Gruusia 2019 rendiautoreisi pildid

Kasutasime ka Wizz-i kampaaniat ja tegime kauaplaanitud Gruusia autoreisi hoopis rendiautoga (06-20.oktoobril). Jäime väga rahule, soovitan kõigile.

Vastan meeleldi küsimustele. 

Pildid on geotagitud st pildi all näeb pildistamise asukohta.

Piltide suurelt vaatamiseks arvutis saab kasutada albumi algvaates paremal üleval nurgas olevat slideshow klahvi (kuvari pilt)

https://www.flickr.com/photos/ruudi/albums/72157712045369022

Hea reis oli teil. 

Maastikupiltide järgi vaatan, et Ushgulist tulite alla teist teed pidi, so Lentekhi-Tsageri-Tskaltubo-Kutaisi kaudu? Kui nii, siis olite eriti tublid, seda tagumist otseteed enamus autoturiste ei julge või ei tea ette võtta.  Geolokatsioonist ei saanud hästi aru. 

Kanjonis (Martvili) oli sellel ajal palju rahvast või sai rahulikult paadiga sõita?

kollane, tee Usguli ja sealt all kripeldas juba enne reisi. Kui Usgulini oli liiklus täitsa olemas, siis teisel päeval lõunasse sõites tuli meile vastu ainult üks maastur ja sedagi lõpus enne teedeehitajaid, kelle juures (8km enne asfaldile ja 2 km enne telefonilevisse jõudmist) lagunes meie tublil Ford Escape -l pooltelg. 

Ehitajad, kes meid külani aitasid, rääkisid, et 2 a pärast on altpoolt asfaltee Usgulini olemas. Vaadates, millise usinusega teid ehitati, ei tundugi see utoopiline. Igal juhul meie saime selle mõnusa offi enne kätte :)

Pildistamise asukohta näeb pildi all, kui klikata pildile (mitte Fullscreen-i vaates).

Martvili kanjonis oli tõesti rahulik, vahepeal sõudsime uhkes üksinduses, üle 1-2 paadi korraga vaateväljas ei olnud.

Ilusad pildid, vaatamine rõõmustas, nagu oleks ise sellel reisil käinud. Tegelikult on minu perel Gruusia reis ees kevadel ja kõige suurem mure on, mis firmast broneerida rendiauto. Tundub et selles sektoris on kohapeal täielik anarhia: mingid pisifirmad, paaril ülemaailmsel ketil hinnad üle mõistuse kõrged, cars4 rent.ge ja myrentacar.com sellised, et tellid uue maasturi, aga tegelikkuses tuuakse igivana väikeauto. Millist rendifirmat ise kasutasite ja kas jäite rahule?

annaleena, rendiautodega oligi täpselt nii, nagu kirjutad. Lõpuks broneerisin ilma tagatiseta kõige odavama neliveolise maasturi, mille leidsin - CRENT täiskindlustusega Dacia Duster or similar 501€ 13 täispäeva eest, lisandus 10€ lõpus puhastamise eest (ei hakanud ise tegema). Rendifirmaga suhtlemine oli paras tüütus, kuna meilidele vastati mitme nädala pärast ja siis ka ühe vastuse kaupa jne. Kutaisi lennujaama toodi tegelikult neliveoline Ford Escape. Maksin allkirja vastu sularahas auto kõrval. Autol ei olnud ühtegi ilma mõlgita või kriimuta autoplekki, mis mulle tegelikult sobis, kuna tuli rahulikum puhkus. Tuldi viimasel õhtul hotelli järgi, kus andsin allkirja vastu auto üle ja saime rahulikult hommikul vara hotelli transfeeriga Kutaisi lennujaama sõita. Kokkuvõttes neid ei soovita. Siit foorumist on läbi jooksnud ZZCARENT https://zzcarent.com soovitus. Tbilisi kesklinnas oli tänavatel palju pakkumisi ja soodsamad kui meie oma. Kutaisi kohta ei oska öelda, kuna me seal jalgsi  eriti ringi ei jalutanud.   

 MUUDETUD!

Soovitan küsida autorendi soovitusi Facebooki grupist Eestlased Gruusias. Kõige mugavam on võtta juhiga auto, sest liiklus on natuke teistsugusem kui Eestis, kuid eks inimene harjub kõigega. Mina, kes ma olin 110% veendunud, et ei lähe seal iial rooli, sõitsin ka siiski 4 korda 3 aasta jooksul

Kui keegi jääb väga hätta autorendiga Gruusias, kirjutage sõnumitesse. Saan aidata eelkõige Mitsu Delicaga, mis sobib ka mägedes sõitmiseks ja kuni  7-8  inimesele.

Neliveoline Delica on mägedes väga võimekas, korralik kliirens, vanemal käsikäigukastiga versioonil on aeglusti ja sillalukk ka peal ja võistleb vabalt suurte maasturitega. Seetõttu Gruusias ülipopulaarne https://www.flickr.com/photos/ruudi/49163417808/in/album-72157712045369022/

Apeks - kuidas teil rendika lagunemise järgsed tegevused kulgesid, rendifirma tegeles/remontis vms?

muki, telefonilevisse jõudes edastasime rendifirmale probleemi ja teele jäänud auto koordinaadid. Meil soovitati pealinna sõita ja seal aega veeta. Hommikul kl 7 istusime päevas külast ainsale sealt  käivale marsruuttaksole ja peale 370 km / 8 tundi olime Tbilisis ning õhtul nautisime linna. Enne järgmise päeva lõunat toodi meile vahetatud esimene/vasak-veovõlliga auto hotelli ja võisime edasi liikuda. Selle korraldamise eest remondifirma ees müts maha. Kuna autol oli täiskindlustus ja rendilepingus ei olnud piiranguid teede liikide ega regioonide osas, siis rahalisi pretensioone meile ei esitatud.

Nüüd saab aru, miks piltide reas on suur vahe sees geograafiliselt ! Kahju, et pidite marsas piinlema ja hulk ilusaid kohti jäi vahepealt ära.

Kõigile julgustuseks omalt poolt, et minu arust pole see liiklus nüüd NII hull ka. Olen sõitnud hullemates tingimustes. Närvi ajab ainult see, et teiste liiklejatega ei arvestata ja selleks peab jätma pisut reservi. 

Mõned näited: 

- peatume keset teed, suunda ei näita.

- auto liigub üliaeglaselt suunda ei näita - mõistlik inimene kahtlustab ja arvestab, et tahab keerata vasakule.

Lollusi tehakse aga sõita kannatab. Meie pundis sõidavad kõik igapäevaselt ja saab hakkama  küll.

Just vaatasin oma kontaktid üle, Delicaid on pidevalt rendiks saada ca 50 eurot päev ilma juhita. Tuuakse ette kuhu vaja ja tullakse järele ka kuhu vaja. Koigil kahjuks  parempoolne rool ja janused mootorid.