Miks Ecolines piletihindadega petta üritab?

Vanast harjumusest tahtsin osta Ecolinest bussipiletid Riiga edasi-tagasi. Teiste firmade aegu ja hindu üldse ei vaadanudki, harjunud Ecolinesit kasutama. Vajalikul kuupäeval olid, nagu ikka, osadel aegadel kallimad hinnad, edasi-tagasi 33 eurot, teistel aegadel 24 eurot. Mulle sobival ajal oli soodushind, istekoha valikud näitasid, et nii tulles kui minnes bussid kõvasti pooltühjad. Kui hakkasin valitud piletite eest maksma, viskas programm äkitselt mind maksmisest välja, tagasi bussiaegade valikusse, ainult et nüüd olid KÕIK bussiajad täishinnaga!! Et lambist maksa vajaliku pileti eest pooltühjas bussis 9 eurot rohkem! Lasin veel mitu korda programmil uuesti otsida, ka teiselt IP aadressilt sisse minnes. KÕIK soodushinnad kadunud. Vihastasin ennast seaks, läksin LuxExpressi kodulehele, leidsin samade aegadega bussid, tegin ruttu LuxExpressi kliendikonto ja sain soovitud piletid soodushinnaga 27 eurot kätte! Tund aega hiljem olid Ecolinesi kodulehel soodushindadega reisiajad võluväel tagasi, aga firma ühest pikaajalisest kliendist tõenäoliselt jäädavalt ilma.  

Ju siis olid mingid it-probleemid. Aga ilmselt valavad Sinu pärast nüüd pisaraid:)

Ei näe selles pettust. Soodushindadega piletete arv on tavaliselt limiteeritud. Kui sa hakkasid ostma, äkki see oligi see viimane pilet, mida saab soodukaga. Jah, juhtus äpardus ning pilet ei saanud ostetud. Aga programm vajab aega, et näha ära, et pileti ostmine katkes ning uuesti see soodushinnaga pilet müügile panna. Kirjutan oma isiklikust kogemusest. Võib kuluda isegi pool tundi, et soodukaga hind taastuks.

Happyday, jah, kui oleks ainult sellel minu soovitud reisil hind kallimaks läinud, siis oleksin ise ka seda sama uskunud, aga hetkega olid KÕIK selle päeva reisid täishinnaga!

Aga miks mitte Ecolines supporti kirjutada ja oma mure ära kurta. Eks siis on näha, et kuidas nemad sellesse suhtuvad. Siis alles võiksid teha selliseid otsuseid, et kas liikuda teise firma kliendiks või mitte.


Üldistades, siis mulle tundub, et reaalsus on siiski see, et selliste case'ide puhul klient on pahane ja siunab mõnda aega, aga kui pahameel mõne aja pärast lahtub, siis hind paneb asjad paika ja ollakse jälle kliendid edasi.
Taolist "jonnimist" võivad endale lubada corp kliendid, kelle pahameel tõesti teenusepakkujat kuidagi mõjutab.