Viimased kommentaarid

Koroonaviiruse kohta tilgub tasapisi uusi andmeid, mis peaksid murelikuks tegema: osadel inimestel kahjustab see pöördumatult kopse, osadel inimestel lööb närvisüsteemi ja tekitab erinevaid haigusseisundeid skisofreenia ja entsefaliidini välja. Osadele meestele tekitab selle läbipõdemine sigimatuse.

Stu, mõtle ka natuke. Haigus on kõigest paar kuud vana, alles mõnikümmend tuhat inimest üle maailma läbi põdenud, aga juba "kahjustab pöördumatult kopse", "tekitab skisofreenia", "mehed enam lapsi ei saa". Sellisteks radikaalseteks avaldusteks ei saa praeguses staadiumis lihtsalt olla mingit alust, nii et ära külva paanikat.

Ära ei võeta juhiluba, vaid juhtimisõigus. Tähendab ka võimalus mingi aeg juhtimisõigus saada.

Eeter on eeter, õuhka on eetri ja piirituse segu. Sina kutsu kuidas tahad.

Kõige tõhusamad ennetus- ja ohjamismeetodid, mida küll Terviseameti lehelt ei leia, on 80 kraadine viin või õuhka, kui õnnestub seda kuskilt saada. Tarvitada nii välis- kui seespidiselt.

E100 või E101 kui tahad Abu Dhabi kesklinna, E102 kui AUH lennujaama. Pilet 25 AED NOL kaardiga.

Kas vähemalt 14 päeva ette ei pea teatama lennuplaani muudatustest? Praegu peaks küll mingid hüved lisanduma.

See kindlustus, mis Põhja-Küprose piiril ostma pead, on meie mõistes tavaline liikluskindlustus ja korvab ainult teistele tehtud kahju. Enda rendiauto kahjud pead ise korvama.

Et asi aus oleks, paneks siis selle ühe Malta ajakirjaniku tapmisele võrdluseks ka natuke infot Egiptuse turvalisuse kohta.

https://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism_in_Egypt

Turiste on maha löödud ja õhku lastud ikka sadades, kui mitte tuhandetes.

Tranferwise toetuseks võin ka öelda, et 200€ väärtuses kuus olen saanud alati sulli saanud teenustasuta võtta, aga see ei kehti igas automaadis ja isegi mitte euroopas. Ei oskagi muud öelda, et lugege kirja mis kuvatakse ekraanil! Kui ei loe, siis saate isegi Poolas kütust tankides peksa.

Nojah, eks igaüks teab kuidas raha kulutab.

Endal on Gran Canarial Pluscariga ülihea kogemus. Maksin täpselt niipalju kui veebis broneerides näitas, täiskindlustus oli hinna sees ja ikkagi parim hind turul. Kohapeal oli tüüp autoga lennujaamas vastas ja mis kõige toredam, kasutasin maksmiseks prepaid Skrilli deebetkaarti (siis polnud veel ei revoluti, transferwiset jms ja küllap need kõlbaks ka) ning ei mingit kobinat selle kohta. Pärast jätsime auto lennujaama parklasse, võtmed kindlalaekas, nagu kokku lepitud ja sellega asi lõppes.

Pöial kisub krampi poolehoidmisest. Ära jäta jonni! 

Ümera ääres surnuks piinatud jalamehed on köömes sinu võitluste juures.

Lihtsalt infoks, et kaugematesse hotellidesse minnes tuleb nii Iisraeli kui Egiptuse poolel piiriületustasu maksta.

Ei ole asi tähtede suuruses. Rämpsposti vaatasid?

Kui klaviatuuril tühikuklahv katki on, siis Win10 annab võimaluse (settings - ease of access - keyboard) klaviatuuri ka ekraanile kuvada.

Halb päev, Veigo? Kes on käinud, see teab isegi kus asub. Ja kes pole, siis tal pole hotelli kohta ka midagi arvata.

Selle lennuga jõuad sa Kuubast väga kaugele.

"Elu on meie mõistes odav: supp 1-3, praad salatiga 4-7, õlu poes 1, viin-konjak kuni 5 euri."

Sa lasid end siis küll päris mõnuga "sõbramehelikult pügada". 

Kohtuotsus puudutas viimase lendamata jäetud segmendi eest trahvi nõudmist, mis on hoopis teine teema.

No kui maksad maandudes kiire passikontrolli ja uuele lennule minnes kiire turvakontrolli eest, siis peaks jõudma küll. https://www.eastmidlandsairport.com/at-the-airport/security-fasttrack/ Aga kas on mõtet? Kindlustus mahajäämist ja närve ei korva.

Ryanairil on ka "kahtlaselt soodsad" piletid, personal alamakstud ja pidevalt streigib, pilootidel karjääri üks alumisi astmeid, reisijate poolt enim kritiseeritud jne. Ometigi on 34 aasta jooksul kõik kliendid eluga maapeale tagasi toodud. 137 miljonit reisijat lendas nendega eelmisel ja umbes 150 miljonit tuleb sel aastal. Et siis umbes saja Eesti jagu. Palju meil aastas teedel surma saab? Kui oled juba eluga lennujaama jõudnud, siis statistika järgi ei juhtu sinuga enam suurt midagi.

Tead, kui just mingit enneolematut tungi päevadepikkuse autosõidu ja puuduliku mugavuse ja hügieeniga öömaja vastu ei tunne, siis jäta oma marsruudist osa välja. Võtke lennuk (ryanairi otselend nüüd saadaval) ja minge näiteks Viini. Tšillite seal mõnda aega ja siis sealt on kiviga visata minu erapoolikul hinnangul Euroopa üks ilusamaid linnu Budapest. Saab isu täis, istute lennukile ja paari tunni pärast kasvõi Pariis, Barcelona, Brüssel... Kasvõi lennukiga Bergamosse ja sealt juba rongiga Firenze, Veneetsia või kaduda ära Veronasse. Sealt edasi järved Garda, Iseo ja Como kõik rongiga sõites ja mugavalt mobiilipiletiga ostes käe-jala juures. 

Sai endalgi paar korda autoga proovitud ja siis sain aru, et lennukid ja randiautod või ühistransport on palju mugavamad. Eriti tänapäeval, kus iga asja jaoks on veebileht või äpp. Või lausa mitu.

Novaturase (tegelikult tegu leedu, mitte eesti reisibürooga) aktsiahind langeb küll poole aeglasemas tempos kui Thomas Cooki oma, aga erilist julgust see ei sisenda. 

Praegust reisiviisi määrav põlvkond on just see, kes on kasvanud netiajastul ja koos tiigriga hüpates, naudib vabadust, sealhulgas vabadust ise oma reisipäevi sisustada ning ei maksa büroodele liigutuste eest, millega nad ise mõne klikiga hakkama saavad.
Omaette kategooria on reisifirmad, kes pakuvad teenust, mida ise ilma erilise aja- või rahavõiduta kokku ei pane.
Novaturs see pole. Tegelikult kutsuks neid antiturismifirmaks. Tõenäosus, et pärast nendega reisimist pikemat aega kodust lahkuda ei taha, on päris suur.