Kutsuksin trip.ee'd üles panema üles täiesti uut rubriiki, kus oleks välja toodud "negatiivsed" võis siis lausa petturist reisifirmad. Ühesõnaga siin hiljuti sai lugeda et mingi Indiasse viiv reisifirma oli teinud ähmast reklaami. Siis on ka teistel lugejatel tore lugeda - keda usaldada, keda mitte!
Minu arust ei ole see täiesti uus rubriik. Paremal tulbas on reisifirmade link ja seal all jookseb üsna palju infot küll petturitest, pankrotipesadest ja ka tublidest reisifirmadest. On ka soovitusi, kuidas reisifirmade majanduslikku tausta uurida jne. Ei tea, kas on mõtet lausa uut teemat luua. Kui keegi on lüpsta saanud, siis niikuinii jõuab see inf kiirelt tripi esilehele.
Pettunud12-le. Palun täpsusta, milles oli probleem, siis teavad ka teised hoiduda. Ise käisin nendega Goas 2 aastat tagasi ja ei oska midagi nuriseda. Hotell vahetati enne reisi välja põhjendusega, et ei ole sobilik nende klientidele ja pakuti asemele pisut kallimaid hotelle sama hinnaga. Dzunglituur oli väga hästi korraldatud - 2 päevaga nägi palju huvitavat ja sai ka elevandi seljas sõita, soovitan soojalt seda ekskursiooni.
Teen tagasihoidliku ettepaneku seoses selle teemaga. Nimelt kui mõne reisikorraldaja, vahendaja vms kohta kriitikat avaldada, siis võiks seda teha nii, et lisada alati ka pikema kirjelduse sellest, mis siis konkreetselt valesti läks, milles pettus seisnes või millega rahule ei jäädud.
Ühelauselised mõtteavaldused stiilis "X reisibüroos töötavad petised", või "Y reisikorraldaja ei kõlba kassi saba alla ka" ei aita paraku inimest, kes omale reisi plaanib või otsib, mitte kuidagi.
Sellel teemal on siin ennegi juttu olnud - kui kellelgi on kellegi (sh reisibüroode) vastu kriitikat, siis:
Sel juhul on Teie kriitikal jumet. Muidu võib seda vabalt laimuna klassifitseerida.