Mina näen küll vahet. Kui linnaliinibussis enam seista ei jõua, siis saad kas:
Lennukis?
Ja tunniajane lend ei tähenda ainult tunniajast seismist. Pardaleminek algab tavaliselt ca pool tundi enne väljalendu, alati ei saa kohe stardiluba (ma olen ka 2h oodanud ruleerimisrajal lennukis). Kokku võib ikka seismisaeg päris pikaks kujuneda.
Ilmselt tähendaks selline muudatus ka lubatud käsipagasi vähendamist nii mõõtmetelt kui kaalult, sest ei näe küll varianti, et käsipagasilaekaid suuremaks saaks teha...pigem tehakse neidki väiksemaks või kaotatakse seisukohtade juurest sootuks, et ka akna poole pikemad reisijad seisma mahuks. See aga omakorda suurendab registreeritava pagasi mahtusid...nii et jah, äriidee missugune.
Võrdlus linnaliinibussiga pole jah päris kohane. Planeeritud tunnine lend võib päris mitmel põhjusel tõesti mitmetunniseks kujuneda. Samuti ei kujuta ette, kui hästi need rihmad tugeva turbulentsi puhul inimest "istme" küljes hoiavad ja välistavad võimaluse, et peaga lakke lendad....pikem inimene ei saa juba praegugi vahekäigus päris sirge seljaga liikuda.