Viimased kommentaarid

Navam Perahera on üritus, mis toimub ainult Colombos.

Kinnitan. Genius hind on vahel kallim olnud, kui päev hiljem ilma sisselogimata sama majutust vaadates. Varase ja hilise check in`i teema ka ei kehti muidugi, majutusasutused elavad enda, mitte mingi booking.com reeglite järgi.

Kiku90, ma arvan, et valige majutus endale kohapeal. Oma silm on kuningas ja siis te ei satu kogu puhkuse ajaks kuskile prügi sisse.
Mina käisin seal koos väga nõudliku naisterahvaga, kes on harva millegagi rahul ja tema oli Balist absoluutselt vaimustuses.

Nii siin teemas kui kümnetes teemades varem on öeldud palju kordi, et vihmahooajal on rannad prügi täis. Mina tegin eeltöö ära ennem minekut ja läksin oktoobris, kui rannad on puhtamad. Ei pidanud pettuma ja pärast kiruma, et mida helli, märtsis oli rannas prügi.
Aga jah, ega paljud inimesed ei saa ka päris vabalt puhkuse aega valida. Mul on selles suhtes lihtne, teen enda graafiku ise.

Eks ta nii ole jah, inimesed on erinevad. Ma olen käinud ca 20 "soojal maal" ja Bali meeldis neist kõige rohkem. Jättis parema mulje kui Mauritius, Seišellid, Tai või Sri Lanka. Nagu ütlesin, majutus oli mul sellises kohas, kus prügi eriti ei märganud. Seal on selliseid piirkondi. Ja isegi Kuta rannaga jäin täiesti rahule, 2016 oktoobris oli see puhas.

Sri Lankal on ilm aastaringselt samasugune- 98 protsenti päikest ja kuumust ning 2 protsenti vihma. Vihma sajab enamasti öösel, päeval tavaliselt käivad väiksemad sabinad. Pool tundi, tund maksimaalselt, ja jälle tuleb päike välja. Pikad päevi kestvad paduvihmad ja sellega kaasnevad üleujutused on harvad, igal aastal ei ole minu teada. Viimati olin oktoobris 10 päeva ning siis näitas ka ilmateade iga päev vihma, tegelikult oli parim rannailm.

Ei, no muidugi Tais ei ole taksomaffiat, eriti Phuketis:) Kedagi ei peteta kunagi, inimesed on ilusad ja head. Ja prügi ka looduses ei ole. Samuti hulkuvaid koeri ja kasse ei näe prügikottide juures maiustamas, mkmm..

Mul endal Balil küll majutuse ümbruses kusagil prügi ei olnud vedelemas. Restoranid, kus ma käisin, olid korralikud ja puhtad. Tänavaid, kus ma jalutasin, pesti hommikuti lausa mopiga. Väga hea mulje jäi. Kusagil väljasõidul ühe tee ääres nägin veidi prügi, see oli kõik. Sõitsin ametlike Bluebird Group taksodega ja arvega ei olnud kunagi probleeme. Uber, muide, on odavam ja veel turvalisem.

See on sama, et võtad Tallinnas majutuse kusagile, ma ei tea, Paljassaare räämas piirkonda või Kopli liinidesse, sõidad piraattaksodega, ja siis pärast kurdad, et kõik oli crap.

Said millestki väga valesti aru vist. Automaadi teenustasu ei ole kunagi 100 eurot. Ma tean küll, millist postitust Sa silmas pead, aga loe see palun uuesti läbi. Inimene kirjutab seal, et 1,5 miljoni kohaliku väljavõtmise eest läks tema kontolt maha 106 eurot, millest automaadi teenustasu oli 3 eurot ja 103 eurot olid siis need 1,5 miljonit ise.

Sama leht jah. Aga teadjad räägivad, et kohapealt saab odavamalt. Patongis on enam-vähem igal tänaval mõni putka, mille kaudu saab rentida autot, broneerida ekskursioone ja osta pileteid, sealhulgas praamipileteid. Kui näiteks soovite Krabisse minna praamiga, mis väljub hommikul 08:30 ja jõuab õhtul 17:00 paiku, siis infoks, et see sõit sisaldab mõnetunnist viibimist Phi Phil. Saate vabalt teha ka nii, et sõidate ühe praamiga Phi Phi saartele, tripite ja elate seal paar päeva ning sealt ostate uue pileti kas Krabisse või mõnele saarele. Praami- ja paadiliiklus on seal tihe ning pileti hankimine ei ole mingi probleem- sa ei pea ise otsimagi, sulle tullakse pakkuma nagunii.

Ma arvan ka, et tõelised halvad kogemused a la Egiptus ja India ootavad kuuuurijat veel ees. Kulla laps, sa ei ole maailma näinudki, kui Balit nõmedaks pead. Enamus eestlaste ihaldatud sihtkohti on räpasemad ja kohalikud petavad- varastavad rohkem, Bali on ikka suht paradiis, päriselt ka.

Krabi islandile? Ehk täpsustad veidi, Krabi ei ole saar, vaid on piirkond Tai maismaal. Nii Phi Phi saartele kui Krabisse saab Phuketist praamiga ja kiirpaadiga näiteks. Internetis on kogu info nende kohta olemas, kui inglise keelt oskad. Krabisse saab Phuketist lisaks veel bussiga, sest Phuketi saar on maismaaga ühendatud.

Ühes teises foorumis, mäletan, postitas ka keegi veidi keeleliselt vigase teksti. Sai alguses mõnusa sõimu osaliseks, peeti alaealiseks trolliks. Pärast tuli välja, et 90-aastane väliseestlane hoopis, sõjaveteran, kes sattus 2 Maailmasõja lõpus Lääne-Saksamaale 16-aastase noorukina ning elab kuni tänapäevani Austraalias. Keeleoskus läheb rooste selle aja peale, kui pidevalt ei praktiseeri. Väljendid, mida Benben kasutab ( nt SSSR) viitaks ka nagu umbes taolisele taustale, seega ma ei mõistaks kirjavigu siin hukka. Vaks vahet on siis, kui tead, et postituse autor on 25-aastane ja terve elu Eestis elanud, aga kirjutab nagu düsgraafik sellepärast, et vaimsed huvid piirduvad sotsiaalmeediaga.

On vana või uus lennuk, pileti hind ikka sama- minu teada. Parandage, kui eksin. Kui on oluline, et jalgadel rohkem ruumi oleks, siis mine varakult lennujaama ning küsi istekohta avariiväljapääsu juurde.

http://www.bangkok.com/airport-rail-link.htm

Lennujaamast väljub see. Enamus ajast sõidab maa peal, pimedaks läheb väljas vahepeal ainult peatustes. Maa all sõidab ainult minu eelmises postituses äratoodud kaardil märgitud helesinise liini rong, teiste liinide omad kihutavad maa peal või kõrgematel sildadel. See oleks siis robustselt maakeeles puust ja punaseks.

MRT:

https://en.wikipedia.org/wiki/MRT_(Bangkok)

BTS:

https://en.wikipedia.org/wiki/BTS_Skytrain

Näed, siin on kaart:

http://www.bangkok-maps.com/bts.htm

Siamisse saad näiteks nii- sõidad lennujaamast ühe rongiga Phaya Thaisse, seal istud ümber rohelise liini rongi ja sellega saadki Siamisse. Nendel liinidel on küll erinevad värvid ja nimetused, aga rongid nägid minusuguse tehnikavõhiku jaoks kõik ühesugused välja. Jaamades tuleb lihtsalt suunavaid silte vaadata. Sikuta "bangkok train map" endale telefoni, siis on see sul kogu aeg olemas ja vajadusel saad kontrollida, et õigest jaamast mööda ei põruta.
Hotelli soovitan minna taksoga, kui seal just hotelli juures rongijaama pole ja sul on suuremad kotid-kohvrid.Takso on mugavam sulle endale ja ei maksa eriti midagi, 5 euro ringis ehk koos ummikutega.
PS. Vaatasin, et hotellile on kõige lähem Ramkhamhaeng peatus. Kui soovid lennujaamast hotelli rongiga minna, siis selle peatuseni pead pileti võtma. Maksab mingi sente ainult.

Sellise kursivahega nagu kirjeldasid- 38,1 valuutavahetuses ning 38,3 automaadis- "võidad" automaadist võttes ümmarguselt 50 eurosenti iga saja euro pealt. Ja ATMi teenustasu on seejuures 5 eurot iga kord, kui automaati kasutad. Kokkuvõttes ei tule niimoodi parem kurss, sa ei saa automaadist välja võtta tuhandete eurode eest bahte ühekorraga.

Küsisid seda ka teises teemas ja postitasin sinna vastuse, et ei ole mõtet. Kui sa just ei lenda äriklassis, Emiratesi oma on kindlasti hea. Turistiklassis sellist vahet ei ole, mingit luksust ära eelda.

ATM-ist raha võttes on teenustasu iga kord ca 5 eurot. Kasulikum on võtta kaasa eurosid ja vahetada Superrich valuutavahetustes, mis on parima kursiga. Lennujaamas on Superrich`i putka olemas, samuti Phuketi saare asulates.

Üks variant oleks uurida netist erinevate vaatamisväärsuste kohta ning valida välja huvitavamad. Siis võtta lennujaamast takso ja need läbi sõita. Takso ei ole kallis muidu, eriti mitmekesi arvet jagades, aga mingi osa ajast mõõdub ummikutes arvatavasti. Teine, odavam variant linnaga tutvumiseks oleks sõita linnasiseste (metroo-) rongidega. Enamus liine on maapealsed ja seega näeb linna korralikult. Ise jõudsin ühe päevaga kõik liinid läbi sõita, kaubanduskeskuste juures läksin vahepeal maha, et süüa ja poodides ringi vaadata.

No ei ole seda raha väärt, ei soovita. Istud ja kannatad pikal lennul samamoodi täiesti tavalisel istmel teiste vahel ja lennukitoit ei ole kunagi nii hea, et selle eest 300 eurot maksta.. Ühesõnaga- ära tee seda viga. Ma olen Dreamlineriga ka lennanud, aga lennukite turistiklassides ei ole mingit erilist vahet, äriklassides küll.

Ma pakun, et see plaan on umbes sama ohutu kui Liibanoni jalgratturite retk. Üsna suure tõenäosusega midagi ei juhtu, aga samas võid ka lõpetada videokaamerate ees kusagil kõrbes, oranž hõlst seljas ja taustaks "Allah akbar" hüüded. Inimesi on sel eesmärgil röövitud ka keset Kairot, kistud taksost välja ja sunnitud terroristide autosse.
Ütled, et liiklust ei karda. Sina ei peagi süüdi olema, mõni kohalik, kes on endale load ostnud (tavaline asi) tõmbab sulle sisse ja kõik. Suess-Kairo kiirtee ääres on käkras ja mahapõlenud autod ning rekkad igapäevane nähtus. Samuti olen seal näinud sellises tehnilises seisukorras masinaid kihutamas, et juuksed tõusevad püsti. Aga jällegi- ei pruugi just sinuga midagi juhtuda. Kuid soovitan siiski järele mõelda, ja sügavalt, ennem kui lähed. Samuti pildistamisega ole seal ettevaatlik, võid sattuda politseiga pahuksisse. Neil on spionomaania üpris levinud ja kahtlustatakse kõiki kaameraga turiste jumal teab milles. Kui ma hakkan meelde tuletama, siis põhimõtteliselt iga kord, kui olen võtnud nõuks pilte teha, on varsti kas vormis või erariides politsei kohal olnud ja kaamerat enda kätte nõudnud, on kästud ka fotosid kustutada.

Ei ole mõtet norida sõnade kallal, mille etümoloogiat ise ei tea. Hütt (hut) tähendas algselt lihtsat ajutist peavarju sõdurite majutamiseks. Eesti keeles on seda sõna kasutatud puust väikeste majakeste kohta ning hütt ei ole tingimata sama, mis hurtsik. Maldiividel nimetatakse meres puidust konstruktsioonide peal asuvaid maju bungaloteks, aga hütt nende kohta ei ole ka vale öelda. Bungalo tähendab verandaga suvilat/maja,kuid need majakesed annavad sageli tõesti ainult hüti mõõdu välja. Hüti, mitte hurtsiku.

Kui on viisareeglites nii kirjas, siis igaks juhuks targem soetada see pilet. Aga see ei pea olema pilet Eestisse muidugi, kõlbab ükskõik milline tasuta tühistamisega broneering või odav pilet mõnda naaberriiki. Hiljem tühistad broneeringu või jätad pileti kasutamata ning ostad uue, endale sobiva lennukipileti.