Lendamine New Yorki

Kui NY tagasi sõita läbi Londoni ning kasutatakse kahte erinevat lennufirmat, kas siis peab pagasi välja võtma ja uuesti check in tegema?

Kuidas keegi on NY ja tagasi sõitnud?

See pagasi lõpuni välja minek ei sõltu vahepeatuste ega lennufirmade arvust lennu kestel, vaid sellest, kuidas sa pileti ostad. Kui piletid on ostetud korraga, ühe broneeringuga, siis üldjuhul läheb pagas lõpuni välja. Endal on kahel korral juhtunud, et pidin pagasi välja võtma ning check-in'i uuesti tegema, ehkki piletid olid ostetud korraga ning Tallinnas öeldi, et läheb lõpuni. Sihtpunktid olid kord Bali ja teisel korral Salalah Omaanis. Aga 99,9 protsendil juhtudest läheb pagas lõpuni, sulle öeldakse seda ning antakse vastav kleeps. Kuid kui sul on piletid ostetud eraldi, siis pead kindlasti check-in'i uuesti tegema. Olen siit foorumist lugenud, et vahel on inimesed lennu alguses näidanud eri broneeringuid ja palunud pagas lõpuni saata, ning see on ka toiminud, kuid endal vastav kogemus puudub.

Aitäh vastuse eest:)


Küsin veel selliselt, et plaanis sõita läbi Soome ning annab minekuks kaks kellaaja varianti, ühel Soomes ümberistumise aeg 40min, teisel 3h 25min. Ei tahaks niisama passida, kas selle 40minutiga jõuab Soomes ümberistuda?

40 minutiga võib jõuda, aga ei pruugi. Väljumised Tallinnast hilinevad ka vahel. Isiklikult võtaksin pikema varuaja.

Mina võtaksin kindlasti pikema ümberistumisega, sest 40 minuti korral on risk maha jääda väga suur ja kuigi Finnair toimetab Sind ikka kohale (kui piletid on ühel broneeringul), siis sihtkohta jõuad kokkuvõttes palju hiljem (võib juhtuda, et kuni 24h hiljem, kui nad broneerivad Sind ringi järgmise päeva lennule). USAsse bõi Londonisse (sõltub Su lennumarsruudist) minnes pead Sa läbima passkontrolli. USA puhul ka USA-poolse skriiningu. See muidugi sõltub lennujaamast, aga KLM paneb USA lendude pealeminekut kinni ca 40 min enne lendu. Jäime eelmisel aastal maha nii - esimene lend hilines, maandusime ca 40 min enne lendu, e-postis oli maandudes juba uus pardakaart järgmise päeva lennule. Ja nad krt ei oodanudki meid (ja umbes 7-8 reisijat veel). Nii me seal olime, kui väravasse jõudsime - lennu väljumiseni oli veel üle 30 min, lennuk oli ees, aga peale enam ei lastud. 

Tallinna lend maandub Soomes üldjuhul eemal ka ja tulek on bussiga - jällegi täiendav ajakadu. Nii et isegi Londoni lennule jõudmine on väga küsitav.

Kui Sul on üldse eri piletid, siis 40 min ümberistumisaega väljapoole Schengeni lennates ei rahulda ka enamikku reisikindlustusfirmasid.

Üks asi veel selle ravikindlustusega. Kindlustusseltse ajab nn. harja punaseks 2 riiki, kus suure tõenäosusega valitakse kliendi transport Eestisse. Need on Tai ja Türgi. Nendes riikides on med.asutused julmalt ära kasutamas turiste. Kui nad saavad teada, et tegu on turistiga, kel on reisikindlustus, siis suure tõenäosusega tulevad kohe mitmekordsed arved. Olen kuulnud et mingi täiesti tühise ülevaatuse eest küsitakse  a la 700 eurot. Seepärast ka kindlustustel punkt et võid tasuda kõiki arveid kuni 1000 eurot ja üle selle tuleb konsulteerida kindlustusega. Ses suhtes on need pettused laiaulatuslikud. Ja eks seetõttu ka Swedbanki kindlustus läbi SOS-i ka keeldus kohapealset arvet tasumast.