Swiss ümberbroneerimine

Mul selline probleem - nimelt pidin minema reisile Swiss lendudega, kuna laps jäi haigeks uurisin eile, et kas saab rebookida/tühistada nende FB chatis, põhiliselt eesmärgiga, et oleks kindlustusele midagi näidata, sest kuna olid broneeritud odavad piletid, siis ma midagi ei lootnud st eeldasin, et kinnitavad, et non-refundable tickets. Nad aga ütlesid, et tagasilend on "non-confirmed" ja tänu selle suure muutuse tõttu pakuvad nad mulle free of charge onetime võimalust ümber broneerida. Ok, sobis mulle, et minna paar päeva hiljem. Ütlesin, et soovin minna 29, see oli täisbroneeritud. Suhtluse probleemiks sai see, et kui mina vastasin kohe, siis nemad alati 1-2 tunni jooksul. Vahepeal vahetus ka inimene, kellega suhtlesin. Õhtu tuli kätte, ikka polnud vastust, kirjutasin hästi korrektselt kuupäevad, mida ma soovin ja broneeringu numbrid ja ütlesin, et kinnitan ära. Kell 23.00 läksin magama, siis hommikul nägin, et 00.30 oli küsinud uuesti üle, et kas ikka kõik soovivad reisida 30.03. Ma siis hommikul vastasin, aga selleks ajaks oli meie n-ö algse graafiku järgne lend väljunud. Nüüd nad rohkem ei vasta. Call center ei vasta ka. St ma ei teagi, kas siin on miskit teha? Ise nad pakkusid ja siis ei suuda ära broneerida.

Facebook ei ole tegelikult ikkagi õige koht selliste küsimuste lahendamiseks.

Kõige õigem on seda teha läbi kõnekeskuse või nende enda kodulehel oleva Chati akna.

https://www.swiss.com/ch/en/customer-support/contact-us

Juhul kui mõni lendudest on algsel piletil lennufirma poolt muudetud (mis muudab kas väljalennu või saabumise aega, mälu järgi üteln et 2 tundi, kuid see ei pruugi täpselt nii olla), muutub sellega ükskõik kui piiratud võimalustega pilet täiesti muudetavaks -- pileti saab tasuta tagasi anda ning pileti lennuaegades saab teha muudatusi (viimaste puhul võib aga vajalikuks osutuda, kui lend kaugemale nihutada, ka vajalike bronerriguklassi kohtade olemasolu).

Alustada soovitan aga SWISS-i kodulehelt broneeringut ise vaadates -- selleks vajad oma nime ja broneeringu PNR koodi (6-kohaline kombinatsioon tähtedest ja numbritest).

0
0

Ma isiklikult neid chate ei usalda. Enamasti saab helistades asjad kiiremini ja kindlamalt aetud. Kui hind samale lennule Lufthansa lehel on umbes sama, siis ostan sealt, sest siis saan helistada nende Eesti numbril. Kõnekeskus ikka sama kuskil kaugel, aga ootejärjekorras ei jookse väliskõne minutid.

Aga antud juhul. Kui lennuaeg on tegelikult läbi ja broneeringus näitabki, et jäi see sama lend kirja, siis seda küll enam uueks lennuks muuta ei saa soodsaimate klassidega. Saad jätkuvalt küsida tagastust mingite väikeste maksude eest. Normaalsel kindlustusel peaks suva olema, kas oled üldse midagi küsinud tagasi. Kui pilet on soodsaim ilma igasuguse tühistamiseta, siis keegi midagi ajama ei hakka, et sa oleks võinud ju 7.25 eurot makse tagasi küsida jne.

Aga miks ja mist ajast see tagasilend kinnitama on? Reaalselt nagu kinnitatud edas-tagasi piletit tegelikult ei ole? Siis selle tagasilennu peaks ju küll 100 % tagasi saama.

0
0

Kuna uut aega ära ei broneerinud enne lendu tuli ilmselt no show.

0
0

@isaac,

see jäi minul vastust kirjutades jah tähele panemata.

Kui piletil olnud esimene lend nö maha magati -- enne seda piletit ümber ei broneeritud ja lend ise toimus, siis on suure tõneäosusega jah, "rong läinud". Kirjas no-show ja enamike piletitega ei saa sealt sentigi tagasi.

1
1

Swiss palub ise ühendust võtta nende FB chatis. Kodulehel on robot, teenindaja juurde ei suuna. Proovisin ka nende Soome numbrit, see lasi 9 min oodata ja katkestas kõne.

Täna õhtul siis vastas jälle uus inimene, vabandas siiralt ja palus confirmida, millal soovime lennata. Saatsin uuesti soovitud lennuajad ( vähem kui minutiga) ja jälle vaikus juba 3h. See muutub juba naljakaks, nad peaks uued lennud juba lihtsalt maine mõttes broneerima.

St mulle kõige rohkem käib närvidele see otsustamatus või tulemuse puudumine. Jah, kui saab ma eelistaks lennata 30 03 nendega. Kui ei saa on mul alternatiiv välja valitud. Aga nagu, selline asi tundub lihtsalt imelik.

0
0

Ma ütleks enda kogemustest lennufirmadega kirjutades, et 1-2 tundi on ikka ülikiire vastus.

0
0

@haaletaja

aga kas kodulehel broneeringut avades ise ei lase midagi muuta?

Helistada võib tegelikult nende ükskõik millise piirkonna kõnekeskusele -- siinjuures võib abi olla Skype-st, kus seda väikeste kuludega teha saab.

Kes pileti väljastas, Swiss või Lufthansa (kas pileti number algab 724 või 220-ga?)

Kui 220-iga, siis saab abi igal juhul ka Lufthansa kõnekeskustelt, kuigi üldiselt peaks ka niisama nemad oma grupi sees saama aidata.

0
0

Facebook tšättidega on nii ja naa. Ise olen KLMi puhul saanud sealt abi palju paremini kui kõnekeskuse kaudu.

Äsja ajasin reisi ärajäämise kindlustusjuhtumit Swedbankiga (Platinum kaart), põhjuseks pereliikme haigestumine. Telefonitsi kohe öeldi, et vaja ette näidata, mis on hüvitatav ja mis ei ole, ning kui palju saab või ei saa tagasi. Ütlesin kohe, et see ju lennupileti pealt näha. Siiski öeldi, et mõistlik oleks ka miski kirjavahetus / kirjalik kinnitus lisada. Suhtlesin KLMiga Whatsappis, kõigepealt oli robot - siis suunas teenindaja juurde ja 10 minutiga oli kogu info olemas ja kindlustus seda kenasti aktsepteeris. Mh tegin KLMile refund taoltluse ja sain neilt 96€ makse / tasusid tagasi, ülejäänud 614€ tuli kindlustuselt. Ehk siis kindlustuse jaoks soovitan alati kõiksugused suhtlused kirjalikult teha - seda on ka mu varasemad kindlustusjuhtumid näidanud (üks suur ja keeruline juhtum on just töös - eks saan hiljem raporteerida).

@haaletaja - vaata kõigepealt üle, mida Su broneering hetkel Swissi lehel näitab. Loodame, et pole no-show. Siis aga helista Lufthansa klienditeenindusse, kui Swissi oma ei vasta (nad peaksid saama näha / tegeleda nende bronnidega, vähemalt vanasti see toimis nii). Ja seleta lugu ära, kuidas Swiss on Sulle ümberbroneerimist lubanud, aga ei teinud. Kui vahepeal on no-show tekkinud, siis ei pruugita seda lendu enam "muuta" - siis suhtle kindlustusega ja lisadki juurde tšätivestluse Swissiga. Lapse haigestumise puhul kindlasti (!!) vaja arstlikke pabereid, mis haigestumist kinnitavad - sh konkreetse kuupäeva, diagnoosi jne. Kui lend on Swissi lehel "no-show" vôi pilet nö tühistatud, soovitan ASAP teha kahjuteate reisitõrke kohta - pabereid saad natuke hiljem lisada, aga nn no-show puhul peaksid esimesel võimalusel kindlustust teavitama - siis saad kahjukäsitlejaga juba konkreetseid edasisi tegevusi & võimalusi arutada (sh muud broneeringud, uued piletid jne). Kui Sul jäi minemata jätmise tõttu mõni hotell vms ära, kinnita samamoodi kirjalikult üle hotelliga edasise tegevuse - muidu nad teevad "no-show" ja paar päeva hiljem ei pruugi tuba enam olla, isegi kui kogu aja eest on makstud.

Edu!

1
0

Ma tegin sellise idiootsuse nende piletite ostmisega, mida ma ise lubasin endale, et ma kunagi ei tee enam ( aga ikka tegin). St ostsin piletid mingi vahendaja kaudu ( antud juhul tickets.fi). St minu arusaama järgi ei tohiks ma otse lennufirmaga saada üldse midagi muuta. Seega mu ootused olid täiesti null, põhimõtteliselt ootasin, et kinnitavad, et piletid pole muudetavad/tühistatavad ja sealt edasi oleksin tegelenud lihtsalt kindlustusega. Aga siis nad hakkasid niimoodi ise õrritama pakkudes uusi pileteid, et tekkis tahtmine seda võimalust kasutada. Pileti numbrit ma ei suutnud leida, mineku lennud LX numbriga, tagasi LH.

0
0

@haaletaja

Lihtsalt infoks: vedja aise saab ALATI oma piletit muuta, sõltumatult sellest, kus kaudu see ostetud on. Tõsi, alati ei pruugita seda kohe teha ja esmalt suunatakse reisifirma poole, kes pileti müüs.

Võta julgelt ühendust LH klienditeenindusega, kui SWISSi kätte ei saa.

0
0

@haaletaja

Kui Sul oli nn non-confirmed pilet nt mõne graafikumuudatuse vms tõttu, siis lennufirma saab Sind alati aidata ja enamasti ka aitab. Vähemalt mul on seni see alati nii toiminud - ka siis, kui vanasti läbi vahendajate ostsin.

0
0

Lufthansa Eesti on 686 8800?

Ma homme helistan ja uurin :)

0
0

Peale südaööd saatis Swiss uued lennuajad ja hommikul kui kinnitasin broneeris uued piletid ja saatis e-mailile. Päris asjalik kokkuvõttes.

5
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased