KLM lennukid

Amsterdamist Bangkoki suunal, kas on seal ka raamatuid vms lugeda. Kas meelelahutust :) mingisugust(filmi näiteks) pakutakse.
Mitu korda süüa antakse?

Kui on 747-400M, siis on kogu kamba peale mõned telekad, suhteliselt viletsa pildiga. 777-200/300 ja A330 - seal peaks olema personaalsed telekad; ise saad siis valida, mida vaatad.

Süüa saad tõenaöliselt 3 korda. Alguse pool normaalne söök, siis keset lendu jäätis ja/või plastmassist kiirnuudlid ja paar tundi enne maandumist jälle korralik söök. Tavalised karastus- ja alkohoolsed joogid on tasuta.

Just sai KLMiga Taist tuldud ja teenindust võiks võrrelda Aeroflotiga. Toit on eriti euro ja võiks öelda, et lausa halva maitsega. Vett oleks ka mõistlik lennukisse kaasa võtta, muidu pead seda topsi haaval tagant nurumas käima. Aga kui on odav hind, siis on tore ikka:)

Käisime KLMiga veebruaris ja nii tulles, kui minnes oli teenindus 5. Kusjuures imestasin isegi, et väga naeratavad ja lahked teenindajad oli. Mingit puudust ei olnud, nii minnes, kui tulles käis pidev sebimine. Isegi öösel käidi pidevalt ja kes ärkvel oli, sai seda mida tahtis. Tulles oligi kahju, et teenindaja minu konnipärast edasi tagasi punkrisse lippas(pudel oli ainult söökide jagamise ajal kärus). Kellel midagi puudu jäi, sai ise juurde toomas käia. Ei anna finnairiga võrreldagi. Aeroflot oli mingil ajal väga tegija, kahjuks mandus asi ära. Kusjuures minu kõrval istuv kili lasi omal väiksesse pudelisse vett valada. Ja pellerite juures on ka mingid kraanid. Aga kas see joodav vesi on ei oska öelda, hiinlasel läks see joogiks küll.

Ka minul on KLM-iga äärmiselt meeldivad kogemused 13h AMS-LIM ja 11h LIM-AMS jooksul anti korralikult süüa, eriti vinged olid värsked võileivad. Teenindajad naeratasid, tagasi lennul olin millegipärast sattunud eelistatud ritta nii et süüa ja juua toodi varem kui ülejäänutele, korduvalt käidi lisa pakkumas. Öö jooksul käsid teenindajad pidevalt vee ja mahlakandikutega, et inimesed ikka hüdreeritud oleks etc. Minu arust oli kogemus võrreldav enamvähem näiteks Qatar Airwaysiga, ainult menüüsid ei antud ja aeroplaan (777-200) oli pisut kulunum.

Kui on 747–400M, siis on kogu kamba peale mõned telekad, suhteliselt viletsa pildiga. 777–200/300 ja A330 – seal peaks olema personaalsed telekad; ise saad siis valida, mida vaatad.

Just nii ongi, ainult et neid ilma privaatse ekraanita lennukeid on neil palju rohkem, kui ekraanidega. Hea uudis on see, et parda-ajakirjas oli kirjas, et hiljemalt selle suve jooksul peaksid kõik interkontinentaalseid reise tegevad lennukid saama privaatsed erkaanid! Väga viis!