Lennu ärajäämise kompensatsioon

Tere Nimelt sai ostetud juuli kuus WizzAiri kaudu piletid Santorinile ning mõne aja pärast peale piletite ostu, broneerisin omale booking.com kaudu majutuse Santorinil(no refund policy) mis maksis ~300€. Augusti alguses tuli WizzAirilt meilile kiri, et teie lennugraafikut on muudetud(põhjust polnud, vaid et neil väga kahju jne). Esialgu pidi lend toimuma RIX 04.09 ja tagasi Santorini JTR 11.09. Nemad muutsid tagasilennu 04.09 peale, ehk siis sinnalennates peaksin kohe tagasi lendama. Lisaks pakkusid nad reroute(WizzAir kaudu) või 100% refund. Reroute puhul on ainuke võimalus et Santorini-Vilnius lennata, aga see kahjuks ei ole meie jaoks võimalus. Võtsin ühendust majutusasutusega, nemad ütlesid et raha tagasi ei maksta, et ainuke võimalus on kui tahate veel kuupäeva muuta, siis seda saadavuse alusel saab. Enne seda oli tehtud ka reisikindlustus, mille tingimuste kohaselt ei hüvitata lennu ärajäämisel midagi. Selle muidugi avastasime hiljem.  Küsimus on siis, et kas lennufirma peaks ise miskit kompenseerima? Või on see meie jaoks lootusetu case midagi tagasi saada kusagilt?

1
0

Muudatustest teatati rohkem kui kaks nädalat ette, seega mingit kompensatsiooni nõuda pole põhjust. Wizz pakkus raha tagasi või alternatiivseid lende, rohkem kohustusi neil ei ole. Kasutamata jäänud majutust ei kompenseeri vist üksi lennufirma ühelgi põhjusel.

Praeguses olukorras midagi tühistamisvõimaluseta broneerida on paras õnnemäng. Kui kindlustus ka seda ei kompenseeri, siis võta seda kui õppetundi järgmiseks korraks.

0
0

Kindlustuselt ei saa sa antud juhul ka midagi. Ehk ainult kindlustusraha tagasi. Nüüd võid arvutada kas tasub see reis Airbalticuga teha, lendab samadel kuupäevadel, või kirjutad selle 300€ korstnasse. Wizzilt võid küsida tagasilennu hüvitamist ja siis AB-ga selle teha. Aga praegusel ajal ei tasu mingil juhul tühistamisvõimaluseta majutust bronnida.

0
0

Nagu juba mainiti, siis ei lennu ärajäämise hüvitist, ega kasutamata majutuse kompensatsiooni lennufirmalt antud juhul ei saa. See näeb välja nagu klassikaline reisitõrkekindlustuse juhtum. 

Kui tohib küsida, siis milline reisitõrkekindlustus ei hüvita reisi ärajäämist? Lennuplaani muudatustest tingitud reisiplaani muutmisel reeglina kas ostetakse uued piletid (kindlustus hüvitab), või kui see on ebamõistlik, siis hüvitatakse kasutamata teenused.

1
0

Ilmselt reisitõrget ei võetutki, muidu vist kataks. Proovi hotelliga saada mingi kokkulepe, et lükkad bronni nt aasta edasi vms. Muidu jah koolirahaks.

0
0

Wizz-iga on ju üldjuhul nii, et kui neil lennud ikka sel ajal toimuvad saad valida ise uue aja 2 nädalat enne ja 4 nädalat kodulehel.  Sel juhul piletite hind ei muutu. Mõnikord tasub isegi lasta 120% raha tagasi kanda WIZZ-i kontole ja teha ise uus broneering täpselt nendele aegadele, mis sobib. Või ka siis teise sihtkohta. Santorini on Super, kindlasti tasub külastamist nüüd, kus meiesuguseid vähem.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased