mukikass

Reisisell, liitus Tripiga 11 aastat tagasi. Tahab minna:
1 meeldimist
10 postitust / 87 kommentaari
6 (1%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Päris hea hind tuli 528 TLL-BKK ja HKT-TLL. Nagunii sealt mere äärde ja siis ei pea 2 korda Bangkokki lendama. Juba ootan!

Viimased 10 aastat pole sellist maksu küll olnud.

Sain bookitud Supersavertravel´iga. Eesti kaart.

See on ainult transiidi korral kui samal piletil on lõppsiht kolmas riik. Nii et saatkonda viisat tegema! Hiina on huvitav. Sanyas ma käinud pole aga Shanghais oleks ikka paar päeva rohkem.

Shanghaisse lennuks ka ikka viisat ju vaja.

Tark õpib teiste vigadest, loll peab ikka ise kõik järgi proovima! Minnes oli kõik ilus, Hel-Ckg, tempel passi ja paar tundi ootamist BKK lennule. Ja tagasi Hiinasse lihtsalt ilma viisata ei saa (see 5 min ei huvitanud kedagi).Air Asia meid lennule ei lasknud, samuti ükski teine lennufirma - kõik nõudsid hiina viisat. Lõpuks lendasime Hong Kongi ja saime sealt läbi ime koju. Kui oleks aega olnud, siis oleks saanud ka HKG lennujaamas teha hiina viisa 100 HKD.

Pole ju vahet, mõlemad maksavad 51 EUR, kätte saab 6 tööpäevaga, kiirviisat enam ei tehta.
Mul on viisa tegemine komplitseeritud, seega otsustasin riskida ilma viisata. Eks paistab, mis saab.
Hullemal juhul läheb 500 euri lisaks kui BKK-st lennukile ei lasta (2in lennukipiletid BKK-HKG-CKG).
Paremal juhul proovin oma mehele mõned hiinakeelsed komplimendid õpetada (suht koomiline kui ma ise CKG lennujaamatibi moosima hakkaksin).

Huvitav, kas keegi on juba ilma Hiina viisata Air Asiaga BKK-st Chongqingi ka tagasi tulnud, et järgmisel hommikul Helsingi lennule minna? Kuidas Hiina piirikad suhtuvad sellesse 5 minutisse, mis 24 tunnist üle läheb?
Update. Kas Air Asia kontrollib enne lendu Bangkokist Hiina viisa olemasolu ja võib mind mitte lennukisse lubada kui selle 5 minutit avastab?

Kui lennukipilet Chongqingist Xiani on nii odav (ca 300 RMB)siis on mõttekas lennata, rongiöö jaoks sul ju aega pole. Chongqing (2012.a.)oli minu jaoks suur, hall ja suht masendav, lennujaamast linna metrooga umbes 45 min. Xianis võtsime raudteejaama eest platsilt mehe autoga, kes peale kauplemist 200 RMB (2009.a.) eest sõidutas meid mingi 6 tundi mööda vaatamisväärsusi (terrakotasõdurid jm), linn ise armas väike.

Kui vaatad lennujaama pilti, siis see vasakpoolne väiksem maja on terminal nr.1, sealt väljub Finnair. Kuna Thai Air Asia väljub ka terminalist nr.1, siis järelikult ka sealt. Muud ma ei tea, sest edasi ei lennanud. Lijiangist tulles maandusime selles suuremas, kus Chongqing peale kirjutatud on. Muidu kesklinna saab lennujaama eest metrooga, arvestama peab umbes 40 min. üks ots.

Mõned küsimused:

  1. Kas Dali või Lijiang? Mõlemad? Dalis on ilmselt rohkem teha ja vaadata (turud, järv jne), oleks mitu päeva paigal - et kas ainult päevatripp Dalist Lijiangi ilusat vanalinna vaatama oleks ka variant?
  2. Mida Kunmingis veel põnevat vaadata peale Kivimetsa?
  3. Leshani Big Buddha on vaadeldav nii jõelt paadiga kui ka mäe otsast. Kas mööda maad on sinna väga pikk turnimine?

Hiina - kevadel 4.korda minemas - nii suur, põnev, erinev, müstiline ja kisub ikka tagasi.

Tänan jagamast!
Väga super pildid ja kohad. Hiina isutab endiselt hullult.

Muidugi mine, kui on hea hind, pole ta nii hull midagi! Pilte on http://merlotte.blogspot.com/

Kui on võimalik paar päeva siia-sinna valida, siis Helsingist Pekingisse saab umbes poole odavamalt ju.

Olen mitmed lühema ja pikema otsa piletid Expedia kaudu ostnud. Kõik on toiminud väga hästi ja neilt olen alati parima võimaliku pakkumise saanud. Jama tuli siis kui tahtsin bronnitud piletite eest raha tagasi. Nüüd peale 5 kuud (sh lõputud USA kõned ca 40-50 minutit kõne) laekus ka raha tagasi. Tõenäoliselt ostan neilt ka edaspidi. Prindi itinerary välja ja checkinni. Kui pole äraantavat pagasit saad numbri järgi automaadist pardapileti ja ei pea checkinni sabas seismagi.

Käisime sept. Shanghai-Xian-Peking. Shanghais lasime hotellist muretseda Shanghai-Xian rongipiletid 3 päeva hilisemaks, vist 20 RMB maksime teenust. Xiani sõites ostsime ise jaamast kohe piletid ära Xian-Peking. Pigem tundus, et odavamad piletid on defitsiitsemad, soft sleepereid oli vabalt. Prindi siit http://www.chinatravelguide.com/ctgwiki/Special:CNTrainSearch?from=Shanghai&to=Xian&Submit1=submit mõned marsruudid välja ja näita kassas ette. Hotelli võtsime ka alguseks ja lõpuks. Mingeid rongipilte ka nats kuskil http://merlotte.blogspot.com/2009/10/22september.html. Kui miskit täpsemalt tahad teada- küsi! Aga muidu - Head reisi!

Pühap.Tallinn-Varssavi 2783 EEK.

Praegu kõige odavam läbi Moskva (näit.17.06-11.07), ise küll nendega ei tahaks lennata; ARN-PEK 512 Usd ja 570 Usd HEL-PEK. Septembris käisime HEL-AMS-PVG ja PEK-AMS-HEL 4500 EEK AirChinaga, kasuta otsinguid!

http://www.bangkoksite.com/Places%20to%20see/DusitZoo.htm
Käisime, nägime kaelkirjakuid, valget tiigrit ja teisi ka.
Taevaraudtee on metrooliin, mis sõidab linna kohal ja on asendamatu punktist A punkti B sõitmiseks eriti tipptunni ajal kui maapeal taksod jm seisavad ummikutes.

Ei hakanud silma. Lõputult põnev ja vastuoluline maa (äkki kutsuks saatesse Märt Läänemetsa?).Ise ootaks huviga saadet!

pole vaktsineerinud ja 3 korral Hiinas hästi läinud. Pudelivesi ja kuumutatud toit, profülaktikaks sõõm kanget alkoholi. Grippi võib muidugi jääda nii siin kui seal. Arvan, et igaühe sisetunde asi.

Jõudsime 23.50 Vantaasse ja sealt umbes 2.00 sadamasse. See tel.nr. küll ei vastanud, aga sadamahoone uksel öökella nupp olemas ja lasti broneeringu alusel sisse. Laeva sisenemisel ka uksekell olemas ja nimelises ümbrikus piletid ootamas. Puhtad valged linad voodis ja kuum vesi tundusid jumalikud peale pikka lennureisi.