Oleks vaja abi rekkajuhtide tutvustega!!

Oleks sõbrannaga plaanis augustis sõita Prantsusmaale ning kaalume siin varianti, et kas mõne kindla rekkajuhiga või igati kallima variandiga - lennukiga.
Seega paluks abi, kellel mõni tuttav rekkajuht teada ning kellel oleks umbes sarnane sihtpunkt.
Igasugused nõuanded oodatud!!

Lihtsalt teadmiseks, et reakkajuht ei tohi peale võtta kahte kaasreisijat, sest tal on ainult üks koht peale enda ja teda ähvardab tõsine trahv kui ta sellega vahele peaks jääma.
Aga milles probleem on, et lihtsalt vanamoeliselt hääletada ei saa, et lähed tee äärde ja ajad käe püsti, Prantsusmaa on ju lihtne koht kuhu jõuda.

Prantsusmaa on suur ja lai, kuhu täpsemalt minek, raske muidu lennuki-nõuannet anda ju.

See teadmine kahe kaasreisija kohta nii palju, et täitsa teadlik, kuid neid erandeid on teinud nii mõnigi rekkajuht...
Ning vanamoeline hääletamine pole üldse mingi probleem kui välja arvata, et meie mineku ajal on jäänud 3-4nädalat septembrini, kuid me veel õpipoisid, seega ajalimiit täis ning tahaks ikka Prantsusmaaga rohkem tutvuda jõuda...
Oleks plaan muidu Lõuna - Prantsusmaad just avastada,
Provence oleks näiteks üks paik,
kuid samas ei oleks mingi probleem kui lennuk lihtsalt Pariisis peatuse teeb,

:)

Tavaline rekka sõidab ühe jutiga max 800-900km ja siis passite järgmised 15h rekkameestega kuskil kiirtee-äärses parklas ja ei liigu meetritki, ja kui veel pühapäev ette jääb siis ei sõida rekkad üldse. Ühe rekkaga (või paarimeestega) sõitmine pole kiire meetod kuskile jõudmiseks. Panustage sõiduautodele kui kiire on, ööpäevas 1500km läbimine pole probleem ja eriti püüdke autosid mille numbrimärgid on õigesse suunda jääva maa omad ja bensukas minge nendega otse rääkima.
Minu näide on, et rekkaga Bordeauxist Saksa-pool piirini kolm päeva ja pool neljandat kah. Samas teine kord Kaunasest Rotterdami ühe sõiduautoga non-stop sõitu 19 tundi. Mõlemad lõigud on 1700km.

Su jutul võib olla tõesti hea point,
mis paneb asja isegi kaaluma.
Kuid on ju risk, et meil ei tule seda sõiduautot, kellega läbiksime teekonna kiiremalt...
Samas on risk alati kõigega.
Aga et kas Sul näiteks pole kogemusi soodsamate lennupiletite väljaotsimisega, millega seoses oskaksid paar head nõuannet jagada? :)

Lõuna-Prantsusmaale augustis odavalt ei saa, tegin just sellekohast uurimist mõned päevad tagasi, min ca 1800eek/ots. Muidugi on võimalus, et nii head autot ei saa, aga sellegipoolest liigub pidevalt hääletades hulka kiiremini kui ühes rekkas istudes.

Rekkameestel on oma foorum, sinna tee end kasutajaks ja riputa soov üles. Ehk pole veel hilja.

Mis oleks see foorum. Tunnen huvi kuna oleme siirdumas Maribori, Sloveenias ja Graz jääb kõigest 55 km kaugusele, seega peaksid Itaaliasse ja Itaaliast tulevad rekkad suht lähedalt mööda sõitma. Lähikuudel tuleb mitmeid kordi Tallinn- Maribor- Tallinn marsruudil liikuda. Oma autod ja matkabuss tuleb sinna saada ja siis tühjalt tagasi. Äkki keegi suudab aidata.

No aga Ryanairiga Gironasse ja sealt pole prantsusmaa enam kaugel. Maanteeni on mõnisada meetrit, seal ajad näpu püsti ja peagi kohal.

Girona jääb Mariborist ikka väga kaugele. Prantsusmaa jutud olid ju 2008 ära. Nüüd on küsimus Tallinnast Itaaliasse liikuvatest rekkatest, kes läheks läbi Mariboru või Grazi.

Vana teema küll, aga sooviks ka teada. Mul oleks vaja jõuda Kesk-Euroopasse või lõuna poole. Ma vist ei oska otsida, aga mis oleks see rekkajuhtide foorum muidu? :)