Ikka sama seis Ryanairiga, ei saa edasi ega tagasi.
Lühidalt algusest peale. Ostsime piletid jaanuariks Paphosele, Ryanair tühistas tagasilennu. Muutsime selle aprillikuu Bergamoks, Ryanairi süsteem tegi sellest üllatuslikult jaanuar- veebruar Bergamo lennu. Live- chatiga on suheldud, vastus on ühesugune- edasine muutmine on tasuline. Kui nüüd proovida Refund application formi, siis seal ütleb, et lendu pole tühistatud ja raha tagasi küsida ei saa.
Tänan, Vatse! Just seda tegime paar korda Ryanairi Live Chat-i kaudu, kuid nende poolt tuli mõlemal korral vastus, et oleme juba oma broneeringut korra muutnud ja edasine muutmine on tasuline. Mõtlema pole nad hakkanud :-(
Ylar, kahjuks tegi süsteem nii, et meie broneering ongi nüüd muudetud ja seda suvaliste kuupäevadega Milaano lennuks (kes tahaks olla kuu aega jaanuaris Milaanos, meie neid kuupäevi küll ei sisestanud). Jälle uuesti broneeringu muutmine on tasuline. Müstiline Ryanair! Ma saan nii aru et raha tagasi küsimine pole võimalik ja pangast makse tagasikutsumise peab saaja aksepteerima.
Ka meil on mure Ryanairiga- tühistati jaanuris tagasilend Paphosest ja sellel marsuudil kuu aega pole tagasilende. Nüüd kui valisime uue marsuudi Milaanosse ja seda uute kevadiste kuupäevadega, siis sihtkoht muudeti küll ära aga Ryanairi pani broneeringusse täiesti suvalised kuupäevad. Nii et saaks minna küll Milaanosse, aga 5.jaanuaril ja juba veebruaris saaks tulla tagasi. Kevadised piletid pole kallimad esialgsest, aga ikka on broneeringu muutmise lõpetamisel Maksa nupp ja muud lõpetamise võimalust pole.
Käisime Top 10 käest ostetud paketiga detsembris Maltal, kõik toimis nagu lubatud, transfeer oli olemas. Eestikeelne abitelefon vastas, meilidele ka vastati. Ise peab küll tegema Ryanairi chek-in`ni ja pagasi juurde ostma, algajana sain hakkama :-) ja Malta ise oli suur positiivne üllatus.