Bookinghouse

Tere,

Tekkis küsimus Bookinghouse-ist piletite ostmisega. Soetasin Tallinn-London pileti (Ryanairi), täitsin kõik vajaliku info enda kohta, aga makse sooritasin eluskaaslase kaardiga (tal SWED ja ndlv ning tahtsin et raha neile ka kohe laekuks). Kui ma aga Ryanairi kodukalt oma manage my booking alt vaatasin, siis kaardi makse kohta näitab kaardi omanikuna minu nime. Ryanairist ma kedagi kätte ei saanud ja bookinghousis on ndlv ka vaid ingliskeelne teenendus, kus nad minust aru ei saanud jälle. Kas see on oluline, kes on kaardi omanik ja kas seda vaadatakse? Miks üldse läks minu nimi kaardi omaniku alla?? On ehk kellegil kogemusi...

Huvi pärast küsin. Miks ostsid Ryanairi piletid Bookinghouse`st ja mitte Ryanairi kodukalt?

Kuna ühe korra juba proovisin sealt, aga ost ei läinud millegipärast läbi. Ei hakanud enam proovima. Olin selleks ajaks juba lugenud palju inimeste kogemusi, kus piletite ostmisega jama, et ei lähe raha maha ja ei tule kinnitust jne..

Tänan vastuse eest. Kahjuks Bookinghouse`i osas ei oska sind aidata kud Ryanairi keskkonnaga pole mul kordagi probleeme tekkinud.

Loodetavasti keegi saab aidata või siis saad tööpäeval nendega ise kontakti.

Ei ole vahet kelle kaardi andmed paned. Kinnitus tuleb ikka tellija ehk broneerija-ostja ehk tehingu tegija nimele. Sellest ei sünni mingit probleemi ja kõik sujub. olen isegi niimoodi ostnud, pole kunagi probleeme olnud ,nii hotellibronniga ega lennupiletitega.

Bookinghouse-is ongi see, et seal ei lase panna neid kaardi andmeid eraldi. Ryanis on selleks eraldi rida, aga kui probleeme pole, siis väga hea. Mõtlesin isegi, et tähtsam on neile, kes reisja, mitte kes kuidas maksis.

Tere!
Täne tellisin lennukipiletid. Maksmine toimus, aga infot piletite kohta ei tulnud. Mida teha? Kas see on nii, et täna on puhkepäev või see on ebanormaalne? Makmsisest on möödas 3 tundi

Kas oma meili panid ikka õige? Kas sul postkast täis ei ole?

See oli järsku mingi üldine probleem? Mu õde ostis endale täna netist Tartu-Tallinn rongipileti ja ei saanud samamoodi piletit maili peale (siiani on see süsteem lollikindlalt toiminud). Kuna rong väljus juba täna, siis hakkab ta homme raha tagasi nõudma (pileti ostis lõpuks rongis kohapealt).

Nagu ma sain aru, asi ei ole seotud sellega, et tellimus on puhkepäeval. Meil on õige, sest tuli kinnitus, et broneering on tehtud, aga ei ole makstud. Eile juba helistasin nendele. Öeldi, et tellimus on tehtud, aga nad ei ole raha saanud. Paluti saada väljavõte pangast. Saatsime. Vaatame, mis täna toimub. Muretsen raha pärast (330 eur)

Mul on bookinghousei kohta selline küsimus, et varem oli seal selline sooduspakkumiste nurgake, nüüd seda aga enam ei ole või ma lihtsalt ei näe seda? Olen juba mitu korda aeg ajalt sinna lehele vaadanud, ja kordagi pole näinud seda. Alles mõned kuud tagasi nagu oli veel see.

On praegu ka aga võimalik et seda näevad registreeritud kasutajad ainult.

Kust see regristreerimine ja logimine käib?