Osturalli & laevapiletid Helsingisse.

Nonii, jäi kuskilt silma Lindaliinide kampaania seoses Kaubamaja osturalliga - edasi-tagasi pilet kõigest 200.-! Üritasin otsingut kasutada ning ka nende kodukalt midagi täpsemalt teada saada, siiski jäi mõni küsimus lahtiseks. Kui keegi oskab aidata, siis laske tulla, oleksin väga tänulik!

1.Mitu piletit võib üks inimene korraga osta? 2. Kas piletid tulevad kohe nimelised (ma ei tea oma reisikaaslaste isikukoodi peast) ? 3.Kas piletit ostes peab reaalselt midagi osturallilt ostma ka? Ja kui, siis kas selleks on mingi alampiir summa suhtes määratud? 4. Kes varem soodsat võimalust kasutanud - kuidas seal teiste ostjatega lood oli? said piletid kiiresti otsa (enamusel just palgapäev olnud jne)? Pakutakse ka varianti Linnahalli kassast osta - oleks see kindlama peale minek kui Osturallilt ostes? 5.Kui sõiduks läheb siis võib selleks olle ükstaskõik milline nädalapäev? )Eelmise sooduka kohta leisidn puudulikud tingimused, milles räägiti ainult kellaaegadest.

Vastata võiksid ka need, kes on ostnud näiteks lennupileteid osturalli kaudu, põhitingimused (kogus, osturallilt millegi ostmine) peaks Kaubamaja partneriteln siiski ju sarnane olema..

Väga vabanda, kui see teema on siit juba läbi jooksnud, mina igaljuhul otsingust oma küsimustele vastuseid ei leidnud, aga aeg juba hiline ja unemati istub õlal.

Tänud :)

Ilusat sügist soovides, Nele.

Ma ostsin suvel netist sama pakkumisega piletid. Aga põhitingimused peaksid samad olema. Piletite arv ei ole piiratud. Piletid olid nimelised, isikukoodi pole vaja, piisab sünniajast. Osturallilt ei pea midagi muud ostma, Lindalinel on eraldi laud, kust pileteid müüakse. Kindlasti on ostjaid omajagu, samas Lindalinega on see risk, et kui ilm on niru, siis nemad on esimesed, kes ei välju. Ja nende pileteid ei saa ühegi teise laeva/katamaraani peale ümber vahetada. Nii, et kui hommikul jõuate ilusasti Helsingisse aga õhtuks tõuseb torm, siis on teie asi, kuidas koju tagasi saate. Sõidupäeva osas ei olnud mingeid etteantud reegleid, vaid see nõudmine, et hommikuse väljumisega Tallinnast lahkumine ja õhtusega tagasi.

Suur tänu :) tegin põhimõtteliselt ise omaalgatuslikult samad järeldused, aga tahtsin targemate käest üle küsida. Ei viitsiks eriti hommikul nii vara ainult selleks ärgata, et pika ninaga jääda. Loodan, et ilmad on sellel ajal normaalsed, aga samas on sügis ka tuntud oma "armsate" sügistormide poolest. Üritan kiirlaeva välja kannatada, suure laevaga oli veebruaris natukene raskusi, aga pole hullu!

eelnevale võin täpsustada, et Osturallil müüakse kuponge, mitte pileteid ja need EI ole nimelised. Kupongiga on see lugu, et nende alusel peab kindlasti oma sõidu ette broneerima. Ja see, millistel päevadel ja millistel väljumistel nad kehtivad, on LindaLine kodukal kenasti kirjas.

eks see üks reklaamitrikk ole. suvi läbi ja veel pool septembrit müüdi pileteid sama soodushinnaga. kuna neid ilmselt eriti ei ostetud, siis loodetakse neid nüüd pähe määrida. tiiburlaevad on väga väikesed ja reisid jäävad päris tihti ära (laev ei välju, kui tuul üle 15m/s või lainekõrgus 3m). see, kas laev väljub või mitte, saad tihti alles sõidupäeva hommikul teada.

siinkohal ei saa mainimata jätta, et läksin ka ise kevadel osturalli ajal nende kampaania õnge ja ostsin 275.- sooduskupongi.. kahjuks ei ole mul õnnestunud seda siiani ära kasutada kuna iga kord olen hommikul sõnumi saanud, et laevad ei välju.. ja nii on juhtunud vähemalt 3 korral. isegi südasuvel ei väljunud. ma ei ole kunagi lindaliiniga sõitnud ja ilmselt ei sõida ka kunagi.. lisaks sellele, et laevad tihtipeale ei välju, ei pakuta ka võimalust koostööpartnerite laevadega sõita (tavapileti puhul nad seda vist pakuvad). nii ei olegi minul muud üle jäänud kui iga kord viimasel hetkel hoopis nt tallinkile pilet osta.. ühel korral juhtus isegi nii, et sain hommikul sõnumi laeva mitteväljumise kohta ja kui olin end järgmisele Tln-Hel väljumisele ümber broneerinud, siis mitteväljumise kohta sõnumit ei tulnud. sõitsin siis taksoga linnahalli sadamasse ja oh üllatust - laevad siiski ei välju. ja põhjus miks mulle sellekohast sõnumit ei tulnud oli imelihtne - broneeringut teinud neiu oli kogemata muutnud minu lõunase tln-hel sõidu hoopis hel-tln sõiduks ja kellaaeg oli ka hilisõhtune.. olen lindaliiniga ka ise sel teemal suhelnud ja lõpuks isegi raha tagasi nõudnud (mitte, et oleks suur summa, aga juba põhimõtte pärast), aga raha tagasi nad muidugi ei maksa. nii et mõelge tõsiselt kas te olete valmis sellisteks "seiklusteks" või soovite kindlamaid viise tln-hel vahel sõitmiseks.

Minul on küll positiivne kogemus, ise käisin mais selle "kupongiga" ja kõik laabus väga hästi, õnnestus esimese korraga kohe sõita. Aga mida sügise poole, seda suurem on muidugi ärajäävate reiside tõenäosus.

olen neid iga kord ostnud ja pidevalt sõidan, kuna soomes käimist palju. pole mul veel seda juhtund et sõit ära jääks...

mina käisin ka kevadel selle kupongiga Soomes ja pole midagi kurta. See praegu ostetud kupong kehtib muide kuni 31.05.2008, seega saab ka järgmine kevad seda kasutada.

Pilet piletiks, aga alati on suur risk, et laev ei lähe kas ilma või tehnilise olukorra pärast välja.. Tasuks enne mõelda, kas osta 200 eek odav pilet ja tormi korral osta uus teises firmas või osta kohe edasi-tagasi pilet mõnes teises ettevõttes ja olla kindel, et reis saab toimuda.. mis sest et kallim on - kui aga Linda ei sõida, siis läheb "pilet" kallimakski... nii et kas kohe natuke rohkem.. või kui ei vea.. siis hiljem ülipalju

Nojah, ostsime siis pileti ära. Plaan minna 10. novembril, eks varem tuleb ilmateateid hoolikalt jälgida, sest vabu päevi ei saa nii kergelt. Kuna pole tööreis ega vältimatu käik põhjanaabrilte juurde, siis ilmselt pole hullu kui laev ei välju. Loodame ikka parimat :) Kuigi jah, seoses tänase tiba suurema tuulega on lindaliinid oma väljumised tühistanud, kõik muud tiiburid aga sõidavad. Huvitav kuidas teised firmad siis saavad väljuda, aga nemad mitte?

Kulla stelley, esiteks on tiibureid vaid üks - LindaLinel Jaanika. Ülejäänud kiirlaevad on katamaraanid. Teiseks näiteks SuperSeacatid ja NordicJeti katamaraanid on tunduvalt suuremad, kui LindaLine Merilin, seega taluvad nad ka kõrgemat lainet ja sõidavad tugevama tuulega, kui LindaLine laevad.

Täpsustuseks, et SuperSeaCat on monokerega kiirlaev, mitte aga katamaraan :), ehk siis tavaline laev, kuid tugevamate mootoritega (suurem veeväljasurve). Ja praktika on näidanud, et SSC on viimane, mis tühistab oma reisid.

kliendid (nagu ka teiste tiiburite/katamaraanide)- kui neil on väljaostetud (makstud) piletid - broneeritakse alati ümber teistele laevadele, kui väljumine jääb ära - ei jää sõit sõitmata:) Kiirlaevadest Superseacatile või Starile (see ju "sõidab iga ilmaga").

Kampaaniahinnaga ostetud pileteid ei broneerita ümber teistele laevadele.

et nagu juba eelpool kirjas, ei broneeri LindaLine tõepoolest kampaaniahinnaga piletaid ümber ja tavahinnaga piletid broneeritakse üldjuhul ümber NordicJetile.

Kahjuks on jah õigus viimastel - kampaaniahinnaga on Su oma asi kuidas Soomest tagasi saada. Ja sellisel juhul ei ole enam ka Nordicult ega Seacatilt tavaliselt võimalik saada mingeid soodushindu vaid maksad ennast koju saamise eest suht segaseks. Parem sügishooajal Linda kampaaniaga mitte riskida.

Olen ise kenasti reisinud LindaLiinidega, kuid tänane olukord oli küll vägagi ebameeldiv. Ostsin kuu aega (13.aprill) tagasi sooduskampaania käigus 2 piletit Helsingisse. Broneerisin kohe tänaseks (5.mai) reisi. Peale seda kadus ära mul rahakott, kus sees olid ostutšekid. Ma ei hakanud muretsema reisi pärast, sest broneering oli tehtud ja broneeringu number olemas. Täna laevale minnes selgus, et mind ei lasta laeva, kuigi mul on olemas broneeringu number ja isikuandmed nende süsteemis. Lükkasin broneeritud reisi siis edasi järgmisele nädalale (13.mai), et tulla täna koju ja võtta välja Internetipanga väljavõte sellest, et Osturalli ajal ostetud piletite eest olen maksnud. Helistasin LindaLiini, et selgitada oma olukorda ja mulle öeldi, et see pole mingi tõestus ja ma võin võtta ühendust e-maili teel LindaLiini juhatajaga. Kirjutasin oma olukorrast ja vastuseks tuli napisõnaline kommentaar, et jah kahjuks ei ole võimalik ilma ostutšekita reisida, kuna need ei ole personaalsed ja pangakonto väljavõte ei tõesta midagi.

Sai helistatud ka tarbijakaitsesse ja sealt vastati, et Internetipanga väljavõte on dokument, mille alusel firmad, kes hoiavad oma kliente ja on viisakad, teevad toiminguid/tühistamisi jms. Kahjuks AS LindaLiinid sinna alla aga ei kuulu!

Klienditeenindus nii sadamas kui ka telefonis on LindaLiinil täiesti puudulik!