Olen planeerimas suvist reisi Lõuna-Prantsusmaale ja olen leidnud ka mõningaid maju soovitud kohtades. Läbi portaali päringutele maja saavaduse kohta olen saanud vastuseid. Aga kui olen kasutanud sealseid kirjavahetamise kohti, et omanikult uurida pisut lisateavet, siis on vastuseks üldjuhul tühjus. Kas keegi oskab öelda, et kas see ongi niiöelda prantslaste komme, vastata võimalikult aeglaselt, või on tarvis enne booking ära teha kui nad hakkavad su küsimustele vastama või kuidas? Samas tahaks enne raha maksmist ikka teada, kas ja mis on hinna sees ehk olemasolevale infole täpsustusi paluda. Või tehakse neid päringuid nii palju, et host'id ei viitsi enne vastata kui oled maja ära bookinud. Ühesõnaga, kes on kasutanud housetrip.com kaudu majade rentimist, kas keegi jagaks kogemusi. Tänud.
Seda veebilehte ei ole kasutanud, aga http://www.homelidays.com/ küll. Kui kirjutad prantslasele inglise keeles ja satud juhtumisi vanema inimese otsa, siis ta ei pruugi jah niipea vastata. Ootab mõnd nooremat sugulast külla näiteks ja siis tema abiga tõlgib kirja ära ja saadab vastuse (on kogetud). Aga nad suhtlevad väga sõbralikult ja abivalmilt telefoni teel. Nii et kui sul on telefoni number ka sealt veebilehelt kättesaadav, siis helista. Kusjuures suuliselt saadakse ka hädapärase inglise keelega hakkama väidetavalt. Seda ma pole tegelikult jälle ise proovinud, sest saan ka prantsuse keelega hakkama.
Ma lisaks, et HouseTrip on saanud TripAdvisoris väga tublisti sarjata (link: http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g187147-i14-k4162202-Housetrip_com-Paris_Ile_de_France.html). Mina kasutasin Pariisis tuleva aasta pika nädalavahetuse broneerimiseks AirBNB-d (link https://www.airbnb.com/). Sama omaniku rendihind seal oli omajagu odavam (HouseTripis on päris kopsakas vahendustasu, mis tõstab ka rendihinda), raha kinnipidamine samamoodi esimese ööni ning omanikult sai tunni-paari jooksul jah-vastuse. Eks näeb, kuidas asi praktikas laheneb, aga ma väga ei muretse. :)