Ukraine Airlines hilinemine

Tere Kiievi Borispoli Lennujaam Arst.
Siin on hull lumetuisk, kõik lennud on edasi lükatud 3-4h.
Pole veel siinset infolauda otsida jõudnud, aga küsimus on selline, ehk on kellegil konkreetseid kogemusi, kuidas tegutseda, et pärast saaks kindlustusest ikka uute edasipiletite hinna kompenseeritud.
Kas kirjalik tõend lennu edasilükkamise kohta ilmaolude tõttu tuleb küsida siit Kiievist enne väljalendu või Ukraina Airlines ohvissest Bangkokis, Suvarnabhumist?

kui niikuinii peab seal 3-4 tundi passima, siis parem oleks see aeg ära kasutada ja tõend Kiievist küsida. Ma ise pole kindel, kas Bangkokis seda saab teha
p.s. mis asi see ohviss on?

Ohviss on lühend ukraina keelest tai hääldusega

Oh viss oleks ehk arusaadavam olnud kui seda haledat huumorit jätkata. Tark juhend oleks ilmselt see, et küsida kõigepealt kindlustuse käest otse mida nad arvavad. Kuna siin tundus ka aega olevat asjaga tegeleda siis Kiievist tõend kätte saada poleks paha. Samas pole välistatud, et mingi kogus aega tehakse lennates tasa seega Bangkoki saabumise aeg tuleks ka millegiga fikseerida kas või saabuvate lendude tabloo pildiga.

Kindlustus võiks tänapäeval reaalselt need ajad jms võtta välja näiteks flightradar24 vms lehelt. Kui tegemist pole tšarteriga, siis püsib lennuinfo sellistes kohtades nädalaid või pigem kuid. Eriti kui tasulist versiooni kasutada. Samas võivad reaalselt ikkagi paberi ja pastakaga tõendeid nõuda.

Enda kindlustusjuhtumite puhul saan aru, et kindlustus ise ei viitsi väga midagi kontrollida. Mida rohkem ise asitõendeid pildistad või/ja ametkondadelt kirjalike kinnitusi saad seda tõenäolisem, et hüvitis makstakse ilma esitatud dokumentatsiooni põhjalikult ülekontrollimata.

Samas kes peab kindlustusjuhtumit tõendama, sina või kindlustus?

Valdek, oled siiani Kiievis lumevangis?