New Delhi

Lähme paari nädala pärast omal käel Indiasse ja üks pikk päev on Delhis (6:00- 22:00) Hakkasin mõtlema, kas oleks mõistlik võtta giid et näeks rohkem selle ühe päevaga, või piisab sellest et rentida lennujaamast auto juhiga terveks päevaks? Näha tahaks ikka põhi vaatamisväärsusi ja kindlasfi turul sooviks käia

Soovitan külastada õhtul Karol Baghi turgu ning Akshardhami templit. Ma arvan, et giidi olemasolu pole vajalik. Otsid ise välja mida vaadat tahad ja ütled rikshajuhile kuhu minna. Lihtne ja odav.

0
0

Aitäh. Kas on veel mimgi koht mida kindlasti võiks/peaks nägema. Ja kas sa soovitad lihtsalt taksoga linna sõita või siiski terveks päevaks juhiga auto?

0
0

 Khari Baoli spice market kindlasti.

0
1

Delhis on hea liikuda metrooga, saab enamuse vaatamisväärsuste juurde ja ei pea ummikutes istuma. Üks liin tuleb ka ilusasti lennujaama. Tee endale kaart selgeks mida tahad vaadata ja lõbusat avastamist. Kui metroos on rohkem rahvast siis tasub asjade suhtes tähelepanelik olla. Minu seljakott proovis üks sari alt tulnud käsi avada. Kui kurja nägu tegin, läks ruttu minema.

Ja spice market oli vaatamist ja nuusutamist väärt.

0
0

Akshardhami templit soovitaks mina ka. Kesklinnas väärib külastamist ka Red Fort, seal samas lähedal ka turg. Kui aega üle, võib käia ka India Gate juures. Ringi liikumiseks saab kasutada metrood, New Delhi metroo on täitsa ok ja kiire variant, siis ei pea ummikutes ka passima.

 Takso tellimiseks soovitan kasutada Uberit, siis ei saa petta, minu üllatuseks olid Uberis isegi rikšad saadaval.

0
0

Delhis võiks soovitada päris mitme päeva jagu vaatamist. Väga palju sõltub muidugi huvidest. Kui hakata meenutama, siis äkki Humayuni tempel, mis on Taj Mahali inspiratsiooniallikas. Siis Qutub Minar. Metroo on tõesti väga mõistlik liiklemiseks. 

Mainitud Karol Bagh pole üldse paha - selline ehe India, kus pakutakse vürtside saateks sokke ja veel rohkem sokke. Või, kui nendest huvitatud pole, siis aluspükse komplektides kahesajaks eluks.

0
0

Lennujaamast linna sõitmiseks on metroo tõesti kõige mõistlikum. Linnas saab punktist A punkti B kõige mõnusamalt rikšaga, neid saab ka Uberi kaudu tellida. Alternatiiv on kasutada Ola äppi, neil on ka fikshinnaga pakette, hinnaklass nt ühele autole 6 tunniks ja 60 kilomeetriks ca 15€

0
0

Rikša metroopeatusest punkti A sõitmiseks. Mujale metroo, puhas ja viisakas.

Rikšas tuleb tingida nii, et omal ka häbi. Turul ka

0
1

Nii palju kaslikku infot. Aitäh

0
0

Jõudsin just eile Indiast tagasi ja paar nõuannet oma kogemuste pinnalt: 

+ e-viisaga riiki saabudes tuleb valida e-viisa sildiga passikontrolli laud. Neid on lausa kümmekond, aja säästmiseks tasub minna kõige tagumiste juurde, kuna enamus tulijaid jääb esimeste laudade juurde sabasse seisma; 

+ lennujaamas tasub esimese asjana teha internetikaart. Saabuvate lendude saalis on Airteli putka, kust saab 630 ruupia eest 1,5 GB/päevas kaardi, mis aktiveeritakse paari tunniga. Kaardi eest tasudes tuleb ettevaatlik olla, maksta saab vaid sulas ja meil 'unustati' 500 ruupiat tagasi anda, õnneks saime kohe jaole. Ei tea kas solvumisest, aga seepeale teatati et meie telefonidele SIM kaarti teha ei saa, mispeale tegime linna minnes esimeses esinduses Vodafone kaardi hinnaga 490 ruupiat. Seega kui lennujaamas liig pikk saba või muid probleeme, siis saab teha ka linnas, veel aasta eest oli see üsna vaevaline, aga nüüdseks on kõik operaatorid kasutusele võtnud turistikaardid, mis tehakse üsna ruttu, ca 20 minutiga ja aktiveeritakse tunniga; 

+ kesklinna tasub sõita metrooga, väljub iga 10 min järel ja kesklinna 19 min sõitu, pilet alla euro. Lennujaama metroo juures on ka pagasihoid; 

+ kesklinnas ringisõitmiseks rikšad. Õiglase hinna saab teada Uberi või Olacabsi äpist, millega saab ka rikšasid võtta, nt Chandri Chowki metroojaamast Humayuni hauakambri juurde (8 km) on 120 ruupiat ehk ca 1,5€. Kes viitsib, võib rikšajuhtidega kaubelda, meie ei viitsinud, seda enam et tavaliselt lõppes see ikka mingi mangumisega tripi lõpus (stiilis öösõit/nädalavahetus/püha/ametiühing/keskkonnakaitsetasu/valestimõistmine jne jne), samas kui Uberi/Olaga seda kordagi ei juhtunud; 

+ reisil kasulikeks äppideks on lisaks Uberile/Olale veel Makemytrip (nende mobiiliäpi kaudu saab nt broneerida puhvetlõunaid/õhtusööke hotellides, majutust, pikaotsataksosid, ürituste pileteid jne. Pisut probleemne oli vaid äpis maksmine, lõpuks see Paypaliga õnnestus), Getyourguide (saab broneerida nt slummiekskursioone, kokandusklasse jne), Trivago (majutuskohtade hinnavõrdlus); 

+ Indias on krooniline väikeste rahatähtede (10/20/50/100 ruupiat) puudus, seega püüdke neid hoida kui kätte satub. Ka automaadist raha kättesaamine võib vahel keeruline olla, tihti sularaha otsas; 

+ silm tuleks peal hoida poliitilisel hetkeolukorral. Detsembri lõpus olid Delhis moslemikogukonna protestid kodakondsusseaduse muudatuste teemal, sel puhul olid paljud metroojaamad suletud, suured ummikud ning mitu meeleavaldusi pildistanud välismaalast saadeti riigist välja. Vahelduva eduga kestavad need tänaseni, ise nägime üht 500.000+ osalejaga rahulikku meeleavaldust. Ei midagi hullu, aga tasub kohapeal hetkeolukorda uurida, muidu võib näiteks linnast lennujaama olla keeruline tagasi saada; 

+ siseriiklikel lendudel võidakse küsida krediitkaarti, millega lend broneeriti. Meil tekitas see lennule registreerides ärevust, kuna kaart oli vahepeal aegunud ja välja vahetatud, õnneks kinnitusmeili näitamisega asi lahenes, aga valmis tasub olla. 

Vist sai enam-vähem kogu oluline info. Mul jäi reisist ka 2 SIM kaarti üle, kehtivus peaks olema veel kuni 25.01, kes lähiajal minemas, nendele võin kaasa anda.

2
0

Oh tänan Buldooza nii informatiivse vastuse eest. Me lähme 21.01 ja just esimesel ööpäeval vajamegi interneti Delhis. Järgmine päev oleme Goal ja seal saame hakkame ööbimis kohtade internetiga.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased