Huvitavad paigad teel Horvaatiasse

Milliseid huvitavaid paiku külastada teel Horvaatiasse?

Pane oma marsruut gmapsi maha ja zoomi sisse, annab ju kohe ette igasugu tingmärke, mille taga peituvad nii huviväärsused kui kõik muu. Sama häesti võib ju diskuteerida, et kas Viin on teel Horvaatiasse tee peal või mitte. Kõik sõltub sellest kui otse, millise ajakuluga või kui paljude ööbimiste/peatustega (umbeski) plaanite kohale jõuda.Oluline on ka seltskond kellega liigute, et mille järgi neid huvipunkte maha panna. Lastele on olulised ühed, suurtele teised asjad.Lisaks soovitan lugeda hoomamatul määral Horvaatia teemasid siin samas Tripis, seal on sees ka marsruudid ja soovitused.P.S Kui mõni vingub, et teemad on vanad, siis ega huviväärsused jm ei kao, need muutuvad aastatega ainult paremaks. Ning teedega sama lugu - ega lõputult neid juurde ei ehitata ning see 100km üht või teistpidi nö ringisõita, pole 2300 km ("otse", üks suund) suhtes enam mingi näitaja.

Zadar - meriorel tasub vaatamist - kuulamist, eriti õhtul. Plitvice jpm

Tallinnast minnes kindlasti Pärnust läbi. Suvel Sunset avatud jpm põnevat näha-teha.

See kõik oleneb kust kaudu tahad sõita . Me just tulime sealt  , Temperatuur 25+-  Vesi täitsa ujutav , praegu juba kindlasti soojem ! Meie sõitsime läbi Tsehhi , Austria ja Sloveenia ja tagasi tulime läbi Ungari , Slovakkia. Kui huvitab  , kirjuta ma räägin ! Vaadata on mõlemal juhul palju , kindlasti rohkem läbi Austria .

Jürka - oma huvipunkte on lubatud (tungivalt soovitatav) siin kõigile avaldada. Põhimõtteliselt Trip.ee ju selleks ongi.

Cocoboco , sul on õigus !! Ma lihtsalt kirjutan kuidas kuidas meie sõitsime  . Kindlasti on ka palju paremaid varjante ! Esimese öö olime Augustowis , sel on võimalik teha laeva kruiise järvedel . Teine öö Wroslawis Green Hostelis , see oli kohe pargi kõrval. Seal on võimalus külastada multimeedia purskkaeve , Jaapani aeda , ja loomaaeda kus on afrikaarium ja ka okeanaarjum . Jalutad kesk akvaarjumit ja aafrika  metsi ! Kohe alguses käisime ka Sky Tower . 49 korrusel vaateplatvorm . Järgmine päev sõitsime Tsehhi poole . Esimene peatus oli linnas Kutna Hora , inimluudega kaunistatud kirik .Esimene rahapada euroopas . Edasi Praha , seal olime kaks ööd  ! Ööbimine oli vanalinna lähedal , terve päeva jalutasime Praha vanalinnas , õhtul sõitsme jõel laevaga ! Hommikul vara hakkasime sõitma Austria poole , Külastasime Gollingeri koske . Ööbisime väga kaunis Alpi majakeses . hommikul külastasimePyramidengogelit , vaateplatvorm Alpides , kauni järve kaldal mäe otsas !! Ja jõudsime Sloveeniasse Postojina koobastesse . See on koht mida peaks kindlasti külastama  . Hind on 28 EUR , Aga see on seda väärt ! Ja sealt edasi Pula  Istria poolsaar !! Ööbisime  Pulas . Hommikul Pula Amfiteater ja edasi Krki saarele Biserujka koopad . Sõit sinna on vaatamisvääsus  kõrge ja pikk sild üle mere ! Õhtuks jõudsime Plitvicka rahvusparki  ja seal ka ööbisimeSmoljanacis . Järgmine päev külastasime Plitvicka rahvusparki , üks ilusamaid kohti euroopas !!! Edasi sõitsime Spliti , kus ööbisime kolm ööd  . Puhkasime rannas , ujusime , jalutasime vanalinnas , käisime laevaga sõitmas , kuulasime öö kontserte ja muidugi kohalikul turul sai käidud . !Hommikul vara hakkasime sõitma ungari poole .Külastasime Hevizi terme ja seal lähedal ka ööbisime , jalutasime Palatoni kaldal 1mai oli seal suur pidu ! Järgmine päev sõitsime Poola poole , külastasime Auschwitzi  surmalaagrit , mis jättis väga sünge mälestuse . Katovice lähedal ööbisime ja järgmine päev  Leetu , Marijompoli lähedal väga kaunis puhkemaja , vanas vesiveskis ! Ja järgmine päev koju !! Horvaatias peab arvestama kiirtee maksudega  vinjetti ei ole !!

Jürka, kiitus ! Just see, et sõitsite nimelt ringiga, mis on hea alternatiiv stereotüüpsele otsekihutamisele. Ning väga meeleolukad peatused, huvipunktid !

Kiitus ka minupoolt Jürkale, plaan minna juuni alguses perega Makarskasse ja siit sai palju punkte teepeale juurde.