Tänastest uudistest jooksis läbi, et Tallinnast hakkab Helsingisse AY-le ette vedama inglaste FlyBe. Kas see tähendab seda, et airBaltic pani ikkagi Finncommile käpa peale?
link: http://www.luchtzak.be/forums/viewtopic.php?p=235989#p235989
Päris huvitav uudis! Heal juhul tähendab see korralikku hinnasõda Tallinn-Helsingi liinil: Finnair vs Air Baltic. Praegu on hinnad Finnairi monopoli tõttu kirved, miinimum 3000 vist, aga normaalne hind võiks olla 1200-1500 edasi-tagasi. Iseasi, kas Air Baltic viitsib sellega tegeleda, pigem läheb ta vallutama Soome siseliine.
Täpsem info siin: http://www.airlinesanddestinations.com/airlines/flybe-to-operate-bombardier-q400s-from-helsinki-on-behalf-of-finnair/
EDIT: Tuleb välja, et Finnair on hinnad lõpuks ometi alla lasknud, isegi 1750 EEKuga on võimalik saada edasi-tagasi, kui mitte nende kodukalt osta. Üheotsapiletid ikka kirved, 1500 miinimum ja enamikele lendudele pole isegi mitu kuud ette saada.
Kõige huvitavam ongi see, et Finnair ei ütle midagi Finncomm kohta. Meenutab juba Aero teemat kus lihtsalt pandi Finncomm 1 päev lendama ja järgmine päev teatati, et Aeroga on kõik. Elame näeme, mis toimuma hakkab nüüd. Aga lennupilet võiks kindlasti odavamaks minna HEL suunal. Praegu lendamine sinna suht rikaste pärusmaa :D
Äsja tuli ju ka see uudis, et Finnair hakkab Air Berliniga koostööd tegema, kuni koodijagamiseni välja. Iseenesest hea kombinatsioon: Saksamaa ja sealkandi Euroopa + Helsingist Aasiasse.
TLL-HEL on muidugi omaette teema ja see ajab marru küll. Sai äsja 3000+ RT eest soetatud ja see on ikka selge liialdus. Kõik viimased Finnairi uudised on olnud a la Sveedpank (ehk kotime, kuidas jaksame). Ilmselt mingid juhtimiskonsultandid üle käinud. TLL-HEL liini normaliseerimine oleks vägagi positiivne.
sest Lufthansa on vist hoogu läinud Aasia lendudega, hetkel Lufthansal Aasia-lennud ca 400-500 EUR.
Nero, oskad sa anda ka konkreetseid vihjeid, et millise algus- ja sihtpunktiga ning mis ajal jäävad Aasia lennud sinu poolt nimetatud vahemikku.
Võis olla küll book by 10. august. Paar päeva tagasi olid aga pakkumine nii Helsingist kui Frankfurdist hinnad ca: Nanjing 370 EUR, Peking 450 EUR, Seoul, Tokyo 500 EUR. Reklaamiti suurelt A380 lennukit ja mingid lennud pidid algama 01. septembrist. Rohkem üksikasju ei mäleta, ei olnud aega.
Departure period: 11.08.2010-24.03.2011 Return period: 11.08.2010-10.06.2011 The A380 is operating accordingly: Frankfurt-Tokyo daily Frankfurt-Beijing eff. 01 SEP 10 Mondays, Wednesdays, Fridays, Beijing-Frankfurt Tuesdays, Thursdays, Saturdays. Daily from 01 NOV 10 Frankfurt-Johannesburg eff. 25 OCT 10 Mondays, Wednesdays, Saturdays, Johannesburg-Frankfurt Tuesdays, Thursdays, Sundays.