Kohalik lend Lõuna Ameerikas, kas kohalik vedaja või British Airways

Vaja lennata Rio De Jainerost Buenos Airesesse. Tegelikult küll Montevideosse, aga Montevideo lennud on arulagedalt kallid minu soovitud kuupäevadel. AEP ja EZE koos praami ja transfeeriga tulevad soodsamad.

Märkasin ühe variandina British Airwaysi lendu. Arvasin esmalt tegu olevat codesharinguga, kuid uurides lähemalt, paistab, et tegu on ehtsa B777 ja Briti lennukompaniiga. LHR-GIG-EZE-LHR.
EZE on edasi liikumiseks küll veidi keerulisem ja kulukam kui AEP, aga pileti hind on samas võrreldav. Lend kestab 3,5h.
Mida seal BA lennul enamat oodata on economy'st? Ilmselt multimeedia, suurem ja ägedam lennuk - kas on lootust ka süüa-juua saada? Kas sellise keerukama layoveriga kaasneb ka suurem ajakulu? Äraantava pagasiga läheb keeruliseks?

Ehku peale pakuks, et EZE-s võivad olla passikontrollis hullemad järjekorrad. Eriti kui samal ajal saabub rohkem mandritevahelisi lende. AEP-is on suurem tõenäosus, et kohalike protsent on suurem ja välismaalaste järjekorras suhteliselt vähem rahvast.

EZE on sadamast ka muidugi oluliselt kaugemal kui AEP.

Lennuk kindlasti suurem, aga kõik need suured lennukid tekitavad ka saabudes suuremad järjekorrad ;) Ekraan peaks ka ikka olema. Toiduks pakuks sellel jupil mingi võileiva. Suurem hommikune toit antakse suure tõenäosusega enne Rios maandumist juba ära.

0
0

Minu mälu järgi olid passikontrolli järjekorrad mõlemas üsna ühepikkused. Ehk läksid suht ruttu.

AEP on jah keset linna ja sadam lähemal. Aga saan aru et plaanid nagunii BA-s peatust. Mis ka väga mõistlik kuna tegu igati külastust väärt linnaga.

Usun et ka lendude osas suurt vahet pole. Kui just tarbijakaitseaspekt välja jätta mis BA-l ilmselt parem (juhul kui lend jään ära, lükkub edasi vms).

0
0

On see 772 või 77W? Neil suur vahe, kui BA-l kodulehel lennuandmetes kirjas 777, siis palju õnne, võib emb-kumb olla, seat configurationi järgi peaks küll aru saama, aga nad võivad seda muuta, kindlam, kui flightradaris oma lendu vaatad, siis kas nendel nädalapäevadel, kui lendad, on 77W või 772, see info peaks juba üpriski kindel olema seal.

Olen mõlemaga korduvalt lennanud ja selle esimesega mingit pikka lendu küll ette ei kujutaks, tegemist vana saraga. 77W väga korralik ja suur lennuk.

Seega jah, kui on 77W, osta ära, ma rohkem ei mõtleks, saad vähemalt korraliku lennukiga ja korraliku ning turvalise lennufirmaga kohale, neid kohalikke vedajaid ma ei usaldaks üldse, kes teab, kuidas nende lennukid hooldatud on ja mis treening pilootidel on, BA aga EU kindel lennufirma.

1
0

Dziisas Henry, kas jäädki alatiseks iga vähegi eksootilisema lennufirma hooldusajaloo ja pilootide treeningu üle põdema?

Olenemata konfiguratsioonist on B777 turistiklass suhteliselt saast, aga kolmepooletunnise lennu elaks vast üle.

Nagu vatse pakkus, on toiduks ilmselt võileib või mõni muu väike snäkk. Kohvi-teed-mahla pakutakse ka, alkoholi osas ma pole kindel.

BA puhul tasub silmas pidada, et odavaim turistiklassi pilet ei sisalda äraantavat pagasit, isegi staatusklientidele mitte.

PS: Kuidas on BA EU lennufirma?

4
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased