Mis toimub Airbaltic lennukitega?

Viimasel ajal on silma hakanud,et Airbaltic lendab eriti vanade ja inetute "saradega". Carpatair,air horizont? Flightradarist jälgides on nende lennukite vanus enamjaolt 30 aastat,see on ju juba kordades hullem valik,kui SmartLynx!( Airbalticul vanad fokker 100 ja boeing mudelid). Mis võiks küll olla põhjus,et kõige parema lennukipargiga lennufirma sellised isendid oma liinidele on paigutanud? Kolleeg lendas paar nädalat tagasi RIX-RHO-RIX.Minnes oli kenasti Airbaltic lennuk nagu tavapäraselt,aga tagasi tulles pidi see lennuhirmuga inimene end kaameks ehmatama,kui vastu vaatas 30aastat vana boeingu sara. Mõtlesin ka augustisse pileteid Euroopasse broneerida, kuid kuidas ma saan ometi kindel olla,et makstud raha eest ka õige teenuse saan? Piletid ei ole just eriti soodsad,et enda närvidega sellises vanarauas riskida(minus tõesti ei tekita usaldust). Valin alati oma lennud just lennukipargi järgi ning oleks tulipettunud ,kui nii juhtuks.Tundub,et tõenäosus on olemas,sest neid lennukeid paistab olema ikka rohkem kui paar tükki.  Keegi on ehk rohkem lennunduses sees ja teab millal oleks ohutu minusugusel pilet osta,et lennata 100% Airbalticu lennuga?

Endal pole küll AirBalticuga sellist kogemust olnud, aga lihtsalt huvi pärast küsiks, et miks peaks 30a lennukiga olema vähem ohutu lennata, kui eile välja tulnud lennukiga? Mudel, millega pole 30a õnnetust juhtunud sisendaks mulle teoorias küll isegi rohkem enesekindlust. Lausa lahedalt eksootiline vahel mõne vanema isendi peale sattuda.

3
0

Põhjus on kindlasti üks või mitu nendest, mis tekitavad probleeme hetkel kogu Euroopa lennunduses. Kõige õigemat vastust ei oska pakkuda, aga üks variant on, et puudu on vajalikest pilootidest ja pardapersonalist. Seega tuleb seda sisse osta ja seda saab teha vaid koos lennukitega. Lennukite enda puudust ma ei usu, aga samas tegutseb AirBaltic enamiku koroonaajast üsna suurelt, et riske maandada. Kui nüüd kõik plaanitud lennud ja sihtkohad ongi nõutud, siis võib äkki isegi lennukeid puud olla.

Ma planeeriksin reisi alates oktoobrist, et olla pea 100 % kindel, et lend toimub AirBalticu lennukiga.

0
0

AirBalticul pidavat olema probleem Airbusi poolse varuosade kättesaadavusega, mistõttu on ilmselt osade lennukite hooldamine ja käigus hoidmine problemaatiline. Üldine tarneahelate jama igal pool.

Muus osas nõustun, et lennuk, millel lubatakse ELis õhku tõusta, on ka ohutu.

1
0

Vatsel on õigus, siin on selle kohta väha detailsemalt kirjutatud..

Where airBaltic Is Flying Its Wet Leased A319 And Fokker 100 (simpleflying.com)

1
0

Ja siis lendavad Air Balticu enda lennukid wet leasei raames mitmeid SAS-i lende. Sama toimub ka British Airwaysiga, kus paljueid lende opereerib Finnair. Ongi operated by Finnair for British Airways.

0
0

Ma SAS-i streigiuudist kirjutades vaatasin SAS-i lende Arlandast. Päris palju jäi silma, et operated by AirBaltic. BT-le hea äri, miks ei peaks.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased