Kas teil on ka olnud juhuseid, kui Ryanair lennule ei saa internetis registreeruda? Mingi nende kodulehe viga, et alaealine loetakse täiskavanuks, kuigi eraldi infos on lapse sünniaeg õige. Tallinna Lennujaamast öeldi, et kohapealne chek-in maksab 55 euri inimese kohta. Helistasin korduvalt erinevatel numbritel Ryanair, sealt paraku sain telefoni otsas ainult Beethoveni 9. sümfooniat kuulata, 15-minuti jooksul keegi telefoni otsa ei ilmunud. Abi ja infot ei kuskilt.
15 min on olematu ooteaeg lennufirmadega :) Kui tunniga pole liinile saanud, siis on juba teine lugu. Ryanairil on toimiv online chat olemas. Sealt tuleb saada robotist mööda teenindaja ootejärjekorda ja siis läheb muidugi ka rohkem kui 15 min, aga saab inimesega suhelda.
Kui sa piletit ostes ei ostnud lapsele õiges vanusegrupis piletit, siis check-ini tehes tuleb error, kui sünniaega pead ka sisestama. See võib üks põhjus olla. Selle vastu aitab ka vale sünniaasta kasutamine ja probleeme sellest pole tekkinud. Õigeks vanusegrupiks saab broneeringus muudatuse teha teenindaja selle chati kaudu.
Antud juhul on ikkagi nende erroriga tegu. Andmetes on lapse sünniaeg õige, aga chek-inis loeb millegipärast täiskasvanuks ja seal ei saa ju ise numbreid sisestada. Teine error oli samuti, mõlemal suunal broneerisin isetkohad, aga tagasilennul neid ei näita ja annab infot, et check-ini saab teha alates sellest ajast kui lennuk väljub:) Väga vastik kogemus...päev otsa jamatud, helistatud ja kirjutatud. Jääb ilmselt selle lennufirmaga viimaseks korraks...