Viimased kommentaarid

See miks meil siiani pole ühtegi surnut on arvatavasti sellega seotud, et riskigrupp on meil õnnestunud suhteliselt hästi isoleerida

Nõus, et tegemist on 2-3 ümberistumisega ja 20+ tunniste lendamistega, aga seda mis praegu tehakse ei saa ju siis päästmiseks nimetada. Päästmine on ikka see kui sealt üldse ei ole võimalik ära saada mitte ühegi variandiga.

Arusaamatu praegu see "päästmine" Malagast ja Portugalist, lennukid ju lendavad sealt endiselt, skyscanner.net-i kaudu näitab isegi kust saad pileti neile osta

Swedi puhul saab alati 150 euro eest lennupileteid vahetada. 

Epideemiat-pandeemiat ja ametivõimude tegevust vaevalt keegi hüvitama kipub täies ulatuses, need ikka välistused

Sigala, naljakas, et mainid et nagu üksikud ettevõtjad kasutavad Swedi-SEB-i Eestis... reaalselt on Swedil ja SEB-l Eestis turuosa 70-80% kokku kahepeale

Token556, sul on asjad vähe lappesse läinud. Mitte pangad ei pesnud venemaa raha, vaid seda võimaldati tänu puudulikule regulatsioonile ja kontrollimehhanismile. On alusetu arvata, et kui kunagi varasemalt vaadati nendele tehingutele läbi sõrmede, et siis nüüd nagu poleks neil alust teha kontrolli. Kontrolli tegemist nõuab ikkagi Finantsinspektsioon ja kui nüüd tuleks välja edasi rahapesu vastaste meetmete mitterakendamine, siis arvatavasti võetaks litsents. Arvata et Transferwises see kuidagi teisiti on on suht sinisilmne

Vabandan, mu väide oli ehk eksitav. Pidasin silmas, et 2% teenib pank kui ta on andnud makseterminali välja ja seda maksavad kaupmehed kaardimakse pealt tõesti. 

See et sul on deebetkaart ja tasud sellega, selle eest ei saa sinu pank mingit tasu, rääkimata mingist 2%. Tõsi, pank võtab valuutavahetuse teenustasu 1%

Pangad teenivad terminalide pealt sellist %, mitte kaardimakse pealt

Revoluti ja N26 teemal- ma pigem mõtleks mille pealt need ettevõtted siis raha teenivad. Tasuta ja soodsalt on tore asju saada, aga keegi maksab selle kusagil kinni ikkagi. Või keegi tõesti arvab et keegi teeb seal tööd tasuta?

Kas mitte soe kliima just ei soodusta igasuguste viiruste levikut?

Kas on märgata, et lennupiletid on ka juba odavamaks läinud?

Seda reisikindlustuse poliisi on vaja tegelikult ainult juhul kui sind ilma selleta riiki ei lasta, viisat ei väljastata, ja ka auto rentimisel. Muudel juhtudel maksad alguses ise kulud ja küsid arved ning nende alusel kindlustus kompenseerib. Kui raviarve on üle 1000 euro, siis Swedi puhul tuleb võtta SOS Internacionaliga ühendust (seda teeb raviasutus), kes siis kontrollib ravi vajalikkust ja miks üle 1000 eurone arve. Kui kõik korras, siis saadavad nad raviasutusele kinnituskirja tasumise kohta ning küsivad selle omakorda Swedi kindlustusest sisse.

Peamine soovitus- kui tunned et miskit lendas vastu autot, siis see on 90% tõenäosusega lõks ja pead kindlasti edasi sõitma. Samuti pimedal ajal pole mõistlik inimtühja foori taha seisma jääda isegi punase tule põledes.

Neid mangosid saab vabalt Portugalist, Hispaaniast ja Itaaliast kaasa võtta, seal on need suht sama head

Kas Jordaania viisa saab siis lihtsalt piiril, kusagil saatkonnas ei pea seda ajama? Vaatan siin neid Ryanairi lende Vilniusest Ammani, hinnaks 40 eurot edasi-tagasi, tekkis väike huvi

Diskussioon on tekkinud tegelikkuses ju et erinevad inimesed väärtustavad erinevaid asju reisimise juures. Artikli kirjutaja väärtustab reisi kui protsessi, kui teenust, mugavust. Vastaspool aga sihtkoha võlusid, lendamine on lihtsalt punktist A punkti B jõudmine. Sama toimub ju ka igapäevaelus- osad ostavad omale auto, väärtustades rohkem auto omadusi, teised aga näevad autos pelgalt transpordivahendit saamaks punktist A punkti B.  Teine asi on see, et artiklist tundub, et tegemist on pelgalt nn. tööreisidega. Vaevalt et keegi puhkusereisidena nõnda palju aastas lendab. Kui sul on töö, kus palju lendamist, siis saad reisikulud ka ilusti ettevõtluskuludesse lükata ja lõppkokkuvõttes polegi asi nii müstiline. Muidugi need lennud ei saa sellisel juhul olla pelgalt Tallinn-Frankfurt-Vilnius, vaid jah pigem teistele kontinentidele

Teine teema on see, et ma pole kordagi kohanud Portugalis, ega ka Hispaanias, hotellipoliitikat kus letitöötaja saab pakkuda vähemalt sama hinda kui seda on booking.com-s. Jah, tal on alati õigus pakkuda 10-20% soodustust letihinnast ja see on ka kõik. Kui on hotellil väike täituvus, siis on juba hotelli marketingi pool vastavad hinnamuutused letti informeerinud

Väike info booking.com ja muude odavaimate vahendajate kohta. Olen töötanud aastaid tagasi Portugalis hotellides ja hotellipoliitika oli alati selline- kus polnud tubade kohta mingit eellubadust antud, siis parimad toad said need kes rohkem maksid. Alati jäeti umbes 5 premium-tuba letimüüki ja need müüdi õhtu jooksul letihindadega. Kes bronnis booking.com kaudu näiteks sai alati kõige halvema toa- tavaliselt kas siis hoovivaatega tuba, mürarikas jne.

Ausalt öeldes on Argentiga ka praegu väga heitlik. Lõuna-Ameerikas on hetkel aktiivne rahutuste aeg

Brasiilias on samuti omavastutus, oli mingi 600 eurot, ja seetõttu jäi meil omal ajal auto rentimata

Täna olin just Milanost Eestisse tulemas. Kõik oli ok ja tore kuni jõudsin lennujaamas Tallinna lennu väravani... Selline hall mass mis seal näha oli seismas, oli väga kurb. Inimesed närvilised, omakasupüüdlikud, mängivad meelega lolli, ei vabanda jne. Väga kurb

Huvi pärast sai Eesti Avisest küsitud pakkumist Sardiiniasse. 

Ja samuti selline vastus-

"Rendihinnas sisalduv avarii-ja varguskindlustus katab kõik autoga juhtuvad vigastused (kriimud, mõlgid). Kindlustus ei kata auto katust,põhja, klaase ja rehve. Klaasikindlustust saab eraldi juurde osta rendikontorist -10€/päevas."

Tekkis küsimus et kas Sardiinias üldse on autorendifirmat mis pakuks täiskaskot iga juhtumi kohta 0 omavastutusega, kus oleks kaitstud kogu auto, k.a. katus, põhi ja rehvid? Või ongi ainus variant mujalt eraldi võtta rendiauto täiskasko, kus kõik need välistused on kaitstud?

Nojah, mul tuli Sardinyalt selline e-mail vastuseks- "thank you for your email,
no I am sorry, we currently do not have any total coverage"