Hotelli broneerimine booking.com-is ja krediitkaart

Selline küsimus tekkis, et kui broneerin booking.com-is omale hotellid, siis kas pean krediitkaardile arvestama topeltsummaga?
Olen kuulnud, et nii auto kui hotelli broneerimisel võetakse hotellis (või autorendis) kõigepealt maha kahekordne summa, mis sinna hiljem küll tagasi kantakse.

Kuidas see asi siis täpsemalt käib? Kui võetaksegi algul topelt, siis millal võin umbes arvestada, et see ülearu võetud summa on kaardil tagasi?

Tänan!

Ma ei ole näpuga järge ajanud, aga mitte ei mäleta, et oleks topeltsummasid USAs võetud. See nn tagatisraha on küll osades riikides kombeks, näiteks Hiinas.

Booking.com-is hotelli broneerides sa ei maksa kohe vaid maksad hotellis, kohapeal ja nii kuidas sulle sobivam, kaardiga või sulas.
Võib esineda küll mõningaid erandid, kas võetakse kaardilt kohe mingi protsent (20-30%) mis pärast täissummast maha arvutatakse või võib ka olla et maksad kohe. Seda eelkõige eripakkumiste osas kus puudub tasuta tellimuse tühistamise võimalus. Kõik see on aga ilusti ka kirjas.
Teine suur broneerimissüsteem, Hotel.com võtab küll kohe raha maha.

Seda, et raha võetakse alles kohapeal, seda ma tean, aga küsimus tekkis just selle tagatisraha osas ja kaua seda siis kinni hoitakse.
Tegelikult on sama küsimus ka Budget-i autorendi kohta. Raha praegu ei võetud, alles kohapeal, aga kuidas tagatisrahaga on? Ma ei tea, kas ma olen pime, aga ma ei suuda seda infot nende lehelt kusagilt välja lugeda.

Booking ei hoia mingit tagatisraha kinni.

Ma vist ei oska end üldse väljendada:)
Ilmselt booking polegi asjaga niivõrd seotud. Kui siis vaid see süsteem, et ei pea kohe tasuma vaid alles kohale jõudes. Arvasin, et äkki see võib olla oluline info.

Probleem on selles, et see on esimene kord, kus reisides ise olen hotelli broneerimise ja selle eest tasumisega tegelenud.
Ei tahaks kogeda üllatust, et mul pole krediitkaardil piisavalt limiiti vms.

Sain aru, pikad juhtmed :) Booking ei puutu tõesti asjasse.
Ei ole mina küll Euroopas ega USAs nii hotellides kui ka autorendis tagatisrahaga kokku puutunud. Olin senimaani üldse arvamusel et seda tänapäeval enam ei kasutatagi. Kui krediitkaardi andmed on kaupmehele antud siis võidakse sealt ju vajadusel iga kell raha maha võtta. Ilma eelneva tagatise broneeringuta. Aga ma ei ole ka oma kaardi väljavõtteid nii detailselt uurinud, võibolla ongi seal ka mingid bronnid olnud. Ehk on kellelgi tõesti selles osas värskemaid kogemus?

Bookingus reserveerides näitab ju enne broneerimist kohe ära, kas maksmine toimub kohe (siis on hotellitoa maksumuse juures kirjas special conditions), või alles hotellis, esimesel juhul on hind harilikult soodsam, või on broneerimise aeg väga lühike- viimase hetke pakkumine). Viimati Sitsiilias 2 kuus ette broneerides prooviti kaardi toimimist, ehk kohe peale registreerimist broneeriti summa prooviks ära, kuid vabastati mingi kuu hiljem automaatselt. Hotellis endas kontrolliti kaarti sümboolse summa (150 bht oli vist) bronniga check-innis ka Bangkokis. Ka autorendid on armastanud mingeid summasi bronni panna- Puerto Ricos oli see summa vist 100 usd ja Sitsiilias 250 eurot- viimases tühistati see auto tagastamisel firma poolt ise nii, et võeti 1 eurosent kaardilt maha. Aga ainuke kord, kus see broneerimine suure jama tekitas oli Miamis, kus saabudes bronniti kogu raha 600 usd kaardilt ära ja lahkudes võeti sama summa kaardilt maha, kuid bronni ennast ei tühistatud- see ajas kaardi limiidi täis ja viimases peatuspaigas, New Yorgis oleks meid Manhattanil tänavale jäetud, kui muidu tühjale tavalisele pangakaardile poleks just eelmisel päeval Maksuametist tulumaks tagastatud.

Seda viimast kommentaari ei olnud küll hea lugeda. Me just Miamist auto rentisimegi. 14 päeva läks 275$, aga tagastamine on Orlandos. Kas siis võib juhtuda, et kaardilt võetakse alguses 550$, millest siis 275$ peale auto tagastamisest tagasi kantakse ja seda ka mitte kohe? Sain ma õigesti aru? Vabandan oma pikkasid juhtmeid. Aga meil täpselt sama moodi vaja pärast veel Manhattanil 4 ööd ööbida.

Booking.com-s polegi ju muudmoodi võimalik hotelli broneerida, kui oma kaardi andmeid ei anna?!
Olen siit TRIP.EE-st siiani aru saanud, et Booking on turvaline.

Booking ongi turvaline. Kõik Alekz`i poolt nimetatud bronnid teeb ikka hotell või rendifirma mitte broneerimiskeskkond.

Suutsin juba muust allikast infot hankida. Ühesõnaga autorendi firmad pididki võtma tagatisraha ja selle suurus siis oleneb firmast. Enamus siiski lausa kahekordset summat ei võta. Selle tagatisraha saab tagasi alles Eestisse jõudes ja panka helistades, et nad selle summa vabastaksid.

Hotellid aga võtavad siiski vaid selle summa, mis broneerimisel näha oli + maksud, kui see oli nii kirjas.

Berlale niipalju, et see 600 topeltbronni võeti meilt Miamis ikka hotellis, mitte autorendis- kuid tõesti ettehoiatamata ja etteteatamata, nii et NewYorgis lõime julgelt kaardi letti, kus oleks pidanud minu arvestuse järgi veel mingi 800 usd limiiti olema, aga 300 usd hotelliarve tasumisel check-innis teatas kaart, et limiit läbi, mis ja kes selle põhjustas, saime alles hiljem eestis tagasi olles teada. Poleks imekombel teisele kaardile raha peale tulnud, olekski kaks järjekordset kodutut Battery Pargis juures olnud :D Aga Sitsiilias olime autorendi 200 eurot 8 päeva eest juba kuu tagasi broneerides ette ära maksnud- ja siis rendis veel 250 eurot bronni juurde- seekord olime sellega arvestanud ja see meile mingeid probleeme ei tekitanud.

Alexz
Kas te saite vähemalt oma selle Miami hotelli topeltbroneeringu raha probleemideta tagasi ja kuidas see toimus? Kas tuli automaatselt, pidite panka helistama või oli rohkem asjaajamist?
Mis hotell see selline oli, kes nii üldse võttis? Siis teaks hoiduda.

Sellised ootamatused võivad reisi totaalselt rikkuda, eriti kui on tegu pikema reisiga.

Mina ei ole Ameerikas autorendi eest kunagi tagatist maksnud.

No oligi, et alles eestisse tagasijõudes selgus, miks ja kelle süül kaardil limiit läbi, siis sai ka ise Swedbanki pöördutud ja nad tühistasid lõpuks alusetu bronni- ega raha ennast kordagi maha ei võetudki, aga kaardi limiidi reisi ajal ajas see jama lõhki- ja hotell oli Newport Beachside Resort Collins avenüül North Beachil. Kusjuures siis sai isegi sinna hotelli kirjutatud, et mis jama nad meile korraldasid- aga sealt ei viitsitud isegi vabandada.

Alexz

Tänan, et vastasid!
Nüüd tean vähemalt selliste ebameeldivustega arvestada.

Kardan ka ise veidi selliseid olukordi. Autorendiga võimalik ilmselt kaart kiiresti lõhki ajada bronnidega.... olen alati rentinud auto http://www.economycarrentals.com kaudu,sest seal kõik kindlustused sees aga alati on rendifirmas mingi jama kindlustusega. Ekstreemseim on olnud Itaalias kus öeldi, et vahendaja kindlustus kehtib küll aga kui meie kindlustust ei võta siis broneerime 700 euri. Aga ameerika tripp tuleb ikka pikem ja keerulisem ja kui igakord sellised bronnid peale pannakse on asi nadi.

Möhh, loe broneerimistingimused läbi. Alati. Kui broneerid läbi vahendajate, mine ka rentija kodulehele ja loe ka nende omad läbi. Igas riigis on omad tavad ja tingimused.
Usa-s ei ole vaja tagatiste pärast muretseda - need kas puuduvad või on tegemist mõistlike summadega kuni 200 usd. Ainsaks erandiks on sixt, kellega võib kallimate autode broneerimisel tõsiste üllatustega arvestada. Omalt poolt soovitan kasutada Alamo või Nationali (pmst üks firma kokku kolme erineva kaubamärgiga) teenuseid - minul pole nendega kunagi mingit jama olnud, kaasa arvatud tagatiste teemal. Rentinud nendelt nii otse, kui ka läbi autoeurope, kus Alamole enamasti väga head hinnad. Loe ka tripi kommentaarid läbi, siin on usa autorendi kohta päris palju infot.

Nüüdseks ammu seal juba käidud aga juurde tuli siiski kõvasti maksta... Bronn sai tehtud läbi autoeurope Dollar oli. Kohapeal tuli ikkagi veel pool või nõksa rohkem juurde maksta.
Kui on palju hotelle siis jamad kerged tekkima, selle tagatise broneerimisega. Raha küll hiljem vabastatakse aga meie olime juba ammu eestis tagasi selleks ajaks. Seega krediitkaart peaks väga suure mahuga olema.

Panen ka oma kogemuse kirja, ehk on mõnele abiks.
Broneerisin Berliinis Accori keti hotelli booking.com kaudu 3 ööks. Ettemaksu ei nõutud. Läksin õigel ajal kohale (kolmapäev). Paluti mingile paberile alla kirjutada, mis oli seotud krediitkaardi ja broneerimisega. Arvasin, et krediitkaardilt võetakse ööbimise summa maha (nagu booking.com broneerimise hetkel näitas). Paari aasta eest Riias sama skeemi kasutades võeti krediitkaardilt summa maha. Soovisin seejärel osta kohe ka hommikusöögid, mida polnud hinnas ja maksta nende eest tavalise deebetkaardiga (SEB kaart). Okei öeldi. Kui maksma asusin, siis nägin, et summa kahtlaselt suur. Küsisin milles asi. Arvasin, et maksan ainult söökide eest. Nemad selgitasid, et me liitsime ööbimise (mida ma arvasin võetavat krediitkaardilt) ja söögi kokku. Okei, maksin deebetkaardiga kogu summa ära. Allkirja ja krediitkaardikohta küsisin veelkord üle. Öeldi, ärge kartke, topelt midagi ei lähe, lihtsalt tagatiseks vms.
Reis läbi, pühapäeval jälle kodus. Vaatan internetipangast, et mu krediitkaardil on üleval TOPELTBRONEERING ja summa on mingi vahepealne number (rohkem kui ainult ööbimine ja vähem kui ööbimine koos söökidega). Kuna deebetkaardi väljavõte näitas, et raha oli maha läinud, siis helistasin Swedi ja sealse töötaja abiga kirjutasin internetipangas avalduse (eelnevalt olin end veel telefoni teel identinud) ning topeltbroneering tühistati kohe ära. Probleem saigi lahendatud.
Loo moraal. Kes te booking.com kasutate ja maksate teise kaardiga, kui broneerisite, kontrollige paari päeva pärast krediitkaardi väljavõtet. Minu puhul oleks oht olnud, et pärast oleks veel ühe asja eest mitu korda raha võetud ja siis vaidle nendega.

See Riia hotellides levinud,et võetakse topelt,aga alati kantakse tagasi peale küsimist...näotu ikkagi,kuigi äkki selleks oma põhjus seal
See pole booking.ee süü ma arvaks