Ei õnnestunud täna TUI klienditeenindust tabada, äkki on kellelgi siin kogemus.
Ostsin lennu, aga eraldi istekohta ei ostnud, kuna lendan üksi ja erilist vahet pole.
Pileti peal istekoha numbrit ei ole. Ilmselgelt ma üle 11h püsti ei seisa, aga kust ma peaksin teadma, kus mu istekoht on? Ka on pilet veidi harjumatu, selline jutustus reisi kohta, ei ühtegi triipkoodi ega QR-i.
Ostsin esimest korda TUI-st lennu ja hetkel veits hämmingus.
Lendasin Soome kaudu Tui-ga hiljuti.
Pardakaardi istekohaga saad alles lennujaamas.
Läksin Tallinnast lennukiga ja kuna oli käsipagas, siis läksin Helsingis transiidialalt läbi, otse järgmise lennu väravasse. Kuna Tui lend läks EU-st välja, siis pidi sinnapoole liikudes vahepeal ette näitama passi ja pardakaardi; mul oli ainult e-mail maksekinnitusega, muud ei midagi. Pardakaardi puudumine ei olnud transiidiala piirikontrollis probleemiks. Lasti kõikjalt ilusti läbi. Pardakaart prinditi ja anti alles väljuva lennu väravas.
Üldiselt pole Schengeni piiri ületamiseks ühtegi pardakaarti vaja. Väiksemates lennujaamades (näiteks Tallinnas) tõesti küsitakse, et kuhu lähed jne, aga suurtes ei huvita kedagi, kas sul mingi pardakaart on, kui sa oled juba transiitalale saanud. Olen nii Frankfurdis 1B terminalis tihti Schengeni lendu oodates mitte-Schengeni lounge'is käinud, sest seal Schengeni alal neid ei ole.
Mia näide on just sobiv selle kohta. Kuna ta oli juba transiitalal, siis seal võid vabalt piiri ületada.
Samuti TUIga korduvalt lennanud ja istekohti pole ka perega reisides kunagi eraldi ostnud. Samas pere siiski alati lõpus suht kokku isuma sätitud. Käsipagasi raskust pole ühelgi TUI reisil keegi kontrollinud ja samuti natuke laiem käsipagas pole Tui's probleemiks tulnud. Käsipagasiga reisides on mul alati ka väiksem seljakott olnud lisaks. Ka äraantava pagasi 1,5 kg suurem raskus ei toonud lisamakset. Nad tunduvad üsna paindlikud pagasi suhtes. Me muidugi lennanud Oslost ja Stockholmist, Helsingiga kogemus puudub.