Sept keskpaik Marokos

Nädala alguses sai ryanairi kodulehel natuke pileteid vaadatud ja lõpuks valisin Maroko, sain tallinnast ööbimisega düsseldorfis piletid marrakechi natuke alla 60 euroga. Tagasilennu pileteid pole veel vaatama hakanud sest kõigepealt vaja vaadata kaua üldse olen seal, seega sooviksin teada mõnda kindlat soovitust kuhu ja mida teha. Ning lisaks võiks ka anda mõne soovituse, et millele seal rohkem tähelepanu pöörata jne.Tänades, Jarmo

Laiskus kuubis.Kui ei viitsi raamatupoest midagi lugeda Maroko kohta siis üldfoorumis pealkirja all vali sihtkoht Maroko ja klikka. Saad tosin postitust aasta kohta ja palju vajalikku infi. Ega tripi lugejaskond koosne selgeltnägijatest, kes sinu eelistused kohe ära aimavad- kas rannas lebotamine, õõelu. kõrbematkad või piirdud 3 päeva Marrakeshis ringiuitamisega.

Tagasilennu piletid soovitan ka ära vaadata. Tagasi sealt kallim tavaliselt kui minnes.  Ja hinnad muutuvad sekunditega.

Nõustun eelkõnelejaga, kui reis juba septembris, siis tasuks küll tagasilend esimesel võimalusel ära osta. Ma tulin Marrakechist tagasi 20 mai ja lendasin Ryanairiga Hamburgi ja sealt Nordicaga Tallinna.  Ilmselt on tegu kõige kiirema variandiga, Hamburgis oli ooteaeg vaid 2h.

Me käisime läbi Milaano Ryanairiga Marrakechis, õhtuti söömas võib käia Marrakech Medinal, seal algab alles päikese loojudes elu pihta nagu lõunamaades, siis üks päev jalutasime mööda linna ringi, ööbisime Riad Rhabas, mis on kohe Medina juures ja väga ok asukohaga. Muidugi hommikujooksu  kell 6 tehes oli park kodutud täis ja veidi kriipi üksi joosta. Värkeid apelsini ja greibimahla tegijaid on palju kohe hommikul, väga hea värskendus. Medina lähedal oli ka üks kohalik reisibüroo, kust võtsime Atlas mägede tuuri, ka oli väga tore. Eesleid palju tänavatel, aga kui keegi tahab Sulle madu kaela panna, siis pärast kasseerib sult 20 euri selle pildi eest:) Kõrbetuure soovitatakse ka, et beduiinide tunde sisse saaks. Nädalast piisab Marrakeshis. Ah jaa, alkoholi me sealt ei suutnud leida mujalt kui ühest hiina restost, kus me siis üle õhtu söömas käisime veini pärast:)

Alkoholi leiab Carrefour toidupoest üsna suures valikus. Ära kindlasti ainult Marrakechi jää, tee mõni päevatrip välja, nt Essaouira, Ouzud org jms. Marrakechis on paleesid ja aedu, mida külastada. Võta aega ja naudi nende elutempot ja kindlasti proovi kohalikke roogi, mis on imemaitsvad!