SAS tühistas pilootide streigi tõttu lennu kuu aega tagasi. Asenduslendu pakuti 2 päeva hiljem, see mulle ei sobinud. Ostsin uue pileti teise lennufirma kaudu. Valisin raha tagastamise, lubati kontakteeruda 5 päeva jooksul. Nüüd on möödas kuu ja pakuti vautšerit, mille peab aktiveerima 48 tunni jooksul. Kodulehelt saab ühendust ainult vastuste robotiga. Helistamise ootejärjekorrad on pikad või katkeb kõne pärast ingliskeelse teeninduse valimist..
Mida soovitate teha?- Kas võtta vautšer firmalt, mida ei saa usaldada? Oodata tund kõneootejärjekorras ja üritada ikkagi küsida raha tagasi. Nüüd leidsin kodulehelt, et tagasi saab ainult osa rahast, kogu maksude osa jääks nendele. See tähendab, et tagasi saaks 92 eurot 243st.
Ootejärjekorrad lennufirmadega suhtlemisel on hetkel tõesti meeletud, tuleb lihtsalt kannatust varuda.
Kas saaksid panna viite, mille järgi saad tagasi ainult osa rahast? Kui tühistamine oli lennufirma poolne, on reisijal alati õigus 100% tagastusele.
Ja isegi ise pileteid tühistades on tavaliselt just maksude osa see, mida on lootust tagasi saada, seega sulle antud info tundub väga imelik.
Kui SASiga kuidagi ei õnnestu ühendust saada, siis tasub proovida chargebacki oma panga/kaardiväljastaja kaudu.
Mina võtsin SASi voucheri. Summa oli 2400 EUR vs 1200 EUR rahas.
Sain ilusasti kätte ja kasutasin Stockholm-Copenhagen-Singapore äriklassi pileti jaoks, nii et pikk lend hoopis Singapore Airlinesiga, ei pea ainult SAS sihtkohti vaatama, kõlbab ka codeshare.
Lend peab olema flysas.com leheküljelt bookitav.
Tipid-Täpid, osa rahast saad tagasi ise tühistades, kui lennufirma tühistab, siis alati 100%. Kui voucher on min 120% ja tähtajatu, tasub kaaluda, muul juhul raha.
Mina ei ole viitsinud lennufirmade ootejärjekorras aega ja raha raisata, saadan fowardiga 3 meili ja seejärel vaidlustusnõue panka.
Kuidas pank siis vaidlustusnõudega tegeleb ja mis tulemused on ning mis aja jooksul?
SAS tühistas minu lennu 2021. aastal. Pidin 4-5 korda neile helistama ja järjekorras ootama. Iga kord räägiti sama juttu, et tagastusega on midagi valesti läinud ja seekord saan kindlasti tagasi raha. Läks mõned kuud aega, kuid peale mitmeid kõnesid ning tarbijakaitsega ähvardamist sain raha tagasi. Kui lennufirma ise lennu tühistab peavad nad tagastama tõepoolest 100% rahast nagu ka eelnevalt juba mainitud sai. Enam SAS-iga lendama ei tiku :)
Snoop, pank suhtleb pangaga, ma ei tea kuidas, nõuab minult kõikvõimaliku dokumentatsiooni, bronni, makse, tühistusteated, kirjad neile jne, siiani kõik lahendused positiivsed, aega on kulunud kuni 4 kuud. Minu jaoks suht stressivaba, piisab, kui kirjutad lennufirmale 2-3 korda, vastust ju ei tule kunagi:)
Teretulemast tehisintellekti/ roboti ajastusse.
Mida soovitada...? Assistent bot-i...?
Puhka Eestis
Assistent bot-iga huvitav kogemus, mitte küll lennundusest. Vestlen ja lõpus tuli küsimus, kas saite oma probleemile lahenduse. Vastasin ei ja sellepeale andis Bot emaili kuhu edasi oma probleemiga pöörduda.