trip-krainetrip-ukraine-dark
Easyjeti ülekaal

Tere!

Võibolla rumal küsimus, aga siiski. Kui tõsiselt Easyjet võtab 20 kilo piirangut? Kui mul näiteks 30 kg asju on, kas nad küsivad siis tõesti ekstratasu?

Estonian Airiga on kogemus, kus ka küllaltki suure pagasi ülekaaluga ei ole lisatasu küsitud. Kuigi ka nemad väidavad oma kodulehel, et äraantava pagasi maksimumkaal võib olla 20 kg.

Ette tänades,

Loomulikult võtavad tõsiselt, jonnivad juba paari lisakiloga.

Olge valmis ka ühe kilo eest maksma. See ongi odavlennufirmade poliitika, et kuigi pilet otseselt palju ei maksa, siis muude asjade eest saab rõõmsalt juurde maksta. Kui muud lennufirmad võivad veidi vastu tulla, juhul kui lend pole väga täis, siis easy jet tahab iga hinna eest oma lisaraha kätte saada.

oli 4 kg üle ja maksin 36 euri

nüüd tahab eesti õhk ka raha.Tütar koos mehega oli 7kg kahe peale üle ja taheti ka raha tütar oli rase ja nad ei tahtnud käsi pagasit kannda .Kästi kätte võtta kui nähti,et käed tühjad ja 7 kg kahepeale oli üle.

Väga tõsiselt võtab. Minu arust suht loogiline, et "ekstratasu" nõutakse(eriti,kui lennuk väljamüüdud). Igal lennukil on etteantud stardimass, millega ta on võimeline ohutult õhku tõusma, lendama. Suuremate koguste õhuveoks ju olemas aircargo.

easyjetis ei ole, kuid EA puhul saaksite oma probleemi lahendada äriklassi piletiga. Äriklaasil on veel üks boonus. Nimelt täitub seal valdava osa eestlaste unistus: antakse tasuta süüa.

Tulles asja juurde, ei saa ma aru milles probleem. Käsipagasit oleks saanud tassida ka meesterahvas. Lennujaamas ei ole valvekaameraid, millega jälgitakse, kas reisjatel on käes üks või kaks kotti. Jonnimisest on asi kaugel. Selline on reegel ja minu arust väga hea reegel. 20 kg on täiesti piisav ühik, mis hõlmab puhkusereisiks vajaliku koguse tarbeid. välja arvatud juhul kui on tegemist mingi erireisiga. Ka bussides on oma piirangud. teil ei õnnestu ilma juurde maksmata laadida pagasiruumi 2 tonni jagu metalli.