Indias ringreis Delhi-Jaipur-Agra

Tere,Märtsi lõpus minek kaheks nädalaks, suures plaanis mõte veeta nädal Delhi-Jaipur-Agra vaatatamiseks, vbl ka Varanasi ja siis Goasse lennata ja seal puhata lihtsalt.Kas oskate soovitada usaldusväärseid tuuri korraldajaid Delhi-Japipur-Agra? Sooviks rohkem privaatsemat olemist, mitte suure grupi ja kiirustatud graafikuga.Suured tänud kõigi soovituste eest ette (kas siin antud küsimuse osas või üldiselt veel).Parimat,Meelis

Delhis on neid korraldajaid hulgi, kuid soovitada ei oska. Olen seda marsruuti (Delhi-Jaipur-Agra) vast korduvalt läbinud ja olnud teejuhiks. Vaatamisväärsuste ja transpordi osas oskan pisut nõu anda, kui peaksite omal käel selle ette võtma aga veebist leiate kindlasti mõne India firma, mis korraldab sellise tuuri nagu soovite. Ise olen vaid autojuhte sel moel leidnud, kuid alati on probleemiks olnud nende vähene keeleoskus. Giidide puhul seda probleemi ilmselt pole.

Varanasi soovitan väga, mina isiklikult läheks sinna iga kell tagasi. Vaatamisväärsus pole seal mitte ainult jõeäärne, vaid ka kitsad risti, rästi keskaegsed tänavad, templid, Hirvepark, kindlus jne. Tunne on nagu oleks ajas tagasi läinud. Agras  jättis kõige sügavama mulje vanalinn, aga mitte Taj Mahal või Agra Fort. Meie lendasime Delhi-Varanasi, Varanasi-Agra. Mis Delhisse puutub, siis pole mitte mingisugust tunnet, ei meeldi. Pigem on see stardipakk mujale Idiasse, kuid eks see ole individuaalne.

Ega see Delhi tõesti meeldiv koht ei ole, aga olude sunnil olen seal kokkuvõttes ehk aasta küll ära olnud. Kui mitte rohkemgi. Vaatamist seal tegelikult ikka jagub. Kogemused on näidanud seda, et kes esimest korda sinna tulnud, on olnud alati põnevil ja isegi vaimustuses. Mäletan vaid ühte juhust, kui inimesele ei meeldinud seal üldse. Samas pärast tuuri mööda erinevaid paiku on pea kõigil tekkinud Delhisse naastes stress. Minul ka tihtipeale. Tegelikult on see linn omamoodi koduseks muutunud. Pean tunnistama, et nii Agra kui Jaipur on mulle veel tüütumad kui Delhi. Indiaga tutvumiseks sobivad küll, aga kui valida, siis läheksin hoopis teistesse paikadesse. Aga nagu sebin kirjutas, see on kõik individuaalne.

Tulime just Indiast ja Delhis võtsime tuuri läbi klook.com-i. sattusime sellise firma nagu keeper landwey otsa. http://keeperlandwey.com/ . Kuna seltskonnas 3 inimest ingliskeelt ei rääkinud, saime sealt venekeelt rääkiva giidi. Igatahes jäime väga rahule.

Lähen aprillis delhi-jaipur-agra ja kasutan http://www.luxuryindiaholidays.com, nende kaudu käisin jaanuaris ka Srilankal. Teevad programmi vastavalt sinu soovidele, individuaaltuuridega.Võid kirjutada [email protected] Dipesh-ile. Olen temaga ka ise kohtunud ja meie seltskonnale kõik sobis ja oli hästi korraldatud. Olen üsna nõudlik reisija, niiet julgen soovitada:) .

Tänud heade soovituste eest ja eriti konkreetsete firmade nimetamisest.Aitäh.

Tegin eelmise aasta veebruaris täpselt sama marsruudi ehk alguses olin nädala Goas ning siis teise nädala Agra-Jaipur-Delhi. Kõik tegin omal käel, mis oli väga lihtne, mugav ning odav. Panen kirja, kus käisin ja palju umbes maksin. 1. AGRAPeale rannapuhkust Goas, lendasin Delhisse ja sealt võtsime transfeeri Agrasse. Hind auto kohta oli 40 eur (jätsime ka tippi, see antud summa sees). Kuna meid oli kaks, siis tuli see ots 20 eur nägu.  Vaatasin ka lende GOI-DEL-AGR, kui DEL-AGR ots tuli kiirem teha autoga. 1.1 Taj Majahal1.2 Agra Fort1.3 Itmad-ud-daula 1.4  Akbar's tombRingi liikusime takso ja tuk-tukiga. Sõidule kulus mitte rohkem kui 10€ in. Söögikohtadest soovitan restorani Pinch of Spice.  2. JAIPURLend Agra-Jaipur 21€2.1 Amber Fort2.2 Shees Mahal2.3 Birla Mandir Temple 2.4 Govind Devji Temple 2.5 Hawa Mahal2.6 Nahargarh Fort2.7 City Palace of Jaipur2.8 Monkey Temple (Galta Ji)2.9 Royal Gaitor Tumbas Lennujaamast hotelli läksime taksoga. Üks päev oli meil autojuht, kellega siis kõik soovitud kohad läbi sõitsime. Hind oli 16€ 8h ja kuni 80km. Meil läks aeg veidi üle, olime 9h pidime maksma 18€, andsime 20€. Järgmisel päeval sõitisme takso ja tuk-tukiga. Jällegi üle 10€ sõidukile ei kulunud. 3. DELHILend Agra-Delhi 23€ 3.1 Old Delhi 3.2 Red Fort3.3 Jama Masjid3.4 Laxmi Narayan Temple3.5 Jhandewalan Hanuman Temple  3.6 Akshardham3.7 Indian Gate3.8 Humayun's tomb3.9 Nizamuddin Dargah3.10 Chhatarpur temple3.11 Jamali Kamali MosqueKasutamiseks liikumiseks peamiselt tuk-tukki, leppisime kokku päeva hinnas, mida kahjuks enam ei mäleta, aga see oli odavam kui võtta juhiga auto päevaks. Oma kogemusest ütleks, et autojuht päevaks maksab nii Agras, Delhis, kui ka Jaipuris 16-18€ päev (8h kuni 80km). Giidid on iga vaatamisväärsuse juures, oma tööd nad oskavad ning  hind on madal. Kokkuvõttes arvan, et kui võtta päevaks auto, kasutada giidi teenust ning sõita paar otsa päevas takso või tuk-tukiga, siis eeldusel, et seltskonnas on vähemalt 2 inimest, ei saa päeva kulu tulla kuidagi suurem, kui 25€ inimese kohta.Delhi probleemiks on minu hinnangul tohutu müra, ega seal muud kui autode signaalitamist väga kuule. Kui paar tundi väljas olla, siis hakkab vaikselt närvidele käima. Samas teha ja näha on seal palju ja igav ei hakka. Arvan, et 4 kohta nädalaga läheb veidi liiga tormamiseks, samas eks see oleneb palju ka lennu/bussi/rongi aegadest. Ise jätsin Varanassi järgmiseks korraks.

Mina võin veel soovitada Ruby India Tours, telefon +919694899034. Kasutab WhatsAppi.  Paneb just sellise reisi kokku nagu Sa soovid.Lihtsalt puhkuseks võib kaaluda ka Andamani saari:)