mehisk

Uus kasutaja, liitus Tripiga 4 aastat tagasi

45 meeldimist
0 postitust
160 kommentaari
Viimased kommentaarid

Kui juttu on tax-free kaupluse alkoholist siis eeskirjade vastane on juba tax-free pakendi avamine enne lõpp sihtkohta, tarbimisest rääkimata.

Selles valguses:

                MINIMUM CONNECT TIME TABLE MEX                 

STANDARD TIMES:   DD 00:45    DI 01:00    ID 02:00    II 02:00  

DI  CC C OP FLT RANGE TM CTY ST CO REG EQP B  DATES  SUPP  MCT  

ID  AF N              1                      20JAN20            

    AM N              2                      30APR20      02:20 

ID  AF N              1                      15AUG19            

    AM N              2                      19JAN20      02:20 

ID  AF N              1                                         

    AM N              2                                   02:15 

ID     N              1                      20JAN20            

    AM N              2                      30APR20      02:15 

ID     N              1                      15AUG19            

    AM N              2                      19JAN20      02:15 

on asi kahtlane. Ükski süsteemi ei tohiks aga lasta müüa samal piletil ühendust, mis all pool miinimum ülemineku aeg. Või kui laseb siis hoiatab väga selgelt, et ühendus on enda riisikol.

Minul isiklik kogemus puudub EL väliselt alko importimisega aga EL siseselt olen küll lasknud kullerfirmal saata - tavaliselt on saatmise korraldanud tootja oma partner transpordifirmaga enda lepinguliste hindadega, mis tava tariifist soodsam (teatud tingimustel on isegi transport tasuta). 

Olen ise ka pagasis pudeleid transportinud - igakord hinge kinni hoides kas õnnestub ning vahel avastanud, et kõik riided punast veini ja klaasipuru täis kuid enam jaolt on siiski hästi läinud.

Kõik vastused siiani tunduvat asja ivast mööda panema. Vedelike pakendamine pagasisse on alati riskidega seotud. Samas vedelike tootjad on reeglina õppinud neid ka transportima. Ma saadaks need 10 liitrit pigem eraldi pakkina, tootja poolt oskuslikult pakituna.

Konkreetsete programmidega kogemus puudub kuid üldjuhul lugedes detailseid programmis osalemistingimusi ilmneb tõsiasi, et ühe teenuse eest saab tänu lojaalsuse eest ainult ühe programmi alusel ka siis kui broneering on tehtud keskkonnas kus see justkui kvalifitseeruks mitme programmi jaoks. Samuti ei pruugita lojaalsust premeerida üldse kui broneering on tehtud läbi vahendaja (ehk antud hetkel mujalt kui Accori kodulehelt). Teisisõnu usun, et hetkel on tõenäolisem saada "Hotel&Cars" lehelt lojaalsus preemiat "Miles&More" raames kui Accor All raames.

Paljude krediitkaartide kindlustus on väga hea kõikides muudes valdkondades välja arvatud tõrge - lisaks, et Swed ei korva ettemakstud teenuseid pakutakse uue pileti ostuks ainult EUR 150 (kokkuvõtlikult on seda raske Swedi tingimustest välja tuua seega link https://www.swedbank.ee/static/pdf/private/insurance/travel/cond_travelins_vmgold_2019_02_01_est.pdf võrdluseks eraldi sõlmitud reisikindlustuse tõrke tingimused: 

Reisitõrke kindlustusjuhtumiteks on:

regulaarlendude lennuplaani muutmine lennuettevõtte poolt pärast piletite väljaostmist (v.a juhud, kui muutmine on tingitud looduskatastroofist, töökatkestusest või maksevõimetusest); transpordivahendi ülebroneerimine; õhuruumi ülekoormatus. 

Reisitõrke kindlustuse alusel hüvitatavad kulud 

Reisi ärajäämisel hüvitatakse väljaostetud või pöördumatult tellitud ning väljaostmisele kuuluva reisipaketi osa maksumus, mida kindlustatul või kindlustusvõtjal ei ole õigus reisikorraldajalt või transpordiettevõttelt tagasi saada. 

Reisile hilinemise korral hüvitatakse sihtpunkti jõudmiseks vajalikud täiendavad pileti ümbervahetamise kulud või alternatiivse transpordivahendi kasutamise kulud soodsaimas saadaolevas hinnaklassis, hüvitatakse ka mõistlikud ja vajalikud täiendavad ööbimiskulud. Reisi alguse viibimisel kindlustusjuhtumi tõttu hüvitatakse kindlustatu vältimatud majutuskulud, kui kindlustatu elab kaugemal kui 50 km reisi alguspunktist. 

Tähtis on meeles pidada, et tõrkekindlustust tehes arvestada kattemäära valikul mitte tagastatavate kulude suurusega või/ja lisanduvate kulude suurusega. Euroopa lennureiside puhul kus majutus trahvivabalt tühistatav ja algne pilet maksis ütleme kuni EUR 200 oleks mõistlik valida tõrkemäär umbes EUR 1 000, mis võimaldaks sellise hinna eest uue pileti ostu kui peaks toimuma plaaniline graaifiku muudatus (muudatus, mis toimub rohkem kui 14 päeva enne lendu).

See mõte võib olla hilinenud aga kui see imik on juba rohkem lapse mõõtu siis keegi (vaevalt, et seda teeb ka enda rahakott) ei keela talle istekohaga piletit ostmast.

Graafiku muudatused, mis toimuvad rohkem kui 14 päeva enne väljalenudu on plaanilised ja seega erilist võimalust pole paremaid tingimusi nõuda küll aga on võimalus täs pileti maksumus tagasi saada ning korraliku reisitõrkekindlustuse olemas olul peaks sel juhul uus pilet olema kindlustusjuhtum.

Ameerikast Kuubale lennata otse turismi eesmärgil pole lubatud. Ameerikast pääseb otse lennule kui oled täitnud ja dokumentaalselt tõestanud ühe nendest reisi variantidest:

  1. Family Visits
  2. Official Business for the US Government, Foreign Government, and Certain Intergovernmental Organizations
  3. Journalism
  4. Professional Research
  5. Religious Activities
  6. Public Performances
  7. Support for the Cuban People
  8. Educational Activities and People to People Travel
  9. Humanitarian Projects
  10. Activities of Private Foundations for Research or Educational Institutes
  11. Exportation, Importation or Transmission of Information or Informational Materials
  12. Certain Export Transactions

Andmed on võetud siit 

https://www.viahero.com/travel-to-cuba/people-to-people-vs-support-the-cuban-people

ning kuig antud artikkel on kirjutatud väga Ameerika kodanike kekselt kehtib see reaalselt kõikidele kodanikele kes Ameerikast lendavad (kui viimase aasta sees pole muudatusi tehtud).

Ma arvaks, et transiidiks oleks isegi raske lugeda Leedust sisenemist ja Poola või Lätti lahkumist. Leedust transiit saaks täitsa loogiliselt olla ainult Venemaale või Ukrainasse sest nendesse riikidesse ei pääse Leedust otse.

Kuigi üks hiljutine Trip.ee teema tegi mõlemaid nii Seishelle kui Mauritiust maha siis nende üle 50 riigi hulgas kus olen käinud on need oma randade poolest olnud parimad mida kogenud olen.

Veel lisaks:

NAME OF COUNTRY:   PHILIPPINES

NAME OF TAX:      TRAVEL TAX 

TAX CODE:          PH

TAX DEFINITION:    

LEVIED ON ALL TAXABLE PASSENGERS LEAVING THE PHILIPPINES.  THE FOLLOWING ARE TAXABLE PASSENGERS:

1.  CITIZENS OF THE PHILIPPINES.

2.  PERMANENT RESIDENT ALIENS.

3. NON-RESIDENT ALIENS WHO HAVE STAYED IN THE PHILIPPINES FOR MORE THAN ONE 1 YEAR.

THE TRAVEL TAX PH IS COLLECTED AT TICKETING FOR  TICKETS ISSUED AND/OR PURCHASED IN THE PHILIPPINES.

FOR TICKETS ISSUED AND/OR PURCHASED ABROAD THE TAX IS TO BE PAID DIRECTLY TO THE PHILIPPINE  TOURISM AUTHORITY IN THE PHILIPPINES UPON  DEPARTURE AND SHALL NOT BE COLLECTED ABROAD BY THE CARRIERS OR THEIR AGENTS.

 Ehk siis turisti see maks ei tohiks puudutada!

Probleem tekkibgi riikides kuhu sisenemine on elektroonse loa alusel sest siis toimub nime võrdlus lennuväravas loa, bronni sisestatud passiandmete ning broneerimisel kasutatud nimega. Kui kõik kolm on samad siis ei ole probleemi ja nagu juba öeldud parim on kui need on ühtlustatud vastavalt passi eleketroonsel ribal oleva nimekujuga.

Masinloetaval real on reeglina täpitähed põhi täht millele jätgneb e. Muude märkide muutmises ei saa kindel olla näiteks õ on pigem o. Eelkõige on tähtis ühitsus (pilet, ESTA, APIS ja sarnased olukorrad) kui tegu viisaga/elektroonse sisserännu loaga riigiga ning parim on kui ühtlustatud on passi masinloetava rea kirjapildi järgi.

Teeistanduste juures jahtub ikka korralikult maha - temperatuure ei mäleta aga 10 aastat tagasi septembris seal olles oli nii, et kõik, mis Eestist soojema riitusena kaasas oli tuli selga panna ja ikka oli külm.

Kui lennud ühel piletil siis on Minimum Connect Time 1h30m antud lendude puhul. Siia tuleb liita siis Bangkok Airways lennule registreerimise lõpp aeg ning arvutada mingi lisa pagasi kätte saamiseks enne kui seda uuesti registreerida õnnestub, mis tõestab, et ametlikult ei tohiks olla võimalik 12.45 lennule jõudmine. Igal juhul kui teha kulutus korralikule reisitõrkekindlustusele siis see ilmselt 12.45 lennult maha jäämist ei korvaks.

Juhin tähelpanu kõikidele kes kiidavad krediitkaardi kindlustusi, et nendel on tõrke osas üks suur nõrkus. Plaaniliste lendude tühistamiste või graafikute muudatuste puhul (sellised, mis toimuvad enam kui 2 nädalat enne reisi) reeglina kompenseeritakse ainult EUR 150, mis ei ole kaugeltgi piisav uue pileti ostuks. Samuti mida tasub meeles pidada, et tõrke katte summa puhul pole määrav kui palju reisi maksis vaid kui suur võib olla lisanduv kulu. Kaugreiside puhul võib ka siin krediitkaardi kindlustuse limiit liig madal olla.

Lennufirmad võimaldavad pileteid osta 330-360 päeva tuleviku. Finnairi ja Lufthansa puhul tunduks juba praegu ime olevat, et midagi soodsat saada. Aerofloti jaoks on veel vare öelda.

Internetis ühel esimesel lehel, mis Google otsinguga välja tuleb oli hind 880 Bht paar tundi tagasi.

Mauritiusele on nelja tärni loodus ja viie tärni teenindus. Seisellidel on nelja tärni teenindus ja viie tärni loodus.

Selles suhtes on mõlema riigi kohalikud ühel meelel (või vähemalt need vähesed kellega ise suhelnud olen)

Visa pole vajalik, eelnev veebiregistreering antud teksti järgi on vajalik:

TIMATIC-3 / 28DEC19 / 1426 UTC

NATIONAL ESTONIA (EE)           /DESTINATION CAPE VERDE (CV)

VISA DESTINATION CAPE VERDE (CV)

...... NORMAL PASSPORTS ONLY ......

PASSPORT REQUIRED.

- PASSPORTS AND OTHER DOCUMENTS ACCEPTED FOR ENTRY MUST BE  VALID FOR A MINIMUM OF 6 MONTHS FROM THE ARRIVAL DATE.

PASSPORT EXEMPTIONS:

- PASSENGERS WITH AN ID CARD ISSUED BY THE MINISTRY OF FOREIGN  AFFAIRS TO FOREIGN MISSION PERSONNEL.

VISA REQUIRED, EXCEPT FOR NATIONALS OF ESTONIA FOR A MAXIMUMSTAY OF 30 DAYS. 

VISA REQUIRED, EXCEPT FOR FORMER NATIONALS OF CAPE VERDE

INCLUDING THEIR SPOUSES AND CHILDREN. 

VISA ISSUANCE:

VISA REQUIRED, EXCEPT FOR NATIONALS OF ESTONIA CAN OBTAIN A

VISA ON ARRIVAL. 

MINORS:

- WARNING! IN ACCORDANCE WITH EUROPEAN UNION (EU) LEGISLATION,  ALL MINORS WHO ARE NATIONALS OF ESTONIA AND DEPART FROM BULGARIA, CROATIA, CYPRUS, ROMANIA OR A SCHENGEN MEMBER  STATE >TIRGL/SCHN MUST HAVE THEIR OWN TRAVEL DOCUMENT THAT  MEETS THE ENTRY REQUIREMENTS OF THEIR DESTINATION. 

WARNING:

- PASSENGERS MUST OBTAIN A PRE-REGISTRATION (EASE) BEFORE

  DEPARTURE AT WWW.EASE.GOV.CV AND HAVE AN APPLICATION NUMBER. WITHOUT A PRE-REGISTRATION (EASE) THEY MUST PAY AN

  ADDITIONAL FEE ON ARRIVAL. 

SIMPLIFY YOUR REQUEST USE TIFA, TIFV AND TIFH

FULL TEXT AVAILABLE USE TIDFT

CHECK >TINEWS/N1 - US: NATIONALS OF POLAND: ESTA ELIGIBLE

SCAN COMPLETE

Minu tarkus ütleb, et Kanaarid ja Madeira on kevadised suve pikendajad ning Portugal, Malta, Küpros, Türgi sügisesed suve pikendajad.

Sheremetjevo ABC on üks kompleks ja Sheremetjevo DEF on teine kompleks. Liikumine ABC siseselt ja DEF siseselt on viisa vaba. Kui peaks olema haruldane juhus, et on ühest kompleksist teise vaja pääseda siis on viisa vajalik. Tallinn-Moskva-Tai on ülimalt tõenäoliselt DEF sisene.

Kui lennufirma on Aeroflot soovitan tungivalt teha korraliku reisitõrke kindlustuse, mis katab kulu uutele piletitele kui peaks toimuma plaaniline (see tähendab rohkem kui 2 nädalat enne väljalendu) graafiku muutus. Aerofloti ajad pole kõige stabiilsemad.