Väljavõtteid reisibüroodele esitatud kaebustest

Võetud Facebookist

Väljavõtteid reisibüroodele esitatud kaebustest:..

  1. Sihtkohas oli liiga palju hispaanlasi, hotelli adminn rääkis hispaania keelt, toit oli hispaaniapärane. Keegi ei hoiatanud meid selle eest, et seal on palju väljamaalasi..

  2. Rannas oli liiga palju liiva, me pidime ennast puhtaks raputama kui hotelli tagasi tulime..

  3. India kuurordis Goas olin hämmingus, sest igal pool oli toidus liiga palju curry't. Mulle ei meeldi vürtsikas toit..

  4. Ostsime piletid veeparki, kuid keegi ei öelnud, et seal peavad oma uikarid ja rätikud kaasas olema. Me arvasime, et see kuulub hinna sisse..

  5. Puerto Vallarta kaupmehed on laisad ja sulgevad poed õhtupoole. Selle peaks keelama, sest ma olen harjunud shoppama siesta ajal..

  6. Märkasime, et liiv ei olnud sama värvi mis oli reklaamis. Seal oli valge liiv, kuid reaalsuses oli liiv veidi kollakas..

  7. Topless päevitamine tuleks keelata, sest see viis mu abikaasa tähelepanu ehkki ta soovis vaid puhata..

8.Keeegi ei hoiatanud meid, et vees on kalad. Lapsed kartsid..

  1. Reklaambukletis väideti, et hotellitoas on täielik köök. Seal ei olnud siiski kanamunalõikurit..

  2. Olime puhkusel Hispaanias ja meil oli probleem taksojuhtidega, sest nad olid kõik hispaanlased..

  3. Teed olid ebatasased ja hüplikud ning me ei saanud lugeda Lonely Planetit bussisõidu ajal, oleksime ehk targemaks saanud vaatamisväärsuste kohta..

  4. Tagasilend Jamaicalt Londonisse kestis 9 tundi, seevastu ameeriklastele vaid 3 tundi. Meile tundub see ebaõiglane..

  5. Meie kahene tuba tundus kõvasti väiksem võrrelduna sõprade kolmese toaga..

  6. Reklaambukletis peaks olema kirjas, et toidupoes ei müüda õigeid biskviite ja pähkleid .

  7. Pidime kaatrisõitu ootama õues ja seal ei olnud konditsioneeri..

  8. Reisikorraldaja kohustus on hoiatada lärmakatest reisijatest reisi broneerides..

  9. Sääsk hammustas mind. Bukletis ei olnud kirjas, et neid seal esineb..

  10. Mina ja mu abikaasa palusime kahte eraldi voodit hotellitoas. Siiski paigutati meid ühte suurde abieluvoodisse. Tänu sellele rasestusin. Pean teid vastutavaks antud intsidendi eest..

8
0

Püha hoia! Minul said nüüd sõnad otsa.

2
0

Minul ka aga hea huumor on ikka küll andekatelt:) Meenutab KOV valimisi:)

0
0

See on see vana teema ju :)

Reisikorraldaja oleks pidanud reisisaatjale edastama info: " Palun anna neile turistidele ainult hommikusöögi asemel 3X päevas süüa!"

Ja kõik sujub + mõjub ja laheneb :P

0
0

Kui see kõik tõesti on tõsi, siis jääb vaid kaasa tunda reisibüroo töötajatele.Tore oleks ka lugeda, kuidas nendele "kaebustele"vastatakse. Et küsin 10 euri paketi hinnast tagasi, sest sääsk hammustas?Bukletis oli ju kirjas, et neid seal ei esine????

1
0

Tule taevas appiiiii.... Eriti meeldib mulle nr.18:

  1. Mina ja mu abikaasa palusime kahte eraldi voodit hotellitoas. Siiski paigutati meid ühte suurde abieluvoodisse. Tänu sellele rasestusin. Pean teid vastutavaks antud intsidendi eest..

Mitmeks päevaks hea tuju:)

1
0

Kunagistest isiklikest kogemustest:

  1. Dubais slaavlanna trambib jalgu, et miks reisi ostes teda ei hoiatatud, et naaber-hotelli rannas sõidab ringi buldooser, mis ohustab ta lapsukese elu (teise hotelli rannas);
  2. õhtune kõne Costa Rica-st Tallinnasse (ajavahe 9 tundi): jõudsime hommikul (u. 10) hotelli ja meie toas on linad vahetamata! Check-in harilikult keskpäeval. Ja vastuvõtulauda nagu keeruline pöörduda. Hiljutistest kogemustest Gibraltaris: vihane klient järgmisel päeval: miks mind ei hoiatatud, et Bombay Sapphire dzhinn on valge vedelik, mitte aga sinine nagu pudel:) Jne...
6
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased