Viimased kommentaarid

Aru ma ei saa, rasestumisvastased vahendid on ju tänapäeval kõigile kättesaadavad? Mitte nagu sellel ajal, kui Maur.Auri vanemad ta valmis nikerdasid. Aga oleks ju ka siis võinud olla. Maailm oleks palju helgem paik.

Tead sa ehk mõnda "esteet-kusipeade" foorumit? Kus ise muidu vabal ajal skoorid?

Ma saan aru, et paljud siin naudivad seda, kui neid ja nende sõpru "kusipeadeks" nimetatakse. Nad ei näe selles probleemi. Moodsad ajad, ja eks siin ole vaieldamatult üks väike kiiks juures. Aga no vabandage väga - "esteet-kusipea" - see ületab isegi minu perverssustaseme ja taluvuse künnise.

Esteet-kusipeana pole mul tõesti muud teha kui möliseda. Kui ei meeldi, vaheta foorumit.

Milleks liigselt investeerida? 50% abieludest lahutatakse niikuinii peale kolmandat kooseluaastat. Vaid esteet-kusipeade abielud püsivad mingitel põhjustel kauem.

Kuna sa esteet-kusipea ei ole soovitan mõnda sellist bungalowse´t. Ajab asja ära küll. Minna võite aga siis, kui loodus kutsub.

https://www.shutterstock.com/de/search/old+rural+toilet

Lasteaiaks hakkab kõik see siin muutuma.

Kui inimene kirjutab, et vegan, siis ega see veel ei tähenda, et ta jahipidamist ei armasta. Ridade vahelt tuleb osata lugeda.

Aga kui nad süüdi on kas siis võib neile piina valmistades enda meelt lahutada?

Kirjutan siis. Meeldivast seltskonnast ära ei ütle. Minu hobiks on jaht, väikeulukite küttimine. Jänesed, rebased, naaritsad, kilpkonnad, kõik mis püssi ette jääb. Pärast õnnestunud jahiretke ja saagi nülgimist on tõeline rõõm sütel küpsetatud jänest koos punnsuutäie Jägermeistriga manustada. Meeldiv seltskond on plussiks. Milleks benjihüpped, kui metssiga põõsas ootab? ;)

Kuidas asi lahenes? Mida tegid?

On vaid üks pikk remondilõik Ostrow Mazi ja Wyzskowi vahel pikkusega u. 20 km. Midagi muud tähelepanuväärset pole.

Vastan ise oma küsimustele üleeilse kogemuse põhjal. Varssavi - Lodz ei ole endiselt tasuline. Maksukoht on juba mitu aastat pooleldi välja ehitatud, kuid pooleli. Varssavist väljasõidu Marki ümbersõit ei ole veel valmis, kuid paistis, et sellel aastal ehk saab. Kiirtee Varssavist Ostrow Mazowiecani endiselt u 20 km. ulatuses Wyszkowist alates rajamisel. 20 km. pikkune aeglaselt veniv autoderivi mõlemas suunas. Paar aastat läheb ehk veel selle lõiguga. Kas pühapäevane rekkakeeld Poolas enam ei kehti? Teed olid veokeid täis ja need ei olnud mitte külmautod kiiresti rikneva kaubaga.

Selles osas on sul õigus.

Peepmeez, ole hea ja täpsusta palun oma väiteid. Igapäevase Saksamaa autobahnil sõitjana ei saanud ma aru milline külatee on eestlase mõistes kiirtee?
Ja saast navi? Kas mõtlesid garaažis sumpsi poleerides midagi TomTomist paremat välja? See on siis küll hea uudis! Kus kohast seda osta saab?

Laupäeval stardin Euroopast Eesti poole. Aga altpoolt, mööda A4 maanteed. Wroclaw-Lodz-Varssavi-Lomza. Sealt mööda 61. maanteed läbi Augustowi Leedu poole.
Eelnevalt kommenteeriti, et E67 läbi Bialystoki on väga palju teetöid. Ise olen harjunud ja mulle meeldib 61. maantee. Sätin alati sõidu nädalavahetusele ja siis on seal hea rahulikult kruiisida. Mul kiiret pole. Kui ükskord Bialystoki kiirtee valmis saab, siis võib seda ka proovida. Kümne aasta jooksul, mis ma seda trassi sõitnud, olen sealt vahelduseks paar korda tulnud ja mõlemad korrad endale lubanud, et rohkem ma sinna oma nina ei pista. Kui kiirtee täies ulatuses valmis saab siis vast küll, aga sinna on veel aega.
TomTom suunab ka alati läbi Lomza ja seda ma usaldan.
Varssavi-Berliin maantee kohta ei oska midagi kosta. Pole sealt 5 aastat sõitnud. See on aga tore uudis, et maksmist enam ei ole.
Teetööd on muidugi suvine paratamatus ja nendesse tuleb suhtuda filosoofiliselt. Varuda aega, olla kannatlik ning teha autos olemine meeldivaks. See on pika autosõidu üks osa ja tõmblemine ning ümbersõitude otsimine ei aita kiiremini kohale jõuda.
Eestisse jõudes või tee peal annan teada kuidas olukord on.

See on tegelikult poolakeelne nimi. Inglise keeles on Warsaw. Aga see selleks. Minu lugupidamine igal juhul!

Ma soovin vaid seda, et inimesed mõtleksid enne postituse tegemist läbi mida nad öelda tahavad ja kellele nende sõnum suunatud on.
Ninnunännutanine ei pane inimest mõtlema. Valdavalt ka iroonia mitte sest lumehelbekesed ei saa sellisest asjast aru ja solvuvad. Lihtsast mölisemisest rääkimata.
Kui aga keegi paneb minu postitusele miinuse on see juba suur võit ja teeb rõõmu. See näitab, et on vähemalt üritatud mõelda. Kas või natukenegi.
Pooletoobisuse üle on paari lause põhjal muidugi väga raske hinnangut anda. Eriti tänapäeval, kui messengeri ja twitteri suhtlusstiil on valdav ja kandub ka Tripi taolistesse foorumitesse. Siin aga on keeruline põhjalikku küsimust 150 tähemärgiga küsida. 150 tähemärgist pikema teksti lugemine käib samuti paljudele üle jõu. Kuna noored ei oska end enam sügavamalt väljendada jääbki sellistest pooletoobine mulje, ilma et nad sellest ise aru saaksid.
Mul pole illusioone asjade muutumise osas aga on olukordi mida ei saa ka ükskõikselt pealt vaadata.

Tänan. Kui 2012 siis asi selge. Mõtlesin, et äkki on neil aasta jooksul tekkinud mingi uus süsteem kus sulas või kaardiga enam maksta ei saagi. Aga see venekeelne info puudutab seega viaTOLLi ja on ka poolik. Eks järgmisel nädalal näen ka ise kas uusi tasulisi lõike on juurde tekitatud.

Elektrooniline kogumine? Kas see on midagi uut või sain valesti aru?

Kas Lodž - Varssavi on juba mingis osas tasuliseks muudetud? Eelmisel suvel olid putkad püsti aga raha veel ei tahetud.