KLM muudetud piletid, mida teha?

Nüüd siis tuli mulle ka lõpuks meilile reisi muudatus. Esialgsest TLL-AMS-Delhi ja Delhi-Pariis-AMS-TLL sai lõpuks TLL-HEL-AMS-DEL ja DEL-Pariis-AMS-Stokholm-TLL. Kusjuures Tallinnast Helsingisse õhtul ja sealt edasi järgmisel hommikul (vahe üle 8 tunni). Kas nad mulle hotelli Helsingis ei peaks kompenseerima? Amsterdam-Stockholmi ümberistumine peaks toimuma 40 minuti jooksul, see pole ju reaalne?

Helista KLM-i ja küsi järele. Mina suhtlesin nende ingliskeelse broneerimiskeskusega ja pärast paljude variantide läbikaalumist jõudsime päris rahuldava tulemuseni. Ka mulle üritati nt. Prahas 25 minutilist ümberistumist pakkuda. Lõpuks sain lennud läbi Kopenhageni, loodan et Eesti Õhk maikuus seda marsruuti veel lendab.

40 minutit AMS-STO isegi on reaalne, aga kui pagas ka selle ajaga jõuab, siis on põhjust imestada.

Helista Amesterdami keskusesse. Nad on seal tegelikult uskumatult vastutulelikud ja abivalmid, pead ainult ise aktiivsust üles näitama.

KLM minuga ei vestle, kuna bronnisin Expediast. Sealt vastab ainult automaatvastaja. Proovin mingi meili saata.

Huvitav. Kui sul on KLM-i pilet (074 algusega), siis nad peavad sinuga vestlema, ükspuha, mis firma selle müüs.

  1. KLM ytles,et ma suhtleksin Expediaga, kuna temalt ostsin pileti.