Riia lennujaam - lendude vahe 35 minutit

Tere!

Kas kellelgi on kogemust või oskab öelda, kas AirBaltickuga lennates TLL-RIX-MXP on 35 minutit RIX lennujaamas liiga lühike aeg, et jõuda jätkulennule ja loota, et äraantud pagas jõuab samuti samale lennukile? Eks see ole kindlasti üks suur bingo, aga kas see on seda võiks pidada pigem "tehtavaks" või "riskantseks"?

PS! Ei ole veel kunagi Riia lennujaamas käinud, seega mul pole ettekujutust, mis mind seal ees ootab. Tean ainult, et see lennujaam pole väga suur.

Aitäh!

Täiesti normaalne vahe. Mõnus väike ja inimlik lennujaam. Schengeni lendudel on ümberistumine väga kiire ja võid vabalt ka WC-sse jõuda jms.

5
0

No kui 35 min ühe lennu maandumisest teise lennu väljumiseni, siis ma küll ei usu et jõuab. Värav lennule suletakse mu meelest 30 min.enne lennu väljumist?

1
4

Tean, et väravad suletakse teatud aeg enne lendu. Kui aga värav suletakse 30 minutit enne lendu, tekib küsimus, kuidas inimesed, kes lendavad Tallinnast, on üldse jõudnud Riia lennujaamas MXP lennule.

1
1

Riias on värava avamine pigem 30 min enne lendu või hiljem. Minimaalne ametlik ümberistumise aeg on 30 min ja sellega garanteerib AirBaltic jõudmise järgmisele lennule. Reaalselt nad ka jälgivad seda, kes ja kust järgmisele lennule saabub ja need toimetatakse vajaduse korral saabuva lennuki ukselt otse järgmisesse lennukisse. Lühikesel ümberistumisel pannakse tõenäoliselt pagasile vastav lipik juurde.

Ja seda ka, et reaalne lennuaeg Tallinna ja Riia vahel on tegelikult keskmiselt 30-35 min sõiduplaanis oleva 50 min asemel. Seega 10 min hilinev lend jõuab tihti ikkagi 10 min enne ametlikku saabusiaega kohale.

5
0

Ei suleta, Euroopa lendudel on tavaliselt kirjas, et suletakse värav 10-20 minutit varem, ent tihtipeale ei hakka pealeminek pardakaardile kirjutatud ajal ja ei panda ka väravat kinni väga vara (ütleme nii, et kui kõik on graafikus, pannakse tavaliselt 10 minutit varem kinni). Riia lennujaam ei ole tõesti suur ja kui nad niimoodi pileteid müüvad, siis langeb kohustus neile, st nad ise arvavad, et peaksid jõudma, kui lennud lähevad õigeaegselt. Kui muidugi esimene lend hilineb, siis ei ole väga lootust teise peale saada, ehkki tihtipeale on niimoodi, et kui juba esimene lend hilineb, hilineb ka teine (kui just ei ole Tallinnas mingi jama), aga selle peale muidugi lootma ei saa jääda. Kui jääd lennust maha, siis airBaltic tegeleb sinuga edasi ja pannakse sind järgmisele võimalikule lennule. Äraantava pagasiga ei riskeeriks, kui on soov, et see sinuga samal päeval kohale jõuab – võib minna õnneks ja suudavad nii kiiresti ümber tõsta, ent nad ei pruugi alati nii ruttu tegutseda. Ma pigem võtan alati pikema vahega, kui on ka äraantav pagas, ja riskeerin lühema vahega käsipagasiga.

1
0

Lühidalt - kui lennud on graafikus, pole mingit probleemi, see on tavaline ümberistumisaeg.

Kui Tallinna lend oluliselt hilineb, otsustatakse jooksvalt Tallinna-lennult tulevate Eesti reisijate arvu järgi, kas on mõtet Milano lendu kinni hoida. Kui oled ainus (vähetõenäoline), siis tasub airBalticul sulle uut lendu korraldada, kui on kümmekond (tõenäolisem), tasub ilmselt ära oodata. Tundide kaupa muidugi keegi ei oota, eks lendad sel juhul kuidagi teisiti ja jõuad mõni tund hiljem kohale ümberistumisega.

Pagasi ümbertõstmiseks piisab teoorias mõnest minutist. Eks protseduurid on paigas, et kui Tallinna feeder-lend hilineb, siis mis kohvrid tuleb kõige kiiremini kuhu viia, sest kõik reisijad hilinevad kuskile.

1
0

Ma tulin eelmine aasta Ateenast Airbaltickuga läbi Riia Tallinnasse ja väljalend Ateenast hilines tuntavalt, nii umbes tund aega. Ja Riias oli mul ainult 50 minutit lendude vahel, seega olin täiesti loobunud mõttest, et ma Tallinna lennule jõuan. Mõtlesin, et kas äkki räägin stjuurdessidega teemal, aga ei viitsinud. Riias lennukist väljudes sattusin sisenema otse Tallinna lennu värava kõrvale ja oh imet, boarding polnud Tallinna lennule veel alanud. Veel suurem imestus oli, kui sama stjuuardesside meeskond, kes Ateena lennul oli, oli ka Tallinna lennul ehk põhjus, miks Tallinna lennuk polnud läinud. Seega, kõik on võimalik ka kehvemate stsenaariumitega.

2
0

Võib juhtuda, et sama lennuk läheb ka edasi. Sai eelmise aasta novembris Gran Canarial nii käidud Air Balticuga. Vahemaandumine küll Oslos. Lendude vahe oli 40 min. Sai kindluse mõttes Air Balticu pakutavat täiendavalt (endal ka tavapärane meditsiini ja tõrke kindlustus olemas) reisitõrke kindlustus ka ostetud (rumalad olime). Oslos selgus, et edasi lendab täpselt sama Air Balticu lennuk, sama meeskonnaga täpselt samast väravast, kust olime äsja lennukist väljunud. Eelnevalt seda infot kusagilt välja ei lugenud. Mure oli sama, kas ikka jõuab 40 minutiga järgmisele lennule.

1
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased