Lennupiletid 1 ots või edasi tagasi?

Vbl targemad teavad: kas tasub osta Euroopa piires (Lufthansa, Lot vms) alati edasi-tagasi pileti, st niimoodi paketina tuleks märksa soodsam? Või ei ole vahet, võib ka vabalt võtta nt 1 otsa ühelt lennufirmalt ja tagasiotsa teiselt, vastavalt mida pakuvad?

Sõltub lennufirmast. Ryanair, AB, SAS enamasti pakuvad edasi-tagasi pileteid sama hinnaga mis eraldi ostes, samas Lufthansa, Swiss, vahel ka LOT on pigem edasi-tagasi eelistusega.

7
0

Iga kord tuleks üle vaadata ja hindu võrrelda. Vahel on edasi-tagasi soodsam, vahel eraldi ostes.

5
0

Ikka vastavalt sellele, mida nad pakuvad. Kui on kindel aeg ja lennufirma, siis tasub vahel ka üheks otsaks osta edasi-tasi pilet ja jätta tagasilend kasutamata. Näiteks Lufthansa/Swissiga on see mingist hinnast alates üsna levinud. Sellisel juhul tasub tagasilennuks panna mingi suvaline kuupäev 10-11 kuu pärast. Näiteks hetkel siis veebruar või märts ja kalendrist kõige odavam suvalise kuupäeva lend leida. Kui minekul on pagas vajalik, siis sellise fiktiivse tagasilennu puhul valid kõige odavama ilma pagasita võimaluse.

3
0

Aasta-paar tagasi käisin korduvalt Tenerifel. Minnes läbi Londoni, tagasi läbi Berliini. Kõik neli lendu ostsin eraldi, tuli kõige odavam, vist oli 330 kaks inimest käsipagasiga. Võrsluseks- Tez Tour pakkus pileteid kahele 1000+, Air Baltic küsis veel rohkem, tõsi küll, kohvritega, aga ikkagi palju, Finnair jäi kuhugi vahepeale. Lihtsalt otsida, pole välistatud, et leiab midagi soodsat.

1
0

Tavaline praktika on see, et edasi-tagasi tuleb soodsam kui eraldi osta üksikud piletid. Mõne lennufirma puhul on edasi-tagasi isegi odavam kui ainult üks ots.

Erandiks on näiteks Ryanair ja äkki veel mõned odavlennufirmad. LOTi ja Airbalticu puhul oli minu meelest ka üksikult osta üsna okei (ei olnud meeletu vahe), aga edasi-tagasi siiski veidi soodsam. Lufthansa puhul on minu meelest ühte otsa päris kallis osta. Nagu siin mainiti, tasub vaadata konkreetset firmat.

Ma ise olen kasutanud mõned korrad (Turkish Airlinesi ja Lufthansaga) multi-city varianti ehk lendad ühte kohta ja tagasilend teisest linnast/riigist. Pileti sai ikkagi nagu oleks edasi-tagasi lend. Miinuseks on see, et see nõuab rohkem piletite ja päevadega katsetamist.

1
0

Nagu teised juba mainisid, sõltub see konkreetse lennufirma hinnapoliitikast. Mõnikord erineb isegi samal lennufirmal see hinnastamine sõltuvalt sihtkohast.

Minu kogemusest (võrdlus suuna kohta):

- Finnair - vahet ei ole, kas one way või return;

- SAS - just ostan nende pileteid ja one-way on ca 25€ kallim (suuna kohta) kui edasi-tagasi ostes. Vanasti mäletan, et hinnavahet ei olnud, aga praegu on nii;

- Turkish Airlines - one way märkimisväärselt kallim kui return. Väga hea võimalus on multi-city piletid (kasutan seda sageli);

- LOT - one way on alati veidi kallim kui return, hinnavahe ca 20€;

- Lufthansa (sh teised LH grupi lennufirmad) - enamasti on one way oluliselt kallim kui return (kohati lausa nii, et one way on kallim kui kogu edasi-edasi pilet mõlemas suunas), kuid olen kohanud ka nö anomaaliaid mingite üksikute sihtkohtade puhul. Kahjuks pole suutnud tuvastada, millal neil nö sama hinnaga suunad on - varieerub vist sõltuvalt algpunktist või sihtkohast;

- KLM / Air France - one way suund on alati kallim kui return;

- Air Baltic - one way suund on alati mõnevõrra kallim kui return (ca 20€ vist kokku).

Teiste lennufirmade puhul peast ei oska öelda, vist oli ka Qataril ja Ethiopianil one way kallim suuna kohta kui return.

4
1
Lennupakkumised
Reisikaaslased