Tasulised teed Hispaanias ja Prantsusmaal

Palun abi tasuliste teede info kohta Prantsusmaal ja Hispaanias. Kas on head neti kaarti, kus oleks lõigud peal visuaalselt ? Keegi oskab ehk rääkida oma kogemustest , kuidas neid vältida võimalikult palju. Marsruut on Malaga - Pärnu. Kas on tasulisi teelõike, mida pole võimalik vältida? Palju need ümbersõidud endaga ajalist ja rahalist lisakulu kaasa toovad ? Kas keegi on proovinud GPS -iga tolliteid vältida ja kas see toimib? Tänud ette !

Sisesta oma marsruut www.viamichelin.com ja saad piisavalt detailse info teemaksude jms kohta. Saad sisestada ka klausli - väldi maksustatud teid. Samas pead arvestama, et kiirtee on mõeldud kiiresti liikumiseks. Hispaania ja Prantsusmaa on võrreldes ntx Eestiga kordi tihedamalt asustatud piirkonnad ja seetõttu on tavamaanteede kasutamine seotud tohutu ajakuluga.

0
0

Kiirteid on teoorias võimalik vältida. See aga võib tähendada seda, et sinu keskmine liikumiskiirus langeb sinna 50-60 km/h. Mõnikord saab veidi kiiremini, mõnikord aeglasemalt. Mägisematel aladel käristab kiirteede vältimine kaotuse ikka väga suureks, seega kui aeg on oluline, siis pole kiirteedel alternatiivi. Malagasse sõidul võid kiirteid vältides kaotada rahulikult 2-3 päeva. Seega tasub kalkuleerida, et kas ca 1EEK/km säästmine on väärt neid tunde ummikutes või lõpmatult käänulistel mägiteedel. Toon vaid ühe näite. Sai käidud suve lõpus Prantsusmaa tuuril ning teele jäi ka Millau sild. Kuna tahtsime silda ka altpoolt näha ja külje pealt pildistada, siis sõitsime alla orgu. Ning pärast uuesti üles tagasi ja üle silla Montpellier poole. Tulemused: kui läbid Millau oru kiirteed vältides, siis läheb selleks aega 1-1,5tundi (sõltub liikluse olukorrast). Mööda kiirteed (e üle silla) 3-4 minutit. GPS-ga (endal Garmin 1390T) on kiirteede vältimine väga lihtne ja toimib 100% kui ise hoolas oled ja sõidad kuhu juhatatakse.

0
0

Minu arust on Prantsusmaal aeglastel teedel ilma gps-ita sõitmine paras müstika. Viidad on enamasti lähematesse linnadesse, mille nimesid mina igatahes ei teadnud + pidevalt esinev suund "kõik ülejäänud suunad". See on muidugi prantsuse keeles. Kui sul on kõrval asjalik kaardilugeja, siis saab muidugi suht kenasti kohale. Aga ikkagi kaotad väga palju aega. Pikkadel marsruutidel on minu kindel eelistus kiirteed. Sellega ma tegelikult võidan, sest teel ööbimisi on vähem ja kogukulu seetõttu väiksem kui kauem teel olles ja kasvõi F1-s ööbides. Kunagi üritasin minagi kiirteid vältida, kuid kui ma Itaalias kolmandat korda samast linnakesest läbi sõitsin (iga kord erinevat teed pidi tulles), siis loobusin. Mul muidugi ei olnud siis veel gps-i. Pigem soovitan tulles vältida Alpides kulgevaid Prantsusmaa ja Itaalia vahelisi tunneleid. Need on megakallid.

0
0

No nii. Panin siis seekordse marsruudi paika. Malaga - Bordeaux - Dresden - ja muu pudi kuni koduni. Olen ka siiani sõitnud ainult mööda kiirteid ,aga seekord on aega rohkem ja raha vähem , aga eks näis kuis selle rahaga lõpuks kujuneb .See www.viamichelin.com on päris hää sait. Kuigi vahest ikka läheb ka lolliks kui liiga palju pärid, aga seda huvitavam. TÄNUD vastajatele ja kui on hiljem küsimusi siis vastan meeleli. Olen Hispaanias tagasi oktoobri lõpuks. Üks koht veel autos vaba ,kes soovib andku teada.

0
0

Hispaanias sõitmine tasulisi kiirteid vältides on lihtne ja praktiliselt sama kiire kui tasuline variant. Malagast sõida N-331 ja siis A-92 Granadasse. Sealt N-IV Madridini ja edasi N-I Burgosi kaudu San Sebastiani. Siis tasuline lõik (mõni euro) üle Prantsuse piiri Bayonne.

Prantsusmaal edasi N10 suunas Bordeaux ja sealt mööda sama teed kuni Angouleme, kust N141 suunaga Limoges. Edasi pikk lõik tasuta kiirteed A20 kuni Chateauroux ja sealt N151 kuni Auxerre. Edasi N77 kuni see tee ristub N4ga. Sealt edasi suunas Nancy. Jätka N59 ja N420 Strasbourgini.

Reini ääres Prantsusmaa poolel jooksev kiirtee on tasuta. Üle piiri Saksamaa poolele Rastattist.

Sellel marsruudil kõige aeglasem lõik on Chateaurouxist kuni N4 ristmikuni.

Osta kindlasti korralik kaart, kui sul ei ole.

Kasuta võimalusel navigaatorid ja vali programmis väldi tasulisi teid. Hispaania poolel on väga lihtne ja selge, Prantsusmaal keerulisem.

0
0

Tänud ! Sellised nõuanded on kõige suuremaks abiks. Ma sõidan ise ka üsna palju ja tänu sellele proovid sellise pika sõidu endale võimalikult huvitavaks muuta ja midagi uut kogeda + praegune rahaline seis pole ka kõige parem. Bordauxini annab Viamichelin lisaks piiriületus tunnelile ka Burgose juurs ühe tasulise lõigu ? Kas oskad seda kommenteerida. Tundub et kusagil linna ümbersõidul?

0
0

Ma kujutan ette, et Viamichelinis valisid Madrid-Bordeaux lõigul "avoid tolls". Burgosi juures väldid tasulise tee, kui väljud Cardeñajimenosis enne toll boothit kiirteelt. Exit peaks olema nr.242. Saad teele nimega Autovia De Enlace Con La Nacional Primero, millega saad N-I peale, mis on paralleelne AP-1ga, mida Viamichelin pakub.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased