Malindo Air võimalusel vältige

Hoiatuseks Aasias reisijatele - võimalusel vältige lendamist Malindo Airiga. Ebameeldiv kogemus. Märtsis lendasime Turkishi ja Malindo koostöös pakutaval reisil Tallinn-Istanbul-Kuala Lumpur - Kota Kinabalu. Turkish sai hästi hakkama kuid Malindo lend hilines nii minnes kui tulles kolm tundi ja seetõttu jäime tagasitulles maha Istanbuli lennust. Ja need polnud ainsad hilinemised. Enamus nende lende hilines umbes kolm tundi ja seda ilma mingi erilise põhjuseta.
Ööbimise nad küll organiseerisid kuid teenindus lennujaamas oli vilets ja letti ees tungles pidevalt kari vihaseid lennust mahajääjaid. Meil tuli seetõttu kaks päeva Kuala Lumpuris veeta kuna järgmine lend oli täis ja kõik meist peale ei mahtunud.
Nendega lennates on kahe lennu vahe 3 tundi ilmselgelt vähe ja muretum on kasutada AirAsiat.

Sealkandis pole ka Air Asia hilinemine tund-poolteist eriline. Minu kogemuste puhul küll halva ilma tõttu.

Ilmselgelt tuleb endale rohkem varuaega jätta.

Ma lendasin just mõned nädalad tagasi Malindoga Ho Chi Minhist Kuala Lumpuri ja Kuala Lumpurist Balile. Mina vastupidiselt sain väga positiivse kogemuse osaliseks. Esiteks lennud olid ainult 2 ja 3 tunni pikkused, kuid mõlemal lennul pakuti kerget toitlustust. Lennukid olid uued ja neis olid meelelahutuskonsoolid, kus olid erinevad filmid. Lennud väljusid õigeaegselt ja pardateenindus kui ka maapealneteenindus olid suurepärased. Mina soovitaksin kõigile seda lennufirmat. Nii odavate piletite eest ei lootnud ma saada nii häid lennutingimusi.

Seda, kas lend hilineb põhjusega või ilma erilise põhjuseta, ei oska küll ükski reisija öelda. Sellist asja võib juhtuda iga lennufirmaga. Samas lennufirmapoolne hoolitsus ju toimis. Mitte, et ma Malindot siin kaitseksin, kuid põhjapanevaid hinnanguid ei saa nii kergekäeliselt loopida. Tuleb vaadata suuremat pilti.
Anxuu rahulolematus on aga igati mõistetav. Hilinemine jätkulennule ja asenduslennu päevi kestev ootamine on ka lennufirma hoolitsuse korral õudusunenägu. Aga see on paratamatu osa reisimisest. Isegi kui kõik on ideaalselt planeeritud, jääb viimane sõna ikka kas heale või halvale õnnele.

Aasias lendamisel peab arvestama, et igasugune hilinemine, eriti just regionaalsetel lendudel ja odavlennufirmadel, on üsna tavaline. Viimasel ajal tundub, et olukord vaikselt kuid järjepidevalt siiski paraneb. Võta seda kõike kui üht seiklust mida hiljem teistele rääkida:)

Malindo on odvalennufirma( nimetavad ennast küll "hübriidiks") ning isiklikult soovitan varuda nendega lendamisel aega. Samuti ka muude odavlennufirmadega kõikjal Kagu aasias.

Olen läbi elanud mitmeid kordi tundide viisi hilinemisi, enamjaolt ilma tõttu. Paar korda ka seepärast, et Balil või Lombokil möllasid vulkaanid.. Lennukid on pidevalt õhus ning ühe lennu hilinemine ilma tõttu tekitab paraja doominoefekti, pole mitte midagi teha.

Soovitan võimalusel maksta natuke rohkem(kohati ainult 10-20 EUR) ja valida rahvuslik lennufirma, kellele on customer service palju tähtsam.

Olen palju lennanud nii Aasias kui mujal, kuid selline kogemus oli esmakordne. Järelikult on mul varem lihtsalt vedanud. Lendude vahed olid piisavalt pikad, nii et sellist halba üllatust ei osanud ette näha. Kuala Lumpuris nende letis, kus probleeme lahendati, olid küll üsna tuimad näod, kes õnnetuid reisijaid lihtsalt ignoreerisid ja mobiiliga rääkides aega veetsid. Lennujaamas passides oli aega põhjalikult lennuplaane uurida ja nendel päevadel igal juhul valdav enamus Malindo lendudest hilines ja osad reisid olid tühistatud.
Peale Malindo hilinemiste läks meie reisil ka AirAsia lennuk katki ning ootasime jälle 3 tundi, kuid see oli vähemalt põhjendatud hilinemine.
Tore, et nad odavaid hindu pakuvad ja mõned lennud ka õigeaegselt toimivad, kuid meil järelikult ei vedanud seekord.
Ei välista, et kunagi soodsa hinna tõttu nendega veel lendama satun, kuid lennuplaan tuleb siis küll väga kriitiliselt üle vaadata.

Tripikad räägivad
Eesti suurim reisifoorum. Küsi siin oma küsimus või jaga häid soovitusi