No otsingust ei tule !

Minemas Taisse Finnairiga ja küsimus selline kas on normaalne lennuk ? Ma mõtlen istmevahed normaalsed, kuna olen pikk inimene ja jama kui jalad krõnksu jäävad. Tänan ette ja loodan et saan enne vastuse kui Veigo selle ära kustutab.

Googelda- lennuki mark millega Finnair Bkk lendab on Douglas MD-11. Mina ise olen 180 cm pikk ja seda ca 10 h lendu economy klassis talun alati suurepäraselt.

Istmevahed on normaalsed, pole häda pikal inimesel midagi, ainult pikk istumine on pisut tüütu. Võta nende poolt pakutavat veinikest (õlut) ja tekita hea öine uni...

sõltub muidugi inimesest aga on ikka suht kitsas tegelikult küll ,32cm on istmevahe, eriti kui ees olev isik tooli alla laseb,samuti kui istud kahe inimese vahel toolil on ka suht ebamugav

Tänud Teile . Ehk elan üle, kuigi olen peaaegu kahemeetrine.

Olen korduvalt Finnairiga lennanud nii Bangkoki kui Shanghaisse. Neil on väga normaalsed istmevahed. Olen ise 180 pikk, ja minu jaoks seal probleeme ei tekkinud. Jalad muutuvad pikkadel lendudel raskeks, ja istumine kohati ebameeldivaks alati, vaatamata istmevahe pikkusele. Selle vastu aitab natuke liikumist, ja ka see, kui jalanõud jalast võtta. Või siis ostad kohad business klassi :)))
Aga jah, suht normaalsed istmevahed on. Pluss nad on vahetamas just nüüd oma lennukeid moodsamate ja uuemate vastu. Või siis ikka uuemate ja moodsamate :)
Bon Voyage ja Sawadee Krab ;)

Kui sa oled kahe meetrine, mis on ju Euroopas täitsa tavaline meesterahva puhul, siis palu endale koht lennukis vahekäigu kõrvale. Saad natsa paremini ennast tunda. Midagi pole parata, ka lennufirma tahab teenida. Turistiklassi pileti pealt neil eriti kasu seal ei tule, ja enamuse lennu sissetulekust maksavad kinni äriklassi reisijad. Eriti pikkade reiside puhul. Niisiis on kohatu nõuda turistiklassi äriklassi istmevahet. Finskil on see normaalne. Isegi parem kui Lufthansal. Mina eelistan Thai Airwaysi muidugi, sest nende teenindus lihtsalt ei anna mulle võimalust meeldegi tuletada mingit istmevahe probleemi :)
Eelmise kirja auror, ehk Bon Voyage ja Sawadee Krab :)

Peaaegu kahemeetrisele jäävad köik finski tavaklassi paigad väikeseks. Ainus pääsetee on töesti kas bisnesklass vöi siis exit-paik. Ja kui veel jalad kurgus ca 11 h lennata.....

Broneeri internetis endale kohad, vasakul pelleri kõrval on ruumi ka pikutamiseks, vist rea number peaks olema 42.

Nu jah , aga ma olen paketireisija ja ma ei saa sinna äriklassi. Aga eks ma ela üle (istun püsti-:)) ).Tänud Teile . Osa ütlevad et ruumi on ja osa et pole ruumi, no võtame siis Harju keskmise ja proovime järgi.

Olen 190 pikk ja korduvalt kasutanud seda lendu. Ei ole probleeme, jalad kurgu all küll istuma ei pea:)

Minek siis Lufthansaga Frankfurt-Bangkok, lennuk Boeing 747-400. Ehk jagaks keegi kogemusi ka selle lennuki ja Lufthansa pardateeninduse kohta? Lend öösel. Aitäh!

Istmevahe pole nii lai, kui Finnairil, aga muidu on normaalne. Teenindus hea ja meeldiv.
Istmetel on üks hea "tehniline" asi, et peatugi liigub, ja sellel on kõrval sellised klapid, kuhu pea toetada, et ei vajuks kõrvalistuva inimese sülle :)))
Lõpude lõpuks on see ainult 10 tundi lennata. Vahest on tööpäev palju piinarikkam kogemus.

võta unerohi sisse
;)
ise olen 182 pikk aga ikka päris jama on seal olla
:)
aga kui mõtled et lähed taisse ununeb see värk

Helsingist Phuketti, kuidas selle lennuki istmevahed on, oskab keegi kommenteerida? Sellisega ise reisinud ei ole.

on vahedeta, justkui üks suur lavats kus kõik on rätsepistes ja mediteerivad - kukume alla-ei kuku alla.

757-200 kasutab ka Türkmenistan Airlines, ei saanud mina aru et oleks vähem või rohkem ruumi kui muudes lennukites (ntx 737-800). Kõigis on ühtemoodi vähe, ise 189 ja suht pikkade jalgadega.

lähen 21.nov Finnairiga lennuk B757 ,mida see tähendab ei tea;) vahemaandumine indias Ahmadabadissa seal vist suht algeline see värk, poode vähe ja kui onnestub saada m6ni coca siis maksab kindlasti 2 eurot pudelisuurusest olenemata:)
olen kuulnud jutte aga eks saab nyyd ise kogetud siis olen targem, väike hirm on sees kuidas see pikk lennureis ära kannatada.
olen ka seda kuulnud, et unerohtu ei tohiks v6tta, miks? ei tea?

B757 on Boeing 757 - http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_757

Aga 2 eurot Coca eest transiittsoonis on ju odav. Võrdluseks eilne seis Guangzhou lennujaamast - kohvi 78 CNY (120 eek).

on lennuväli suuri kotkaid täis ja meile sattus vahemaandumisel, lennul Malaisiasse, üks neist õhkutõusmise hetkel mootorisse. Lennu õnnetusest jäi vähe puudu. Panime lennukiga üks külg ees tõusuraja lõppu välja. Lennuk kaput, sellest enam sõidulooma polnud. Helsingist saadeti järgmine päev uus lennuk meid edasi toimetama. Selline tunne, et peale Finnairi seal ükski mõistlik firma vahemaandumisi ei toimeta. Tallinnas aetakse ka varblased lennuvälja territooriumilt minema, seal ilmselt India värk, kohalikud pole loetud ja Soomlane pole tõsine reisija. Miks Finnair seal toimetab jääb arusaamatuks.

Kui suurem huvi lennukite väljanägemise, sisu jms. vastu siis hea pildiraamat huvilistele: http://www.airliners.net/