinnituse lihtsalt meiliga?
Kas on näha ka reaalselt Juneyao kodulehel, et need kohad on sulle antud, mida soovisid?

Mina kirjutasin ka neile ja tahtsin saada kindlaid kohti HEL-PVG ja PVG-HEL.

Mulle vastati kirjaga, et PVG-HEL anti mulle soovitud koht (oli ära märgitud ka koha number) aga HEL-PVG anda ei saa, "due to system reason". Mida iganes see siis ka ei tähenda.

Kui ma aga sisenen Juneyao kodulehel Select Seats'i, siis näen seal valituna ainult neid istekohti, mille ise juba enne ära sain valida (PVG-BKK ja BKK-PVG).
Lennule PVG-HEL näen siiani ainult kriipsu, mitte istekoha numbrit.
Ostsin ise ka piletid lõpuks ära.
342 EUR läks maksma.

Juneyao kodulehel sai sisse vaid itekohtade valimisele. Seda ka ainult e-pileti numbriga. PNR sisestamise peale annab errorit.
Nende kodulehel saab istekohti valida vaid PVG'st edasi ja tagasi PVG'sse lendudele.
Saatsin ka meili klienditeenindusele, sooviga mulle istekohad pikkadele lendudele paika panna.

Huvitav on see, et Mytrip'i poolt saadetud bookingu kinnituses kirjutatakse, et käsipagas on kuni 5 kg.
Samas aga Juneyao kodulehel on info 10kg kohta.
Ilmselt ikkagi kehtib lennufirma regulatsioon ja mitte Mytripi oma.
@ henry777
Ilmselt teed ju ka reisikindlustuse (või on juba olemas).
Kindlustushüvitise saamiseks peaks piisama lennupileti omamisest, kus mõlemad lennud ühel piletil.
Kui Shanghais jätkulennust  eelmise lennu hilinemise tõttu maha jääd, ostad  ise uue lennu ja kindlustus maksab selle pärast kinni.
Vähemalt teoorias peaks see nii olema.
Lennud ühel piletil peaks jätkulennule andma ka EU kompensatsioonikaitse (algus ju Soomest), et kui väga palju hilineb või üldse jätkulend tühistatakse.

@ tydrukbussis
Kahjuks minule vajalikel kuupäevadel Ebookers seda reisi üldse ei näita.

@ mikupiku
Kustkaudu piletid ostsid ja kas tellisid mingid lisateenused (nt. mingi Flex variant vms.)? Või tead muud põhjust, miks sinu piletil on Y klass?

Matrix ITA näitab minu valitud reisile klasse B ja L.
Sama näitab ka Juneyao koduleht.

Mis võiks olla see põhjus, et samale marsruudile pileti ostnud inimestel on erinevad klassid (eeldades, et valitud oli kõige odavam variant)?
@ udoka
Tänan selle info eest.
Kas see on pärit oma kogemusest (piletil olevast infost) või muust allikast?

Ega jah, mingi ligemale 2900 Finnairi pointsi tuleb siis vaid kokku.
@ hai123
See mida antakse, ei ole viisa.
See on viisavabastus ehk siis viisavabalt riiki sisenemise luba.
Viisa taotlemine on hoopis teine (närvesööv ja aeganõudev) protsess.

@ smallisland
Kuidas oleks seda argumenti kõige parem serveerida?
Lähen immigratsiooni ja ütlen, et mul on kohver lindil - laske mind riiki? :)
Sain just Juneyao'st info, et pagas tuleb vahepeal välja võtta.

"Your luggage can't  go directly to destination , so you need to check it at the check-in counter in Shanghai for  second time."

Piletite kohta (kas HEL-PVG-BKK lennud on ühel piletil või mitte):

"This will be 2 tickets"

Finnairi boonuspunktide kohta:

"If you want to accumulate Finnair points, you need to book  W class and above class . Specific points need to consult Finnair."

Kuidas ma peaksin seda broneerides nägema, milline see klass on?
@ ftc
Mina tegin oma punkide aegumistähtaja nullimiseks lihtsalt 1000p annetuse Unicefile.
Ei pea punkte ostma ja sinna raha kulutama vaid võid olemasolevaid punkte lihtsalt ära kinkida.
See loetakse piisavaks, et aegumistähtaega peatada.
@ isaac
"Varasemalt läbi Hiina lennates pagasit minuteada otse edasi saata ei saanud,"

See tähendab, et pileteid ostes vahepeatuste korral anti erinevatele lennusegmentidele eraldi piletid?
Nagu ma aru olen saanud, siis Juneaoy pyhul saab vist mõlemad lennud alates Helsingist kuni Taini välja ühele piletile.

Keegi, kes on juba sellise reisi ostnud võiks kinnitada - kas on nii?
Kohvri võib muidugi ka välja võtta ja pagasihoidu anda (täiesti normaalse hinnaga, 06.00-24.00) aga see on lisa ajakulu.

Kui mõlemad lennul ühel piletil, siis peaks jätkulennu hilinemise/tühistamise puhul kehtima ka EU kompensatsiooni määrus.
Eraldi piletite puhul ilmselt mitte.

Ja kas broneerimisklass on piletil näha? Millise klassiga on tegemist?
Y? Mingi muu?

@ henry777
Soovitaks helistada Finnairi ja küsida (E-R 9-15, 6840536)
@ smallisland

Aga kui pikk peaks vahepeatus olema, et see loetaks kindlasti juba pikaks peatuseks?

Minu poolt väljavalitud lendudel on Shanghais 15t 50 min ja 18t 10m päevased vahepeatused.
Kas see pole tõesti piisav?

Ma saan aru, et 144 tundi sellise pikkusega peatuste korral oleks nagu liiga palju anda. Aga siis näiteks kas saab selle 24H? Mul pole rohkem vajagi.
Tingimused selle saamiseks paistavad olevat suures plaanis samad või isegi leebemad.