Viimased kommentaarid

Selles kirjutises väidab, et on transiittsoon, kuigi vahepeal on veel passikontroll.

Rolleri rentimisest.

Roller on tavaliselt kuni 150kuupi ja see eeldab A kat juhiloa olemasolu. Juhiluba näitab üldjuhul ka juhtimisoskust. Kuna tegemist vasakpoolse liiklusega, siis oskuseid omamata võib rollerisõit väga kalliks maksma minna. Avarii puhul on niigi õhkõrn võimalus õigeks jääda, siis luba omamata, seda kohe kindlasti ei juhtu. 

Kuid ma ei saa aru teemaalgatajst, kes eelnevalt ostab hotelli ja siis hakkab alles asju uurima?

Olen kolm korda jaanuaris Balil käinud. Esimene kord jõudsime piksega kohale, lennukis oli päris imelik kui ümberringi sähvib. Esimene kord oli täpselt 1 vihmapäev aga selle ajal olime meie mägedes ja seal ei sadanud, ülejäänud päevad olid ilusad, vahel õhtul sadas, mõni öö oli päris vihm ja müristamine. Teisel korral vihma päeval ei saanud üldse, sadas ainult ööseti. kolmandal korral sain korraliku sahmaka kui rolleriga mägedesse läksin, pidin tagasitulles peatuse tegema, kuna lihtsalt sõita ei näinud. Siis oli veel üks hommikupoolne vihmapäev ja üks õhtupoolne. Eks see vihm natuke häirib aga alati võib sellel ajal shoppama minna või pikem söömine orgunnida või siis hotellis näiteks tööd teha(kui läppar on ja töövõimalus on). Põhimõtteliselt võib vihma ajal ka snorgeldama minna, sest vesi on ju ikka soe :) Kõik korrad oli vähemalt 2 nädalat Balil.

August, kuidas te selle 14 päevaga 4 sihtkohta võtate? Põmst läheb teil juba 5 päeva ainult kulgemiseks. Kui igalpool päevake ringi ka vaadata, siis jääb puhkuseks 1 päev :) Äkki ikka vaatate oma reisisihi üle. Ma jätaks MuiNe sealt välja(kui just Mui Ne lennujaam juba avatud pole) või siis PhuQuoci. Kuidas teil pikad lennud on?

Kui Tai sobib, siis miks ei võiks Vietnam sobida? 50m basseini muidugi peab otsima aga ilmselt on võimalik. Nett on seal hea ja ajavahe satuks ilusti õhtusse, ehk siis päeval vedeled ja õhtul teed tööd.  Väidetavalt MuiNes vihma ei saja :P 

Mõningad on valinud elamiseks Kota Kinabalu, minu mõistes linn(nagu Keila :P ) nagu iga teine, kuid osadele meeldib. Sportimine võiks täitsa tehtav olema, mägedes ei käinud. 

Tegelikult elaks selle 2 kuud parema meelega Vietnamis, toit on oluliselt parem ja tervislikum, kui mujal aasias. Käimist on seal lõuna pool ka üksjagu. Moblanet oli minu arust parem kui Eestis, nii et täitsa lõdvalt saad mobla otsas tööd ka teha.  Mis hinnad seal nn euro majades on, ma kahjuks ei tea aga kindlasti on võimalik ka longstay hinnasoodustust hotellides saada. Aga kui Taisse jääd, siis kindlasti mine käi ja proovi PõhjaTai köök ära, see pidi Lõuna omast päris oluliselt erinema.

Lugupeetud foorumikasutajad. Kas teil puudub absoluutselt funktsionaalne lugemisoskus? Ei küsinud ju keegi, kuidas teile vesi tundus või kas seal on hea snorgeldada. Küsiti: Kas Tiran saare juures asuv riff on soojem(4-5 kraadi), kui üldine Sharmi veetemperatuur.  Kas tõesti on vaja teemat lihtsalt läbustada?

Kuule Nile Delta, kuidas saad sina määratleda Haapsalu lahe järgi minule meeldivat temperatuuri? Pole Eestis 20a vees käinud ja ilmselt lähiajal ei lähe ka, kui just vesi 24-25 peale ei kerki. 


Aga FB lehe eest tänud.

Me olime sellises http://www.baligazebo.com Asukoht suht keskel, normaalne bassein(esimene on liiga soe) ja otse rannas. Minu arust rand kõigeparem pole aga eks maitse asi. Mõlemal pool rannas söögikad. Üle tee normaalne pesula. Hommikusöögi fänn ei ole, nii et väga kommenteerida ei oska aga naine sai söönuks küll. Rannas istuvad autojuhid, nii et saad sealt endale autojuhi ka alati. Mopeedi saab parkida nn hotelli parklasse. Üldiselt saab ka jalgrattaga seal ringi liikuda aga eks see oleneb mugavusastmest. Vasakule üle tee on mingi söögikas(ei ole odav) aga sain parima pork-belly, mida eales saanud olen. 

Läbi e-teeninduse tellid juhiloa sõbra aadressile ja lased sõbral DHLiga saata. Täna tehes saab sõber esmaspäeval loa kätte.

Kas teemaalgataja võiks esimese asjana välja käia reisi aja? Ei saa ju paljusid kohtasid suvaliselt soovitada, kui pole teda, millal reisitakse. 

Peaks täpsustama, mis riigi kodanikuga tegemist on. EV kodanikele kehtib selline regulatsioon http://reisitargalt.vm.ee/riigid/ukraina/

kavanejakole, sa vist tõesti lugeda ei oska, kirjutasin ju Tallinnast ja Tallinnasse. Viimasehetke reisid on sul põhimõtteliselt sama nagu need X -ajal saabuvad lennupiletid.  Taid on juba aastaid alla 1000€ saada olnud, vaata praegu kasvõi Novatoursi lehte.

Karvanejakole, seda ma räägingi, et kui sa võtad enamvähem analoogse reisi turfirmaga, siis kokkuhoid on suht minimaalne. Loomulikult võrreldes turfima luksreisi enda poolt kokkupandud säästureisiga, saad hinnavaheks kordades. Võrdleks siiski võrreldavaid asju. 

Äkki te Ninatark ja karvanejakole toote siis hinnad välja. Ja teeks nii, et võtame normaalsed lennud ja sama taseme hotellid. Enamus Aasia reise saab reisifirmaga 2k sisse, Pattayat pakuti lausa alla 1k. Pane mulle siia näiteks, Tai, Malaisia, Indoneesia ja Vietnami näidishinnad. Vähemalt 2 nädalat, lennud, hotellid, transfeerid Tallinnast lendudega mitte üle 20h ja hotell 3 tärni suht rannas, vähemalt hommikusöögiga ja seda siis alla 1k inimene. Alles hiljuti pakuti Bali reise ca 1300€ 10 päeva, 700 peaks teile lõdva ülesanne olema.

No oleneb mida kasutada ja milleks, mina näiteks kasutan Tripit ja TravelTracker(see on nüüd juba peaaegu surnud). Saab kõik reisid sinna sisse toppida ja kuskile hiljaks ei jää :)

Inkognito, kuidas saab kordades odavama reisi? Ma olen planeerinud umbes 15 reisi ja hea on kui 10-15% kokkuhoidu saad, kuid siin ei ole sisse arvestatud mu enda aeg, mis ilmselt teeks selle reisi siis kallimaks, kui büroost saaks.

Loll küsimus aga kas see lendamine on kuidagi seotud kellaaegade ja jätkulennuga? Bangkokki saaks muidu autoga ka päris edukalt, meie ka lolli peaga raiskasime oma aega selle Trati lennujaamaga(kusjuures lennuhind oli ka kallis)

Kas see Vietnam või Kambodža on valitud rahakoti seisukohast? Ma läheks üldse Borneole, rahulikum ja kõik asjad on olemas, samas eluolu natuke kallim.  Aga jah, nii lihtsat puhkust kui Tais, mujal väga ei saa.

Õlle hind on kohalike poes 10 kohalikku, turistile orienteerutud poodides on õlle hind alates 13kohalikku kuni 20(Vietnami tooted), kurss on umbes 27 kohalikku 1EUR. Nii et keskmine on kuskil 0,5EUR ja see on lihtsalt umbmääraseks orientiiriks, et õllesõber oskaks mingit hinnataset arvestada. Politsei peab täitma seadust ja kui endale kindlaks jääda, siis ma ei usu, et politsei sulle protokolli teeb, pigem on tema huvi altkäemaksu saada. Sama hästi võib sinu loogikal Eesti passiga ka puu taha saata? Ja ei tasu unustada, et konventsiooni põhiselt ei tulnud kehtivaks Eesti juhiluba vaid üle poole maailmast. Gruppides kirjutatakse päris palju ka seda, et neil seda suurt rahvusvahelise juhiloa raamatut pole. 

Kui juba Gilil käisite, siis oleks võinud mõne päeva ka Lombokile planeerida.

No las maksvad, mind ikkagi huvitab, kuidas asi reaalselt välja näeb. 

JanarS, mis moodi see pagasi liikumine peaks välja nägema? Keegi JetStari töötaja läks saabunud Turkishi pagasilindi juurde, otsib välja õige kohvri, viib selle tsoonist välja ja toob uuesti tsooni tagasi ja saadab õigele lennule? Kus nad nii palju töötajaid küll võtavad, kes mööda lennujaama pagasit otsimas käivad? Ja kuidas nad läbi tolli jalutavad?